TRUCKANJE NA TRAČNICAMA

Nakon sprdanja na društvenim mrežama HŽ odabrao novi slogan

26.06.2014 u 15:13

Bionic
Reading

'Putovanje s pogledom' pobjednički je slogan koji je na adresu HŽ-a poslao Luka Markasović s Elektrotehničkog fakulteta u Osijeku u netom završenom natječaju državne megatvrtke. Markasović je osvojio kartu InterRail za cijelu Europu za dvije osobe u vrijednosti 3.412,24 kune

Podsjetimo, HŽ Putnički prijevoz raspisao je polovicom travnja natječaj za najkreativniji slogan u kojem su pozvali studente RH da ga osmisle i pošalju. Tražili su da slogan bude kratak, jasan i lako pamtljiv, s asocijacijama na vlak, željeznicu i putnike.

Već prvoga dana društvene mreže HŽ-a zatrpali su duhovitim prijedlozima ogorčeni putnici njihovih usluga. Tako se predlagalo da slogani budu: Jer bolje niste ni zaslužili, Doživite vožnju povijesnim prugama Franza Jozefa. Ista čarolija već više od sto godina, Kad stignemo, stignemo, Život vam prebrzo prolazi? Vozite se svakodnevno HŽ-om!, Krenite vlakom, dođite autobusom 2u1, Jer sporije ne može, Trošimo javne novce sa stilom!, Nije sve u brzini...

U HŽ-u nisu pokazali pretjeranu sklonost za šalu te su prihvatili 'Putovanje s pogledom' kao pobjednički. Drugo mjesto, sloganom 'Putovanje je uvijek dobra ideja', dva besplatna putovanja na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj u vrijednosti od 1.416 kuna osvojio je Matija Marković s Filozofskog fakulteta u Rijeci, a treće Karlo Repić s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Poklon paket HŽ-a osvojio je za slogan 'Povezani tradicijom'.

U konkurenciji je bilo tristo slogana.