Hrvatska POČELE PRIPREME ZA KAMPANJU

Koliko će se potrošiti u utrci za Mesićevu fotelju?

Konkretne pripreme za predsjedničku kampanju u punom su jeku. Sakupljaju se donacije, zakupljuju prostori, izrađuju web stranice. No koliko će stranke i pojedinci potrošiti u utrci za Mesićevu poziciju?

SDP-ovac Ivo Josipović zakupio je prostor za izborni stožer u prestižnoj zagrebačkoj Importanne Galleriji, HDZ-ovac Andrija Hebrang na 30-ak je stranica izradio detaljan program kampanje, ne zavisni kandidat Dragutin Lesar zatražio je od Državnog izbornog povjerenstva dozvolu da krene u skupljanje donacija, a Božidar Vukasović i Boris Mikšić već su otvorili vlastite web stranice.

Šef stožera SDP-ovca Josipovića dr. Mirando Mrsić tvrdi da još nije definiran konačni iznos, ali da u kampanji ne misle potrošiti više od četiri milijuna kuna. U HDZ-u ističu da će Hebrangova kampanja biti 'skromna' s obzirom na ekonomske prilike te 'potpuno transparentna'.

'Kampanja neće koštati više od iznosa kampanje HDZ-a na posljednjim predsjedničkim izborima, a na našoj web stranici moći će se pratiti svi prihodi i rashodi', ustvrdio je Hebrang u izjavi za Slobodnu Dalmaciju. Kampanja Jadranke Kosor, prema podacima koje je prijavio HDZ, 2005. je stajala 6,4 milijuna kuna. HNS u kandidaturu Vesne Pusić planira utrošiti četiri milijuna kuna.

U stožeru Borisa Mikšića tvrde da će za izbore potrošiti 'između milijun i pol i dva milijuna dolara', a samo za podsjetnik, dečko s Trešnjevke utrošio je prije pet godina šest milijuna kuna postavši tako najvećim iznenađenjem predsjedničkih izbora.
Lesar za kampanju planira skupiti oko tri milijuna kuna, no čeka zeleno svjetlo DIP-a. IDS-ovac Damir Kajin tvrdi da u vrijeme krize njegova kampanja ne može stajati više od dva milijuna kuna.

Kajin upozorava da će Nadan Vidošević i Milan Bandić ako se uključe u utrku moći raspolagati neograničenim sredstvima.
Ukupan iznos novca kojim su kandidati izišli u javnost iznosi 24 i pol milijuna kuna. Neslužbene procjene govore da bi ulazak Vidoševića i Bandića cijenu kampanje mogao vinuti i do astronomskog iznosa od 50 milijuna kuna.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još