Hrvatska ISTRAŽIVANJE

Čak osamdeset posto Hrvata stalno jede kruh

Kruh, namirnica koja se svakodnevno nalazi na stolovima, ima svoje više ili manje omiljene vrste te, sudeći prema njima, dobiva i povjerenje kupaca

Hrvatski potrošači, prema istraživanju portala Ja trgovac, njih 47 posto, kupuje kruh u pekarnama jer im je kvalitetniji, a 45,5 posto u supermarketima. Više od polovice onih koji sami peku kruh tvrdi da im je bolji i jeftiniji te im je to praktičnije. Kupci najčešće prepoznaju pekarski lanac Mlinar, slijede ga Klara, Pan Pek i Dubravica, a na začelju su Klas i Kruna.

Zanimljivi su odgovori potrošača na pitanje misle li da se kvaliteta kruha i pekarskih proizvoda poboljšala s otvaranjem sve većeg broja pekarskih lanaca. Mišljenja su podijeljena, jer je gotovo podjednak broj potrošača koji smatraju da nije došlo do pomaka i da je kvaliteta ostala nepromijenjena (39,5 posto), kao i onih koji drže da se kvaliteta proizvoda poboljšala (39 posto). Da se kvaliteta pekarskih proizvoda pogoršala smatra 17 posto ispitanika.

Nije tajna da Hrvati vole kruh pa ne začuđuje podatak da taj prehrambeni proizvod svakodnevno konzumira čak 81,8 posto ispitanih. Redovito, ali ne baš svaki dan, kruh jede njih 13,3 posto, barem jednom tjedno 2,3 posto, a rijetko 2,8 posto ispitanika.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još