RADIONICA U ZADRU

Mediji krivo interpretiraju ankete o kandidatima

13.11.2009 u 21:33

Bionic
Reading

Uvodnim predavanjem prof. dr. Stjepana Malovića sa Sveučilišta u Zadru i Dubrovniku, počela je danas u Zadru trodnevna radionica za novinare i medijske djelatnike 'Uloga medija u predsjedničkim izborima'.

Profesor Malović istaknuo je važnost uravnoteženog pristupa izvještavanju medija u predsjedničkoj kampanji, te naglasio potrebu za uređivačkom nezavisnošću, integritetom i profesionalizmom, što čini temelj dobrog izvještavanja, kako i stoji u preporukama Vijeća Europe.

Ante Šalinović iz agencije Puls, koju neke medijske kuće koriste za predizborna istraživanja, osvrnuo se u svom izlaganju na često krivo interpretiranje inače, kako je rekao, odlično napravljenih anketa.

Greške u interpretaciji ponekad nastaju zbog nerazumijevanja rezultata, ali i zbog toga što se istraživanje tretira kao vijest, a ne kao pomoć u dolaženju do vijesti, rekao je Šalinović. Ima slučajeva i kad se od rezultata želi 'pošto-poto' napraviti vijest, dodao je.

Radionicu u organizaciji ProEduce, Sveučilišta u Zadru, HURIN-a i Zaklade Konrad Adenauer uvodnim riječima otvorili su Reinhard Wessel, direktor hrvatskog ureda Zaklade Konrad Adenauer, predsjednik HURIN-a Ivan Butković i prof. dr. Josip Vidaković sa zadarskog Sveučilišta.