Hrvatska CIJENA KAMPANJE

Bandić samo na HRT-u potrošio 4,1 milijun kuna

HRT je objavio koliko je tko od predsjedničkih kandidata u izbornoj utrci objavio na javnoj televiziji i radiju. Pobjedu je odnio, drugoplasirani u izbornoj utrci – Milan Bandić. Za oglašavanje na HRT-u Bandić je potrošio 4.149.785,53 kune

Od ovog iznosa Bandić je gotovo 3,7 milijuna kuna potrošio na televizijsku reklamu, a ostatak na radijsko oglašavanje. Drugi po potrošenim sredstvima bio je Nadan Vidošević čija je kampanja na HRT-u stajala 1.607.440,27 kuna, a treća pozicija pripala je Draganu Primorcu sa 1.314.518,49. Nakon triju nezavisnih kandidata, slijede izborni pobjednik Ivo Josipović (SDP) s potrošenih 645.345,83 kune i HDZ-ovac Andrija Hebrang 619.512,39. U ove brojke uključen je PDV.

Podsjetimo, GONG-a i TIH su nakon završene utrke za Pantovčak procijenili da je Milan Bandić na oglašavanje na nacionalnim TV postajama potrošio 9.589.142 kune, a za Josipovića su ustvrdili da je na isto potrošio 3.937.365 kuna. U iznose nisu bile uključene cijene plakata, oglašavanja u Bosni i Hercegovini te na lokalnim medijima.

'Moja će kampanja biti jeftinija od one drugoplasiranog kandidata i triput jeftinija od svote koju iznose mediji. Znam da mnogima smetam, jer sam ja čovjek iz života, a ne iz knjige. Moju će kampanju financirati obični ljudi, jer za nju ne trebam velike novce', tvrdio je za vrijeme kampanje Bandić.

Brojke danas, samo za HRT, govore nešto drugo.

tportal
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još