OBUĆA ZA STRANAČKE VOJNIKE

I slavne startasice bi mogle ući u političku kampanju?

Bionic
Reading

Da Borovo prati modne trendove i velikim koracima grabi vratiti staru slavu, pokazali su kreativnim redizajnom svojih hit modela: startasica i borosana. No osim dizajnerskog iskoraka, čelni ljudi te vukovarske tvornice vode računa i o marketinškim trendovima. Kad su se na Facebook stranici HRT-ove emisije Hrvatska uživo pojavile startasice s logotipovima političkih stranaka (HDZ-a, SDP-a, HNS-a, Laburista…)činilo se da su opet izabrali pravi trenutak - predizbornu kampanju - za prodaju svojih popularnih tenisica. No, iz Borova su demantirali prvotni zaključak kako su 'stranački modeli' proizvedeni ciljano za nadolazeću kampanju uz poziv neka domoljubnom gestom otkupe veći broj ovih tenisica te obuju svoje mnogoljudne stranačke ešalone za obilaženje Hrvatske

'Riječ je o starim modelima postavljenim u izložbenom prostoru tvrtke s nizom drugih artikala koji su svojedobno uz korištenje i nekih drugih oznaka izrađeni kao prototip, no nikada nisu ušli u proizvodnju', pojasnila je za Poslovni.hr Anica Panenić, asistentica uprave Borova.

Na listi modela koje promoviraju, istaknula je, nalazi se 15-ak vrsta startas tenisica koje su uvrštene u redovnu proizvodnju za tržište. Usto, proteklih su mjeseci razvili i suradnju kroz koju su, prema narudžbama organizatora više različitih festivala u RH proizveli startasice s prigodnim logom.

Borovo je tako kreiralo i proizvelo limitiranu seriju od čak osam modela startasica za svjetski poznati Ultra Europe Festival. Ubacili su svoje tenisice i u liniju Hajdučkih proizvoda, pa se tako već neko vrijeme mogu kupiti i hajdučke startasice. Tenisice Borovo nosile su se i na ovogodišnjem Filmskom festivalu u Puli, a u lipnju su potpisati i sponzorski ugovor s Hrvatskim olimpijskim odborom zahvaljujući kojem će naši olimpijci diljem svijeta promovirati hrvatsku sportsku marku.

'Danas je Startas modno-sportska priča s dušom i poviješću koje je prepoznata i cijenjena i izvan Hrvatske. Radi se o vrhunski kvalitetnoj tenisici. Startas izrađujemo ručno u našoj tvornici u Vukovar od samo prirodnih materijala: platna i prirodne gume. Istom tehnikom kao i 1976. Dajemo vrhunsku hrvatsku kvalitetu, hrvatski dizajn, tradiciju i na neki način simbol Hrvatske kroz Borovo i Vukovar. Hrvatski sportaši daju kredibilitet cijeloj priči u Hrvatskoj i idealni su glasnogovornici izvan Hrvatske. Prvo na Europskim igrama u Bakuu, a zatim i na Olimpijskim igrama 2016. u Rio de Janeiru. Želimo im puno zadovoljnih trenutaka i ponosno nošenje Startasa u Ritmu Ria', poručio je direktor Kolundžić.

Predsjednik HOO-a Zlatko Mateša priznao je kako je ovaj ugovor s Borovom netipičan za organizaciju kojoj je na čelu te da su na nj jako ponosni. 'Sportaši i sportašice najbolji su promotori Hrvatske, a uz to imamo čast promovirati hrvatski dizajn i kvalitetu iz Borova, Vukovar. Takva sinergija hrvatskog gospodarstava kroz potencijal ovih mladih ljudi je izuzetno važna. Od sada su HOO i Borovo partneri i što god Borovo kreira, mi ćemo nositi', poručio je Mateša.

Solidarnost s Borovom

Nakon što su se modeli za svaku političku opciju pojavili na Facebook stranici HRT-ove emisije Hrvatska uživo ideja je pobrala mnoštvo pohvala. Odmah su pali i zanimljivi komentari te konstruktivni prijedlozi oko slogana političko-proizvodne kampanje. Uz parolu 'Startajte domoljubno!' stranke bi ulaganjem novca za promidžbene svrhe u kupnju startasica mogle doista pomoći Borovu (koje se nedavno izvuklo iz predstečajne nagodbe) i time omogućiti rast industrijske proizvodnje i očuvanje radnih mjesta. Svojedobno je na predstavljanju svojeg novog brenda obuće - My ballerinas kojim Borovo kreće u osvajanje domaćeg i inozemnih tržišta - predsjednik Uprave te tvrtke Gordan Kolundžić rekao: 'Kada bi se svaki sedmi građanin naše zemlje jedanput godišnje pojavio u našem dućanu, na taj način bi pomogao očuvanju radnih mjesta u Vukovaru i očuvanju Borova.' No ne uzdaju se u negdašnjem hrvatskom industrijskom gigantu samo na solidarnost građana sa zaposlenicima Borova već, čini se, budno prate aktualna zbivanja i tamo svuda gdje spaze prostora lansiraju svoje proizvode.