ANTIVALENTINOVO

Napravila je kolekciju za samce koji na Valentinovo vole - sebe!

13.02.2016 u 07:00

  • +8

Anti-Valentinovo u Vintage Circus boutique-u

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Bionic
Reading

I dok iz svakog gradskog izloga 'izviru' srca i nekoliko različitih nijansi crvene boje koje najavljuju skoriji dolazak Valentinova, Vintage Circus nudi potpuno drugačiju kolekciju. Riječ je o antivalentinovskoj kolekciji koja u sebi skriva poruke poput 'Single and I love it' te tako nudi svim onim 'solerima' da pronađu komad odjeće za taj poseban dan i ne budu tužni ili zamišljeni

Ljudi su veoma zadovoljni, jer je riječ o nečemu što je potpuna suprotnost svemu što nude trgovački centri u vrijeme Valentinova, objašnjava Lidija Bošnjak, vlasnica Vintage Circusa i kreatorica ove kolekcije.

Ideju je dobila kroz razgovor s prijateljicom koja je bila ostavljena prije samog Valentinova.

'Antivalentinovska kolekcija sastoji se od T-shirt majica koje su napravljene tako da oni ljudi koji su solo, ostavljeni, povrijeđeni i ne pate u vrijeme Valentinova. Inspiracija mi je bila jedna prijateljica koja je prije Valentinova bila povrijeđena i kroz razgovor s njom došla sam do toga da bi bilo fora napraviti nekakve dizajne na tu temu. Neke komade odjeće i poruke sam slagala na temelju onog što sam našla na tržištu, ali neke sam i samostalno osmislila', priča Bošnjak.

Mlađi za sebe, roditelji za djecu

Cijene proizvoda, kaže on, pristupačne su, a riječ je o ručno šivenim majicama koje kreira nekoliko mjeseci unaprijed.

Osim majica, u kolekciji su i puf suknjice military ili pop-art uzorka te crne kožne jakne', kaže dizajnerica.

Zanimljiva je činjenica da velik broj mladih koji su joj klijenti pomalo zaziru od Valentinova, ruža i romantike koja viri iza svakog ugla, ali i da nerijetko komade odjeće roditelji kupuju za svoju djecu. No posebnih zahtjeva za printove nema.

Srce u košu, bezvremenska tema

'Reakcije su dobre, stariji i mlađi jednako kupuju. Starije osobe, uglavnom roditelji, dolaze kupovati kćeri ako je u toj fazi ostavljenih, a mladi kupuju po osjećaju. Primjerice, ako su zaljubljeni, onda kupuju majice s natpisima 'I love you' ili nešto slično, a ako nisu, onda printove:' Single and I love it'. Posebnih zahtjeva za print na majici od kupaca nema. Najčešće kad im predložim antivalentinovsku kolekciju kupci se pogledaju i u početku smiju, jer im je to simpatično, a na kraju probaju i izaberu boju majice ili suknje', sa smiješkom nam priča Bošnjak.

Iako je riječ o kolekciji koja se naziva antivalentinovskom, vlasnica Vintage Circusa kaže kako ima i odjeće koja nije nužno samo za Valentinovo.

'Antivalentinovska kolekcija je u prodaji od prošlog tjedna, a traje do kraja mjeseca. Nekoliko majica poput one sa simbolom bacanja srca u koš za smeće je nešto što je bezvremeno, može se nositi i u vrijeme kada nije Valentinovo', zaključuje vlasnica trgovine.

Tako su oni u Zagrebu koji vole kontrirati 'klasičnim' valentinovskim trendovima, dobili trgovinu po svojoj mjeri.