DVIJE GODINE MANDATA

Kukuriku angažirala agenciju Bruketa&Žinić za kampanju

20.12.2013 u 14:36

Bionic
Reading

Iako je tek na pola mandata, Kukuriku koalicija naručila je, povodom dvije godine vladavine, reklamnu kampanju od marketinških stručnjaka iz agencije Bruketa&Žinić, iste ekipe koja im je radila izbornu kampanju 2011. i pomogla u osvajanju vlasti

Nije čudno da su zabrinuti za svoj ugled: istraživanja javnog mijenja o dosadašnjim postignućima Kukuriku koalicije prilično su negativna; pozitivno se o aktualnoj Vladi uglavnom izražavaju samo njezini članovi. Glasnogovornica Vlade Ivana Grljak kazala je tportalu da je agenciju Bruketa&Žinić za reklamnu kampanju angažirala Kukuriku koalicija, 'a ne Vlada jer za to nema novca'. Budući da je u Bruxellesu, Grljak nam nije odmah mogla dati odgovor na pitanje koliko košta kampanja, zašto se u nju ide nakon samo pola mandata i kojim će se komunikacijskim kanalima realizirati.

Hoće li Kukuriku koalicija snimati nastavak predizbornog spota ili će se naciju možda uveseljavati novim dosjetkama, nakon promašenih slogana (prokušanih slogana) iz predizbornih dana: 'Naš posao je da osiguramo vaš posao', 'U plusu tri plaće, a ne u minusu da ti se plače', 'Visoku nezaposlenost zamijeniti visokim BDP-om'.

S obzirom na to da su u mandatu Milanovićeve vlade ekonomski pokazatelji redom negativni, od rasta broja nezaposlenih za pedesetak tisuća, povećanja poreza i produbljivanja recesije, bit će zanimljivo kakve će pozitivne poruke sada komunicirati prema građanima. Agencija Bruketa&Žinić osmislila je u kampanji 2011. obraćanje biračima brojkama – famozni Plan 21, koji nije ispunio svoje glavne ciljeve – rast zapošljavanja i oporavak gospodarstva. No nije na marketinškim stručnjacima da brinu što će političari učiniti nakon izbornog trijumfa, nego da ih pokušaju uljepšati kada požure po novi mandat.