GLAZBA, SPORT, BIZNIS

Tri nova tv programa kreću za petnaest dana

12.03.2011 u 09:31

Bionic
Reading

Kapital Network, Sportska TV, Croatian Music Channel tri su nova/stara specijalizirana programa koja će s emitiranjem u tzv. zemaljskoj mreži startati najkasnije do 5. travnja

Poslovni program Kapital Net, koji se trenutačno može gledati na platformama poput MaxTV-a, u zemaljsku mrežu se vraća 1. travnja, glazbeni CMC startat će dva tjedna ranije (15. ožujka), a televizija Hrvatskog olimpijskog odbora – Sportska TV 5. travnja.

Vlasnik Kapital Net-a Dragan Ćuća, čija je televizija na tržištu prisutna gotovo pet godina, kaže kako nije najsretniji što su morali startati u pola kalendarske godine jer su budžeti potencijalnih oglašivača zaključeni, ali i dodaje da ih to neće kočiti da imaju kvalitetan program koji ima svoju publiku.

'Za ovu godinu predvidjeli smo ulaganje od deset milijuna kuna. Glavni partner u tome nam je Raiffeisen banka, ali ima tu kombinacije i osobnog kapitala i kredita. Za razliku od konkurenata koji su morali ulagati više u tehniku mi smo više ulagali u program.

Nabavili smo dosta licencnog materijala prije svega dokumentarnog, ali i magazinskog tipa. Kad krenemo, to će biti samo nastavak onoga što sad radimo, a noviteti stižu u rujnu jer nema smisla ljude navikavati na nešto prije ljeta. Najesen ćemo se pokazati punom svjetlu', kazao je Ćuća.

S prvim rujanskim kišama Kapital Net bi, prema najavama, trebao krenuti i sa središnjom emisijom vijesti, a do tada bi trebalo biti poznato i ime novog glavnog urednika programa.

'Žurbe nema i ne bih izlazio s imenima. Mogu reći da će to biti ugodno iznenađenje. Središnja informativna emisija bila bi u trajanju od 15 do 20 minuta i u njoj bismo nastojali izbjeći zamku da obrađujemo iste stvari kao i sve ostale zemaljske televizije. Naravno, vijest je vijest i bitno se ne može izbjeći, ali naš će naglasak biti na gospodarstvu', ističe Ćuća i dodaje kako će s povratkom u zemaljsku mrežu Kapital Net udvostručiti i broj zaposlenih ljudi pa će ih u konačnici biti između 40 i 50.

Vlasnik jedine, regionalne, poslovne televizije uvjeren je kako će do povrata uloženih sredstava doći za tri godine.

'Do sada je u Kapital Net uloženo pet milijuna eura. Poslovna televizija mora poštovati zakonitosti biznisa kao takvog, a tu je povrat sredstava uvijek malo duži. Svoju publiku imamo, a imamo i dobru povratnu informaciju s tržišta. Ljudi su zasićeni postojećim programima i tu je naša prilika', mišljenja je Ćuća.

Od sva tri nova programa Sportska TV koju pokreće HOO najveća je nepoznanica. Informacije o njihov programu cure na kapaljku, a razlog tome je vjerojatno što se još uvijek ekipiraju, a ni 300 m2 gradskog prostora u ulici Ljudevita Posavskog u Zagrebu još nisu uselili jer se sve tek uređuje.

Uz nekadašnju HRT-ovu akviziciju Juru Ozmeca koji je glavni urednik, Sportsku TV vodi i njegov pomoćnik Marin Šarec.

'Ono što sad možemo reći je da startamo 5. travnja u 17 sati. U početku planiramo emitirati dvanaest sati programa. Dva puta dnevno imali bismo sportske vijesti, jednu sportsku emisiju, a na dnevnoj bazi i jedan prijenos uživo. Ono što je bitno naglasiti da će svaki sportski savez kod nas imati svojih pet minuta. Krajnji cilj je dobiti pravo na prijenos Olimpijskih igara u Sočiju 2014. godine', kazao je Šarec

Baš kao i Sportska TV, i CMC je u potrazi za novim licima. Za sada su svoje mjesto kod njih pronašli zvijezde nekadašnjih reality showa Anja Alavanja i Marin Tironi. Većinski vlasnik tvrtke Autor, u čijem je vlasništvu CMC, Želimir Babogredec, poput Ćuće s Kapitala, drži da ovo nije najbolji trenutak za start, pa i oni svoje adute čuvaju za jesen.

'Do polovice lipnja ići ćemo s jednom shemom, a onda ćemo na festivalu u Vodicama predstaviti ljetnu. Od jeseni krećemo sa živim emisijama, portretima najznačajnijih glazbenika, akustičnim showom i brojnim drugim novitetima', najavio je Babogredec.

CMC će svoj program kao i do sada vrtjeti 24 sata, a novost je da će povećati udio strane glazbe u programu.

'Sve to ima svoju cijenu, a za ovu godinu osigurali smo deset milijuna kuna. Ako smo na MaxTV-u na kojem je more kanala mogli u pojedinim dijelovima dana biti među šest najgledanijih vjerujem i da na zemaljskoj mreži možemo zauzeti relevantnu poziciju', zaključio je Babogredec.