Hrvatska TUŽBA PROTIV JUTARNJEG LISTA

HDSSB izbacio Osječku televiziju s presice

Predsjednik HDSSB-a Vladimir Šišljagić najavio je danas u Osijeku da će protiv Jutarnjeg lista i novinara Drage Hedla podnijeti tužbu zbog teksta u današnjem broju o navodnome popisu poduzeća od kojih čelnici te stranke trebaju zatražiti novac za finaciranje predizborne kampanje

OSIJEK - Na izvanrednoj konferenciji za novinare Šišljagić je ustvrdio kako je riječ o tekstu bez činjenica i argumenata čija je zadaća obmanuti javnost te nanijeti štetu HDSSB-u i njegovim čelnicima uoči lokalnih izbora.

Ustvrdio je kako spomenuti tekst u kojemu se prikazuje preslik navodnog dokumenta s popisom poduzeća, bez žiga i potpisa, pokazuje da se novinar Hedl "očito stavio u funkciju HDSSB-ovih političkih suparnika, HDZ-a, HSP-a i Ante Đapića jer se imena nekih poduzeća pojavljuju nekoliko puta, a neke tvrtke su u vlasništvu ljudi iz HDZ-a".

Šišljagić je rekao da će HDSSB finacirati svoju kampanju iz više izvora, primanjima koja ostvaruju njegovi saborski zastupnici, vlastitim prihodima od članarine i vijećničkih naknada te "kreditom koji su podigli i koji uredno otplaćuju".

Ustvrdivši da HDSSB ima jasne izvore financiranja, Šišljagić je pozvao HDZ i HSP da prikažu svoje izvore financiranja za, kako je rekao, "skupu kampanju koju je najavio Anto Đapić".

Autor članka Drago Hedl izjavio je za Hinu da stoji iza svega što je napisao te da vjeruje izvoru od kojega je dobio dokument HDSSB-a. Tvrdi kako je riječ internome stranačkom dokumentu na koji upravo zato nije stavljen žig niti je potpisan.

"Riječ je o tome da su činjenice iznesene u tekstu vrlo nezgodne za HDSSB uoči lokalnih izbora jer govore o tome da je ta stranka imala namjeru tražiti novac od tvrtaka koje su radile i imale poslovne odnose s Osječko-baranjskom županijom", rekao je Hedl. Po njegovu mišljenju, u traženju stranačkih donatora ne bi bilo ništa sporno da nije riječ o tvrtkama koje su od Županije dobivale vrlo povoljne kredite ili gradile škole i vrtiće i održavale vozni park. "Smatram da je riječ o klasičnome političkom reketu i odnosu po sistemu 'dam ti pa ćeš mi dati' te da je HDSSB sada namjeravao od tih tvrtaka zatražiti protuuslugu", ustvrdio je Hedl.

Inače, prije početka današenje konferencije za novinare HDSSB-a tajnik stranke Ivan Drmić zatražio je od novinarske ekipe Osječke televizije da napusti prostorije budući da nije ni pozvana jer je, kako je ocijenio, riječ o "HDZ-ovoj televiziji koja nekorektno izvješćuje o HDSSB-u".

'Osječku TV nismo pozvali na pressicu. Dapače, njezina vlasnika smo prije 20 dana pozvali da ne šalje svoje novinare na naše pressice jer su iz dana u dan u funkciji HDZ-a i HSP-a. Raznim insinuacijama, izmišljotinama i tendencioznim emisijama žele iskompromitirati HDSSB', rekao je Šišljagić.


  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još