ULAŽU ŠEST MILIJUNA KUNA

Hrvatska lutrija kreće u skupu reklamnu kampanju

23.04.2014 u 10:58

Bionic
Reading

Više od šest milijuna kuna vrijednost je usluga oglašavanja za koju Hrvatska lutrija provodi otvoreni postupak javne nabave

U otvorenom postupku javne nabave, čija je vrijednost procijenjena na 4,85 milijuna kuna bez PDV-a, Hrvatska lutrija traži uslugu zakupa i medijskog planiranja za oglašavanje na televizijskim i radio postajama, kao i u tiskovinama, te više kategorija vanjskog oglašavanja.

Sudeći po troškovniku koji je priložen dokumentaciji za nadmetanje, najviše novaca utrošit će se za emitiranje spotova na televizijskim postajama, odnosno kanalima. Ponude cijena emitiranja spotova u trajanju od sedam do 30 sekundi traže se na kanalima HTV1, HTV2, NOVA TV, DOMA TV, RTL, ARENA SPORT, SPTV, SRCE TV, Z1, SBTV, TV ISTRA, TV NOVA-Pula, NET TV, TV Dalmacija i RI TV.

'Ponuditelj je obavezan pravodobno izraditi media planove prema ciljnoj skupini oglašivača (18–54), osigurati medijski prostor te po završetku svake kampanje napraviti post-buy analizu u dogovorenom formatu koja će sadržavati specifikaciju emitiranja s brojem realiziranih GRP-a (Gross rating point) za svako emitiranje zasebno', navodi se u dokumentaciji te napominje da se kod analize trebaju koristiti podaci agencije AGB Nielsen istraživanje medija.


Hrvatska lutrija traži i cijene emitiranja radijskih spotova te organizaciju kratkih emisija uživo, i to od radio postaja Otvoreni radio, Narodni radio, HR Mreža, Radio Antena, Gradski Radio Osijek, Radio Kaj, Soundset Plavi, Radio Istra, Radio 1 Nedelišće, Radio Ludbreg, Hrvatski Radio Vukovara, Radio Županja, Radio Slavonija, HR Pula, Radio Virovitica, HR Rijeka, Novi Radio Zadar, Radio Dalmacija, Radio Sisak i Radio Otočac.

'Odabrani ponuditelj je obvezan pravodobno izraditi media planove i osigurati medijski prostor. Radijske spotove pripremljene za emitiranje odabranom ponuditelju dostavlja naručitelj na prikladnom mediju najkasnije dva dana prije početka emitiranja', napominje se u dokumentaciji.

Osim na radio i televizijskim postajama, Hrvatska lutrija će se oglašavati i u tiskovinama. Ponude za objavu oglasa traži od dnevnih novina Jutarnji list, Večernji list, 24 sata, Novi list, Slobodna Dalmacija, Glas Istre, Glas Slavonije I Sportske novosti, kao i u tjednicima, magazinima i mjesečnicima Zagorski list, Vukovarske novine, Lider, Banka, Forbes, Globus, Gloria I Gloria In.

Usluga zakupa i media planiranja traži se i za vanjsko oglašavanje, i to u više kategorija. U javnom prijevozu zakup prostora odnosi se na oglašavanje u vozilima gradskog i prigradskog autobusnog prometa u Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Puli, Rijeci, Vukovaru i Slavonskom Brodu, dok se u Zagrebu predviđa zakup u autobusima i tramvajima, a na željeznici unutar vlakova koji prometuju na relaciji Dugo selo – Zagreb Glavni kolodvor - Savski Marof.

Hrvatska lutrija traži i ponuditelje za oglašavanje na city lightovima, billboardima i u kinima, pri čemu ponuditelj treba dati lokacije prema gradovima i kategorijama, odnosno popis hit filmova. Uz to, traži i ponudu za oglašavanja na točno određenim plažama u Puli, Rovinju, Poreču, Medulinu, Umagu, Opatiji, Rijeci, Crikvenici, Zadru, Pagu, Vodicama, Splitu, Makarskoj i Dubrovniku.

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ponude koja ispunjava sve uvjete i zahtjeve navedene u dokumentaciji za nadmetanje, naglašava se u elektroničkom oglasniku javne nabave, ali ne pojašnjava na koji način su odabrane pojedine postaje, odnosno tiskovine, kao ni zašto se ponude ne traže od internetskih portala.