Hrvatska TRAČNICE ZA NIGDJE

HŽ isplatio 8 milijuna kuna za nevidljivu prugu

Gradnju Industrijskog kolsijeka u Slavonskom Brodu premijerka Kosor prije samo šest mjeseci predstavila je kao strateški investicijski projekt vrijedan 150 milijuna kuna

Tvrtka u sastavu Hrvatskih željeznica po imenu HŽ Cargo platila je koncem prošle godine svojoj tvrtki kćeri Proizvodnja – Regeneracija d.o.o. oko osam milijuna kuna za posao izgradnje donjeg i gornjeg ustroja industrijskog kolosijeka luke Slavonski Brod, iako taj posao do dana današnjeg nije obavljen, piše Novi list

Ne samo da Proizvodnja Regeneracija ugovoreni posao nije napravila, nego su radovi tek na početku početaka. Na temelju čega, odnosno za koje radove je HŽ Cargo isplatio osam milijuna kuna ostaje nepoznanica.

Gradnja industrijskog kolosijeka, koja nije realizirana iako je glavnina novca plaćena, dio je projekta gradnje logističkog centra u Slavonskom Brodu. Cjelokupna investicija uključuje gradnju kotejnerskog terminala, RO/LA terminala te industrijskih kolosijeka i cesta.

Investiciju HŽ Carga u luku Slavonski Brod premijerka Jadranka Kosor u ožujku ove godine prezentirala je kao jedan od strateških investicijskih projekata te navela da je vrijedan 150 milijuna kuna, ali stanje na terenu bitno se razlikuje od onog u prezentacijama predsjednice Vlade.

Međutim, tamo gdje je danas trebao ležati sjeverni kolosijek nalazi se nedirnuta livada s pripadajućom travom, bez šljunka, željezničkih pragova, tračnica ili drugih tragova industrijskog kolosijeka.

Predsjednik Uprave HŽ Holdinga Zlatko Rogožar, koji je ujedno i direktor HŽ Carga – tvrtke koja je isplatila osam milijuna kuna za neobavljen posao, ima optimističnan pogled na stvari.

'Nešto je ipak napravljeno. Mihaljević iz HŽ Carga to vodi. Napravljeno je, kako nije. Kod ovog donjeg ustroja napravljeni su zemljani radovi, čak više nego što je planirano. Imamo izvješće o tome, rekao je Rogožar.

Kad su ga novinari izvjestili da imaju fotografije na kojima se jasno vidi da napravljeno nije ništa, Rogožar je okrenuo ploču: 'Nabavljen je sav materijal. Nismo imali građevinsku dozvolu. To će sve biti gotovo u roku od 60 dana', rekao je.

S obzirom da radovi nisu obavljeni, zanimalo nas je na temelju čega je HŽ Cargo isplatio osam milijuna kuna.

Rogožar je odgovorio da su 'ispostavljene dvije situacije oko nabave materijala' te ponovio da je napravljeno više od 40 posto radova. U pregledu ugovora koji posjeduje Novi list, međutim, stoji da je za izgradnju donjeg ustroja kolosijeka plaćeno 2,53 milijuna kuna od ukupno 3,9 milijuna kuna, a za izgradnju gornjeg ustroja – 5,46 milijuna od ukupno ugovorenog iznosa od 7,9 milijuna kuna.

Rogožaru je napomenuto da se s fotografija jasno vidi da je mjesto budućeg kolosijeka zaraslo u travu.

U jednom dijelu malo je zaraslo jer nismo imali dozvolu, rekao je on, pa ponovio da će sve biti gotovo za 60 dana.

Međutim, tamo gdje je danas trebao ležati sjeverni kolosijek nalazi se nedirnuta livada s pripadajućom travom, bez šljunka, željezničkih pragova, tračnica ili drugih tragova industrijskog kolosijeka.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još