Hrvatska DEMOKRACIJA NA PRISAVLJU

'Referendum' o Hloverki i privatni obračun u Dnevniku

  • Autor: V. Brkulj
  • 25.11.2009 21:33:21
  • 25.11.2009 19:57:23

Blago Markota, ravnatelj HTV-a, zatražio je putem lokalnog intraneta kuće na Prisavlju od novinara iz Informativno-političkog programa da se izjasne o stanju unutar ove redakcije kako bi o svemu u ponedjeljak mogao izvijestiti Programsko vijeće HRT-a

U svojevrsnom referendumu, Markota je, doznajemo, od novinara zatražio da odgovore na pitanja ispunjava li Informativni program zadaće koje HTV kao javna kuća ima, kakvi su međuljudski odnosi i posljednje, ali ne manje važno – uživa li glavna urednica IP-a Hloverka Novak-Srzić povjerenje kolega s kojima radi.

Podsjetimo, Programsko vijeće HRT-a zatražilo je od Markote u ponedjeljak da ispita 'razloge eskalirajućeg nezadovoljstva dijela novinara IP-a', odnosno da utvrdi razloge zbog kojih su krenuli u flaster revoluciju.

Bude li mišljenje negativno, a nezadovoljstvo Hloverkinim radom je veliko, glavna urednica IP-a bi od ponedjeljka zajedno s glavnim ravnateljem HRT-a Vanjom Sutlićem mogla otići u povijesnu ropotarnicu. Hoće li eventualno micanje Hloverke spasiti Markotu, bit će poznato za koji dan.

Obračun u središnjem 'Dnevniku'

U prilog truloj atmosferi na Prisavlju ide i sramotni prilog iz središnjeg 'Dnevnika' u kojem se dio novinara HTV-a na čelu s glavnom urednicom IP-a Hloverkom Novak-Srzić očito odlučio razračunati sa svojom kolegicom Anom Jelinić, ali Darkom Petričićem koji je bio njezin gost u emisiji 'Dossier.hr', zbog čijih riječi je maknuta s mjesta urednice emisije.

Najgledanijih 30 minuta postali su tako javni prostor za privatne obračune, zbog čega se suurednik 'Dnevnika' Stipe Alfier odbio potpisati na odjavnoj špici.

 Sasa Midzor Sucic / CROPIX
Osuda nakon objave - Siniša Kovačić
U prilogu radnog naziva, kako ga je nazvao prvi urednik 'Dnevnika' Siniša Kovačić, 'Prisavska posla', objavljena je priča o Petričiću i njegovim muljažama starim devet godina, pomoću kojih se domogao stana u Zagrebu.

No prije toga Kovačić se osvrnuo na pismo Ane Jelinić, objavljeno na stranicama Hrvatskog novinarskog društva u kojem je najavila ono što se u 'Dnevniku' uistinu dogodilo, ali to mu nije smetalo da ga nazove 'osudom prije objave'.

Naime, Jelinić je upozorila da će Hloverka i njezin zamjenik Dražen Majić 'privatizirati javni prostor'.

Podsjetimo, Petričić je, nakon što je Jelinić maknuta s mjesta urednice emisije, oštro napao čelne ljude HTV-a, a nekoliko dana nakon toga poslao je u javnost pismo u kojem proziva Majića za nečasne radnje u Istri, Hloverku optužuje za cenzuru i pita se je li, dok je bila na Novoj TV, zapravo bila u špijunskoj misiji.

Hloverka i Majić nisu mu ostali dužni, javno mu odgovorivši, ali očito je da se čekala prava prilika za kontranapad i to je učinjeno u Dnevniku u kojem je servirana priča o tome kako je Petričić iskoristio staricu J. J., prepisao njezin stan na sebe, a onda Domu za stare i nemoćne na Ksaveru ostao dužan 36 tisuća kuna za njezino uzdržavanje. Petričić nijednu od ovih optužbi nije negirao, štoviše, priznao je da protiv njega postoji pravomoćna presuda.

Priča o Petričiću, koja datira iz studenog 2000. godine, do 'najgledanijih 30 minuta' vjerojatno nikad ne bi stigla da se nije dogodio slučaj Jelinić. I tu dolazimo do ključnog, a to je da je javni prostor iskorišten za privatne obračune u kojima Alfier nije želio sudjelovati, pa se njegovo ime na odjavnoj špici nije pojavilo, za razliku od Kovačića koji je zaslužio osudu nakon objave.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još