POSAO S ODJEĆOM

Veliki povratak Goranka Fižulića nakon poslovnog kraha

07.01.2016 u 08:55

Bionic
Reading

Goranko Fižulić, vlasnik Magme, nakon što je godinama bio zastupnik brendova kao što su Esprit i Mexx, poslije nekoliko godina prisilne pauze ponovno se vraća u biznis s odjećom. Naime, Fižulić je od Grada Zagreba zatražio zakup prostora u Ilici 32 gdje je nekad bila smještena Magma, a u prostor na tri kata trebao bi do jeseni 2016. useliti španjolski modni brend Mango

Fižulić je od Grada dobio ulični prostor u prizemlju (111 m2) Ilice 32, prvi i drugi kat od 736 m2 u njegovu su vlasništvu, i tri kata dvorišne zgrade (448 m2) za 12.743 kune mjesečno. O svemu bi trebala brinuti tvrtka Trata, članica Magma grupe, koju je Fižulić ljetos osnovao, a vode ju kći Ana Fižulić i direktorica Ivanka Kralj.

U prostoru je planirano otvaranje trgovine ženskom i dječjom odjećom, a zaposleno bi bilo 25 ljudi. Mango trenutačno ima 2.371 trgovinu u 105 država svijeta, od čega ih je u Hrvatskoj 15.

Znači li to da će Fižulić preuzeti franšizu u za Mango, koji trenutačno ima Mango moda, ili će samo omogućiti Mangu da dobije veći prostor u središtu Zagreba, nismo uspjeli doznati, jer ministar gospodarstva iz Vlade Ivice Račana nije bio raspoložen za razgovor na tu temu. Potvrdio nam je tek da će se prostor preurediti.

Fižulić je sa suprugom vodio Magmu u sklopu koje je bio i Turbo Limach, niz trgovina s igračkama za djecu, živjelo se dobro, a onda je došla kriza i poslovno carstvo se urušilo. Magma, čija se vrijednost procjenjivala na 150 milijuna eura, završila je u predstečajnoj nagodbi, a Fižulić se teško razbolio.

Bolest je nadvladao, Magma izašla iz predstečajne, iako je već dulje u blokadi, odlučio se posvetiti igračkama izrađenima na 3D printerima, a sada, čini se, i povratku u posao s modnim brendovima.