POLITIČARI NA GODIŠNJEM

Šuica u barku, Šeks na plivanje, a Bebić na Hajduk-Barcelona

17.07.2011 u 09:00

Nakon što su u petak prijepodne održali i zadnje glasanje u proljetnom zasjedanju, saborski zastupnici počeli su razmišljati o godišnjem odmoru. Dobar dio njih, pogotovo onih iz Dalmacije, svoje će odmaranje uskladiti s poslovnim, bilo stranačkim bilo dužnosničkim obvezama, no nekoliko dana za kupanje ipak će se naći

Bivša dubrovačka gradonačelnica Dubravka Šuica nema potreba za ljetovanjem jer će na godišnji kući u Dubrovnik. 'Malo ću primati stranke do kraja srpnja, a uglavnom ćemo vikendima i u osmom mjesecu barkom do Koručule, Pelješca, u rodni kraj moga muža. I, naravno, ići ću na sve predstave na Dubrovačkim ljetnim igrama', pohvalila se Šuica.

Budući da joj je muž pomorski kapetan, barka je, kaže Šuica, solidna, što joj omogućava da se bavi i svojim hobijem - ribolovom.

'Na odmoru lovim ribu. To je jedan od mojih hobija i uživam u tome', rekla nam je Šuica

Odmoru tek u kolovozu može se nadati i HDZ-ov Gari Capelli, gradonačelnik Malog Lošinja. 'Kao gradonačelnik, naravno, nemam godišnjeg odmora. Sad se, kako mi to znamo reći u primorskom kraju, upravo radi najviše. Pa ću ja provesti radno ljeto – od protokolarnih obaveza do bitnih sjednica kao što je rebalans proračuna, tako da će do 10. kolovoza sigurno biti radno, a nakon toga ću možda koji dan uzeti slobodno', rekao je Capelli

Radno ljeto je i u planu SDP-ovog Marina Jurjevića, koji svoj odmor inače provodi kod kuće u Splitu, no s obzirom na skore izbore, vjeruje da će ovo ljeto biti preokupiran SDP-ovom gradskom organizacijom.

Hebrang na svom brodu na Pašmanu

'Ja sam inače čovik koji se ne kupa po Splitu. Ako odem, onda idem jedrilicom, i to obično odem 15 dana jedrilicom po srednjodalmatinskim otocima. Ali sumnjam da ću ovo lito. U Splitu se ne kupam, nego odem na plažu, sjednem u hladovinu i s prijateljima pijem i gledam turiste kako se kupaju', priznao je Jurjević

Predsjednik SDP-ove zagrebačke organizacije Davor Bernardić imat će, čini se, više vremena. Osim što će posjetiti prijatelje u Zadru, Pločama i Dubrovniku, Bernardić će i na neki otok, no odluku o tome na koji donijet će supruga. Neodlučan je još uvijek i HDZ-ov Andrija Hebrang, koji nam je kazao da će na neki otok, a u igri će vjerojatno biti Pašman na kojem Hebrang ima vikendicu.

Bivši SDP-ovac Ljubo Jurčić svake godine iznajmi apartman u drugom mjestu, a ove godine odlučio se za Dugi otok.

'Ja se nadam da ću manje hodati. Dva tjedna idem na Dugi otok, poslije dva i pol tjedna u Hercegovinu. Što se tiče političkog i znanstvenog rada, on će uglavnom biti internetski, a što se tiče fizičkog rada, on će biti relaksirajući. Inače ja nisam od kupanja. Ako je more toplo i mirno, onda skočim, ali uglavnom šuma, terasa, knjiga, društvo', rekao nam je Jurčić, dodavši da je za ljetno čitanje već spremio pet, šest knjiga o povijesti i svemiru.

Možda će se za Jurčića u vodu bućnuti i potpredsjednik Sabora, HDZ-ov Vladimir Šeks, koji se kao i svake godine sprema u svoju vikendicu u Petrčanima. Iako će zbog funkcije svaki treći ili četvrti dan morati obaviti kakav protokolarni posjet drugom gradu, Šeks će se uvijek vraćati Petrčanima, gdje si je već zacrtao raspored za slobodne dane. 'Ujutro plivam pola sata do sat prije sunca. Onda doručkujem i čitam novine. Po suncu odmaram i čitam, a navečer idem u šetnju', opisao je Šeks svoj tipičan dan na godišnjem odmoru.

Predsjednika Sabora Luku Bebića u kolovozu također čekaju protokolarne obaveze poput proslave Dana domovinske zahvalnosti u Kninu, Sinjske alke i utrke neretvanskih lađara, a dotad će se nastojati odmoriti u svojoj kući u Komarni.

'Nastojat ću se odmaknuti od dnevne politike, ako je to ikako moguće, angažiranjem više u fizičkim aktivnostima. Ja sam pripremio za sebe to i nastojat ću da ovo ljeto, kao i svako drugo ljeto, da bude opuštenost, druženje s prijateljima i s obitelji, da malo unuk bude više sa mnom', rekao nam je

Šeks u šetnji Petrčanama
Bebić

Guštat će barba Luka i krajem srpnja na utakmici Hajduk-Barcelona. 'Već sam obećao doći i uživat ću u tome. Teško bih se ja odlučio na takvim vrućinama ići da nije Barcelona u pitanju. A kako će tamo igrati najbolji nogometaš svijeta, to po meni nije Messi nego Xavi, onda mi je to još veće zadovoljstvo', razveselio se Bebić

Uskoro će Bebić imati i više vremena za unuka, ali i za utakmice. Naime, Saboru je nakon ljeta preostalo još možda mjesec-dva dana rada prije raspuštanja parlamenta, a barba Luka već je najavio da nakon toga odlazi u mirovinu.

'Veselim se jednom pripadanju samom sebi više nego što sam dosad pripadao samom sebi. Više sam bio razvučen lijevo-desno. Svi mi želimo da nam bude ljepše', zaključio je Bebić