ŠTIMANJE POSLOVA

'Oko reklamnih panoa vlada nered jer to odgovara Gradskoj upravi'

04.02.2013 u 11:32

Bionic
Reading

Vijest da je mala tvrtka za reklamiranje Frka Plus dobila posao postavljanja reklamnih panoa na 22 zagrebačka nadvožnjaka u vlasništvu HŽ-a, koju je tportal.hr objavio jutros, a koja pobuđuje sumnje da je cijeli posao odrađen s ciljem pogodovanja, izazvala je prve reakcije

Podsjetimo, Frka je posao od HŽ-a dobila za nešto manje od milijun eura, ali ključnu suglasnost za postavljanje panoa na nadvožnjacima dao je Grad koji je proteklih šest, sedam godina branio postavljanje na istima.

Uz to vlasnik tvrtke Dejan Pavković dužan je s drugom tvrtkom – Deluso - državi i Gradu oko 2,5 milijuna kuna na ime poreza i komunalnih doprinosa, a ono što najviše bode oči su izmjene Pravilnika za postavljanje reklamnih panoa koje potpisuje gradonačelnik Milan Bandić.

Naime, prema našim informacijama, Pavković je s HŽ-om u kontakt stupio početkom svibnja, sredinom svibnja Grad je izmijenio Pravilnik, a već početkom lipnja započeli su pregovori s HŽ-om. Uz to Pravilnik se mijenjao samo u djelu koji se odnosi na postavljanje panoa na prometnim površinama poput nadvožnjaka i mostova.

Jurica Meić, predsjednik skupštinskog Odbora za komunalno gospodarstvo, kaže kako to samo dokazuje na koji način funkcionira Gradska uprava na čelu s gradonačelnikom Milanom Bandićem

'Na tržištu postavljanja plakata vlada nered, ali to je namjerno osmišljeno da bi sve moglo funkcionirati po principu veza. Riječ je u vrlo unosnom biznisu u kojem se okreću veliki novci', smatra Meić

Napominje kako je u nekoliko navrata s govornice Gradske skupštine tražio da mu se dostave podaci o tome koliko Grad novca ubire od postavljanja plakata, ali odgovor nikad nije dobio.

'To bi značilo da bi morali dostaviti i ugovore koje imaju, a iz nekog razloga to se ne želi učiniti. Vjerojatno zato što se Pravilnik o postavljanju reklamnih panoa uopće ne poštuje', mišljenja je Meić
Upitan smatra li da je potrebno više od deset tisuća najrazličitijih oglasnih panoa, Meić odgovara kako je očito da je nered prevelik.

'Nisam pobornik ideje da se zabrani plakatiranje kako je to napravljeno u Sao Paoulu, ali da nešto treba poduzeti po tom pitanju, očito je', zaključio je Meić