Hrvatska MATIĆEV TELEFON

'Razgovor s ministrom psihološki motivira branitelje'

Stambeno zbrinjavanje, pravo na mirovinu ili invalidninu, kršenje prava na prednost pri zapošljavanju - samo su dio pitanja koje su prvog dana korištenja izravne telefonske linije zainteresirani postavili ministru branitelja Predragu Matiću. U sat vremena ministar Matić primio je 14 poziva, a izravni razgovori putem linije 'Pitaj ministra' nastavljaju se svaki ponedjeljak između 10 i 11 sati

Besplatna i izravna telefonska linija 'Pitaj ministra', koju je Ministarstvo branitelja putem broja 0800 0008 uvelo u cilju što kvalitetnijeg dijaloga ministra Predraga Matića i hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, primljena je s odobravanjem u javnosti.

Uz 14 izravnih poziva, na Facebook stranici hrvatske Vlade stiglo je i 100-tinjak objava korisnika te društvene mreže u kojima se inicijativa uglavnom pozdravlja, ali i daju sugestije za poboljšanje komunikacije te određene kritike. Jedna od konkretnijih preporuka jest ona da i ostali ministri pođu za primjerom ministra Matića.

'Namjera je uvođenja besplatnog telefona bila da branitelji i ministar osiguraju izravan kontakt kako bi mogli razmijeniti informacije i probleme. Iako je najizravniji put za ostvarivanje bilo kakvih prava pisani trag, na ovaj način branitelji dobivaju informaciju iz prve ruke i preporuku za ono što je najbolje za njih', pojašnjava inicijativu Bojan Glavašević, šef kabineta ministra Matića i jedan od njegovih najbližih suradnika.

Smatra i kako za ljude koji su zvali ili će zvati ministra razgovor o problemima koji ih muče ima i 'psihološku važnost jer se ljudi već osjećaju loše u birokraciji'. 'Kad im ministar branitelja iz prve ruke kaže kako treba i na koji način nešto napraviti, onda je to psihološki motivirajuće i ljudima pomaže da se osjete bolje', napominje Glavašević.

U Ministarstvu branitelja su svjesni i da je, dok je u vrijeme prethodne vlasti taj Vladin resor, osim hrvatskih branitelja, brinuo i za 'obitelj i međugeneracijsku solidarnost', a njemu na čelu bila Jadranka Kosor, postojala slična inicijativa koja nije zaživjela.

'Izravan kontakt s ciljanom populacijom zahtijeva ustrajnost, upornost i veliku količinu ljudskosti, ali i volju da se ljudima doista pomogne. Motivirani smo da ovo uspije, da ljudi mogu doći do nas i budemo transparentni. Znamo kakvu obavezu to predstavlja i da je u vrijeme ministrice Kosor to trajalo jedan ponedjeljak. Ministar Matić neće dozvoliti da ovo prođe na taj način', uvjerava Glavašević.

Na kraju, pozvao je hrvatske branitelje da se izravno jave ministru Matiću svaki ponedjeljak od 10 do 11 sati. Ostavio je i mogućnost 'više sile', pa će u slučaju spriječenosti na pitanja odgovarati zamjenica ministra Vesna Nađ ili će pozivi biti prebačeni za utorak, no linija neće biti ukinuta. Pozvao je i na druge vrste kontakata, među ostalim i pisanim putem te komunikaciju preko društvenih mreža na kojima je prisutna hrvatska Vlada.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još