Hrvatska BANDIĆ U PREDIZBORNOJ KAMPANJI

Otvoren besplatan parking s 550 mjesta u središtu Zagreba

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić otvorio je danas kod Paromlina na Glavnom kolodvoru besplatno parkiralište kapaciteta 550 mjesta. Investicija vrijedna četiri milijuna kuna izvedena je u dva mjeseca, a automobil će na tom parkiralištu moći biti parkiran maksimalno dvanaest sati

Koliko će kazne za dulje zadržavanje iznositi i tko će ih naplaćivati, u Gradskoj upravi još ne znaju, ali i to bi, kako rekoše, trebalo biti riješeno u nekoliko dana.

'Parking je namijenjen svima onima koji dolaze iz rubnih dijelova Zagreba, ali i onima koji dolaze iz drugih gradova kako ne bi ulazili u uži centar Grada', kazao je Bandić.

Na parkiralištu u širem središtu Zagreba, nedvojbeno je, parkirat će i svi oni koji u centru rade, a dolaze iz Novog Zagreba, pa je za očekivati da bi u i oko Paromlina, Zagrebačke banke i Glavnog kolodvora mogao vladati velik krkljanac. Gužva bi mogla nastati i zbog činjenice da parking oko zgrade Gradske uprave Zagrebparking naplaćuje.

'Neće biti gužve niti će Zagrebparking imati gubitke zbog toga. Bit će pun i besplatni i parking koji se plaća', ustvrdio je gradonačelnik.

Iako se proteklih godina zalagao za širenje parkirnih zona i naplate parkinga gdje god to moguće, Bandić je u izbornoj godini odlučio građanima nešto i pokloniti. Da je riječ o predizbornoj demagogiji zbog koje bi moglo biti čepova, slaže se i profesor na Prometnom fakultetu Ivan Dadić.

Davor Puklavec/PIXSELL
Paromlinu prijeti urušavanje, pa se građani opravdano pitaju tko će platiti štetu na autima ako cigle počnu padati po njima
'Nije loše da građani imaju negdje besplatno parkirati. Ne mislim da će se promet iz Novog Zagreba prema centru u jutarnjim satima nužno povećati, ali bi moglo biti gužve oko parkirališta jer će svi željeti besplatno parkirati.

Posebno jer se parkiranje, na također javnom parkingu, udaljenom dvadesetak metara dalje, plaća.

No da u cijeloj priči ima političke demagogije i predizbornih igrica, ima. U Zagrebu se puno toga u prometu i parkiranju može još napraviti, ali se to ne radi. Cijelo vrijeme izgleda kao da se želi vladati ljudima, a ne problemima', zaključio je Dadić.

Parking kod Paromlina nije trajno rješenje i vrlo vjerojatno će nestati onoga trenutka kada se krene s urbanizacijom i obnovom područja na potezu od Paromlina i bivše tvornice Gredelj.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još