Hrvatska SLUČAJ ČETNIČKA KURVETINA

HRT-ovci traže da istraga obuhvati i Sutlića

  • Autor: tportal.hr
  • 26.10.2009 17:18:10
  • 26.10.2009 16:22:15

'Interni postupak utvrđivanja odgovornosti za narušavanje ugleda HRT-a ne može obuhvatiti samo četvoro kolega, nego i glavnog ravnatelja', stoji u zaključku sastanka novinara HTV-a, na kojem je prisustvovalo 120 zaposlenih

Podsjetimo, do sastanaka ogranka HND-a na HTV- u i Sindikata novinara s HRT-a održanog u  petak došlo nakon 'slučaja četnička kurvetina' kako je navodno prije 20 mjeseci glavni ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić nazvao novinarku Ivanu Dragičević Veličković što je potvrdilo njezinih četvero kolega, Robert Zuber, Lela Knežević, Maja Sever i Sanja Mikleušević Pavić.

Usto, sudionici sastanka iskazali su neupitnu potporu četvoro kolegica i kolega, a svi zaključci sa sastanka objavljeni su i danas na stranicama HND-a.

Također, zauzet je stav o osudi protuzakonitog miješanja u urednička postupanja, a izravnim traženjima glavnog ravnatelja da u humanitarnoj emisiji ne nastupi kolegica Ivana Dragičević Veličković, što je glavni ravnatelj izričito i jasno javno izjavio i priznao na posebno sazvanoj press konferenciji u prostorijama HRT-a.

Izražen je i stav o čvrstom i oštrom suprotstavljanju uvođenju cenzure u program HTV-a, što je već loše odjeknulo i u nadležnim tijelima Europske komisije u Bruxellesu.

Zbog, prema njima, iznimnog lošeg stanja osamdeset sudionika sastanka zatražilo je da se formira posebno tijelo koje bi zatražilo sve potrebne informacije od Ravnateljstva te bi napravilo temeljitu analizu i usporedbu s pokazateljima financijskih i programskih rezultata prethodnih godina. S tim u vezi u prilogu slijede konkretna pitanja iza kojih, kao i iza gore izrečenog stoje potpisi 80 sudionika sastanka.

Pitanja za Sutlića:


1) Zašto je marketing HTV-a za 2008. (planiran na 444 milijuna kuna) podbacio za 22 posto? Tko je kriv?
2) Zašto je marketing HR-a za 2008. planiran na 10 puta manje (44 milijuna kuna) i podbacio za devet posto? Tko je kriv?
3) Zašto i što u Marketingu HTV-a radi 17 (podaci za 2008), a HR-a 23 ljudi? Zašto je u Marketingu HR-a – petero ljudi više, a postižu 10 puta lošiji rezultat od kolega koji rade za HTV? Zašto su, uopće odvojeni?
4) S kojim pravom, uz koju argumentaciju i kome je konkretno pala na pamet ideja da se zakonski smanji ili potpuno ukine marketing na HRT-u te marketinški kolač (veoma inventivno) naplaćuje od konkurencije?
5) Zašto je 2008. godina (31. prosinca) završena sa 620 ljudi u Zajedničkim i općim poslovima? Je li napravljena analiza njihova rada? Jesu li ravnatelji tim radom zadovoljni?
6) Zašto i što u Pravnim i kadrovskim poslovima radi 29 ljudi?
7) Zašto i što u Općim poslovima radi 107 ljudi?
8) Zašto i što u Financijama, Računovodstvu, Planu i analizi radi 59 ljudi?
9) Koliki je pad gledanosti 2009. u odnosu na 2008.? Također i 2008. u odnosu na 2007.? I tako, recimo pet godina unatrag? Tko je za to odgovoran?
10) Koliki je postotak snimljenog a nikad objavljenog materijala? Koji su urednici za to odgovorni?
11) Zašto se iscrpljuju novinarske i tehničke ekipe i troše golemi materijalni resursi na uključenja uživo koja nemaju novinarskog uporišta? Tko to planira i tko za to odgovara? Tko je dopustio da, u posljednje vrijeme, Dnevnici umjesto 25 traju 30-34 minute?
12) Zašto lanac potpisivanja putnih naloga ne funkcionira i zašto time rukovoditelji stvaraju urednicima i novinarima nerješive probleme u planiranju i realizaciji zadaća na terenu? I preko naših lica i imena sramote našu Kuću. Tko je za to odgovoran?
13) Zašto se putuje u hotele s četiri zvjezdice koji su često puta skuplji od onih koje sami nađemo i realiziramo uz vaučere? Tko je za to odgovoran?
14) Koji su rezultati obilaska planeta najviših rukovoditelja na račun naše kuće? Kome za to podnose izvještaje i polažu račune?
15) Podupire li i dalje, kako i kojim argumentima ovo Ravnateljstvo ovo Programsko vodstvo?
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još