Hrvatska POLITIČKI MARKETING

Bruketa&Žinić za Josipovića, HDZ za Hebranga

Glavni sudionici utrke za Pantovčak u završnoj su fazi priprema - izborni stožeri predsjedničkih kandidata su oformljeni, marketinške i PR-agencije odabrane i svi su spremni za osvajanje povjerenja hrvatskih građana

Marketinšku kampanju za dr. Ivu Josipovića (SDP) vode Bruketa & Žinić, za dr. Andriju Hebranga (HDZ) stranački pouzdanik Ratko Maček, dr. Vesni Pusić (HNS) kampanju osmišljava agencija Hauska & Partner te jedna američka marketinška agencija, a Nadan Vidošević odabrao je agenciju Merory Rey, koja je sudjelovala u osmišljavanju izložbe 'Be Croative' za Hrvatsku gospodarsku komoru.

HDZ je konačno oformio izborni stožer dr. Andrije Hebranga, a vode ga ljudi bliski dr. Ivi Sanaderu, tzv. varaždinska ekipa - direktor kampanje je dugogodišnji stranački propagandni mag Ratko Maček, zamjenik mu je bivši državni tajnik za e-Hrvatsku Miro Kovačić, a glasnogovornica je stranačka glasnogovornica i saborska zastupnica Sunčana Glavak. Glavak naglašava da je HDZ velika stranka koja uopće ne treba ni PR ni marketinške agencije jer ima goleme propagandne kapacitete i dovoljno svojih sposobnih kadrova dokazanih u političkim kampanjama. Predsjedništvo HDZ-a u Hebrangovoj će kampanji odigrati ključnu savjetodavnu ulogu.

Kako su Bruketa & Žinić zamislili javno predstavljanje dr. Josipovića, trebali bismo doznati do kraja tjedna, u srijedu će dr. Vesna Pusić predstaviti svoje najbliže suradnike, web-stranicu www.predsjednica.hr i izborne slogane. U Hauski & Partneru za predsjedničku kandidatkinju zadužena je Darija Mateljak Bartulin, bivša dugogodišnja djelatnica Ureda za odnose s javnošću Vlade RH.

Agencija Hauska inače ne radi političke marketinške kampanje, već je specijalizirana za poslovni sektor i u tom poslu je izuzetno uspješna - njezini su klijenti velike banke, velike tvrtke i telekomunikacijske kompanije. Mateljak Bartulin ističe da će kampanja dr. Pusić biti 'dinamična, zanimljiva, hrabra, ozbiljna i puna strasti, kakva je i gospođa Vesna Pusić'. I dok Mateljak Bartulin odbija prije srijede otkriti detalje, u stranci smo doznali da će u kampanji jedine predsjedničke kandidatkinje prevladavati žive boje, pogotovo narančasta.

Prema riječima Vidoševićeve glasnogovornice Martine Sokač, zakup reklamnog prostora za njegovu predsjedničku kampanju obavlja jedna od tvrtki-kćeri Digitela, jedne od najjačih marketinških agencija u regiji.

Predsjednički kandidati u petak će sudjelovati na okruglom stolu 'Kako shvaćamo komunikaciju' Hrvatske udruge agencija za odnose s javnošću koja slavi 10 rođendan.


  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još