Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

HTV dosadnu dodjelu Oscara spasio komentatorima

Posljednjih godina, kada HTV nije izravno prenosila dodjelu Oscara iz Los Angelesa, pitala sam se zašto to izbjegava. Ova me godina podsjetila zašto. Ja sam pasionirani gledatelj te priredbe, ali ona je, ako ćemo biti potpuno iskreni, dosadna do plakanja. Srećom, komentatori u studiju HTV-a nisu je učinili još napornijom, nego sasvim ugodno odradili svoj posao

TV

Tri, dva, jedan - kuharski kič!

Kulinarski showovi vrlo su popularni diljem planeta i ima ih bezbroj - zanimljivih, dosadnih, poučnih, trasherskih, duhovitih i smrtno ozbiljnih, natjecateljskih i dokumentarnih. RTL-ov 'Tri, dva, jedan - kuhaj!' jedan je od onih u kojima je kuhanje samo popratna pojava za gnjavažu kandidata, a pritom čak i nije smiješan ni uzbudljiv. Jednom riječju - kič

TV

Inauguracija kao prijateljski posjet vanzemaljaca

U maskirno-plavoj odori koja se stapala s bojom tepiha na pozornici i okolnih zastava, Kolinda Grabar Kitarović prisegnula je kao hrvatski PREDSJEDNIK, a s VIP mjesta u publici na Markovu trgu podržali su je domaći odličnici kao što su Marko Perković Thompson, Tomislav Merčep i Tomo Horvatinčić

TV

Zovite Saula - zasad ne zaostaje za Waltom Whiteom

Spin-offovi televizijskih serija uvijek su kocka. Na svakog 'Frasiera' dolazi na desetke 'Joeyja', a likovi koji se u pojedinim serijama čine kao nenadani hitovi, ogoljeni u samostalnoj priči ponekad jednostavno ne uspijevaju doprijeti do gledatelja. 'Better Call Saul', spin-off televizijskog remek-djela 'Na putu prema dolje' (Breaking Bad), barem kako se čini prema prve dvije epizode, mogao bi biti u onoj sretnijoj skupini

TV

'Crno-bijeli svijet' - napokon prava serija!

Na sinoćnjoj svečanoj premijeri nove Interfilmove i HRT-ove serije 'Crno bijeli svijet' prikazane su tri epizode ove priče o životu jedne (proširene) zagrebačke obitelji početkom osamdesetih godina prošloga stoljeća. Ako ste mislili da je riječ o još jednom nostalgičarskom nametanju osamdesetih kao 'zadnjeg normalnog vremena u kojem smo živjeli', možete slobodno odagnati takve slutnje. Riječ je o simpatičnoj seriji koja nas na zabavan način podsjeća kako smo prije samo tridesetak godina živjeli u jednom posve drugačijem svemiru

TV

Ilinčićevi gosti postavili dijagnozu hrvatskom humoru

U sinoćnjoj 'Noćnoj kavani' Dražen Ilinčić i njegovi gosti pozabavili su se nezahvalnom i bolnom temom humora u domaćem javnom izričaju. Nisu rekli ništa naročito novo - kod nas se s homorističkim sadržajima cilja prenisko, ne ulaže se u njih itd - a gledatelju je, kao i svaki put kada se razglaba o toj temi (ne prečesto) nakon emisije ostalo pitanje: 'Ako je tako lako pronaći sugovornike koji sve to znaju, zašto je tako teško nešto učiniti i promijeniti situaciju?'

TV

Kako su 'Prijatelji' ponovno osvojili Ameriku

Više od desetljeća prošlo je otkad je ekipa serije 'Prijatelji' zadnji put izašla iz ljubičastog Monicina stana u West Villageu, pozdravila se s kafićem Central Perk i okončala desetosezonsku dominaciju toga sitcoma američkim i svjetskim TV-valovima. U tih deset-jedanaest godina nije prošao ni dan a da se 'Prijatelji' negdje nisu reprizirali, uključujući i naše TV postaje, pa ipak, od Nove godine naovamo internet je eksplodirao člancima u kojima se ponovno vrednuju i procjenjuju odnosi i priče najpopularnijih televizijskih frendova. Zašto? Odgovor je jednostavan - Netflix!

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2015. Sva prava pridržana.