VARAŽDINSKI GRADONAČELNIK HABUŠ

'Treba mi auto od 260 konja jer sam visok i imam više od 100 kila'

29.08.2013 u 09:16

Bionic
Reading

Gradonačelnik Varaždina Goran Habuš ovog tjedna raspisao natječaj za službeno vozilo s minimalno 260 konjskih snaga, dok je umaški šef grada Vili Bassanese nešto skromniji. Njemu je dosta automobil s minimalno 245 konja

'A čujte, možda smo mogli malo popustiti na snazi, ali ja sam čovjek krupnih gabarita. Imam više od 100 kilograma, 196 centimetara sam visok i ne stanem u mali i slab automobil', rekao je Habuš jučer u telefonskom razgovoru za Jutarnji list

Građane Varaždina njegovo će novo vozilo koštati 390 tisuća kuna s PDV-om. Prema specifikacijama koje je u natječaju zatražio, Habuševo vozilo mora imati motor od najmanje tri tisuće kubika, pogon na sva četiri kotača, automatski mjenjač i snagu minimalno 260 konja. Nejasno je jedino zašto si je Habuš poželio benzinca, što je također jedan od uvjeta natječaja, s obzirom na to da bi s dizel-motorom građanima više uštedio.


Ipak, varaždinski gradonačelnik uvjerava nas da je automobil koji je naručio zapravo jeftiniji za Grad od njegovih dosadašnjih vožnji. 'Imao sam Audi A6 i po potrebi vozača. No, istekao mu je leasing, a otkupna je cijena bila preskupa pa smo se odlučili za leasing novog automobila. Dosad je rata, bez održavanja, iznosila 7600 kuna mjesečno, a novi će nas automobil koštati manje od toga', skroman je Habuš i dodaje da mu je automobil neophodan, piše Jutarnji list.

Kaže da se boji aviona i rijetko njima leti, a kako često putuje, potrebno mu je i dobro vozilo. Automobil koji je naručio umaški gradonačelnik Bassanese nešto je jeftiniji. Prema natječaju, građane će koštati 350 tisuća kuna s PDV-om, a Bassanese si je odabrao i boju: crna metalik.

Baš poput Habuša, i čelni čovjek Umaga naručio je benzinca, ali tijekom jučerašnjeg dana nismo uspjeli dobiti njegov komentar. Sudeći po tehničkim specifikacijama vozila iz natječaja, gradonačelnicima bi po performansama odgovarali automobili poput Audija A8, Mercedesa E klase, Jaguara XF. Ipak, s obzirom na to da ovi automobili ne koštaju manje od pola milijuna kuna, vjerojatnije je da su Habuš i Bassanese poželjeli Opel Insigniju Turbo.