Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Mrtvo tijelo sveca HTV-u je važnije od 'Hrvatske uživo'

'Hrvatska uživo' jedna je od najvažnijih emisija naše javne televizije, svojevrsno središte i sidrište prvoga programa HTV-a, dnevni informativni i kolažni orijentir za sve, od lokalnih zbivanja do najbombastičnijih događaja - pravo oličenje javnoga servisa. Pa ipak, netko je na HTV-u odlučio da se danas tu emisiju treba glatko otkazati i umjesto nje prikazati direktan prijenos dolaska neraspadnutog tijela sv. Leopolda Mandića u Zagreb

TV

Novosti u 'Dobro jutro, Hrvatska' su - povratak na staro

'Dobro jutro, Hrvatska' godinama je - čak desetljećima - bila emisija preduboko zakopana u jedan te isti, pomalo izlizan i statičan format. Prije par godina, nova je ekipa počela mijenjati emisiju. Nije joj išlo bez tegoba - radili su mnogo kikseva i dosta se tražili, ali je emisija ipak živnula, postala dinamičnija i zanimljivija, što je pokazala i sve veća privrženost gledateljstva. Što je učinilo novo vodstvo HRT-a kada je stupilo na dužnost? Odlučilo ju je poboljšati tako da je smijenilo dio nove ekipe i vratilo neke stare elemente emisije

TV

Ljudi iz sjene: Efektan, ali ipak slabašan politički triler

Da je snimljena prije pet ili deset godina, francuska serija 'Ljudi iz sjene' teško da bi postigla bilo kakav komercijalan uspjeh izvan granica Francuske. Danas, međutim, stiže na teren koji su za nju dobro pripremile serije kao što su 'Les Revenants' (sjajna serija o povratnicima iz mrtvih koja je svijet 'kalibrirala' na francuske serije) i kao što je danski 'Borgen' (koji je svijet kalibrirao na strane serije s političkom tematikom)

TV

Večernjakova ruža - neobična konkurencija i dojam predigre pravom partyju

Dodjela nagrade Večernjakova ruža, za razliku se od Porina, izuzetno trudi NE izgledati jeftino, nego se fura na večernje toalete, održava se u HNK i sva je nekako fensi-šmensi. Problem je jedino u tome što u kategorijama kao nominirane ima međusobno neusporedive kandidate, u tome što - kao i sve ostale dodjele nagrada u nas - od netalentiranih prezentera pokušava učiniti komičare i u tome što cijela priredba izgleda kao nešto što svi jedva čekaju odraditi prije nego što počne pravi party

TV

Porin je bio dosadan, ali čak i to je napredak

Da nije bilo buntovnog povika Dječaka i Pletera na početku i završetku izvedbe pjesme 'Struja', blago provokativne zezancije Remi iz Elementala te Bože Petrova koji je u publici sjedio tik uz v.d. ravnatelja HRT-a, ovogodišnji bi Porin eventualno bio zapamćen po dirljivom oproštaju od Arsena Dedića. Ni po čemu ga drugome ne bismo zapamtili - ni po glazbi ni po izvedbi ni po dosjetkama. Najgore je to što je takva situacija za dodjelu Porina zapravo čak i - napredak

TV

Čudaštva Supertalenta nisu čak ni smiješna, samo žalosna

Talent showovi jedan su od najpopularnijih svjetskih formata i NovaTV jedna je od najpopularnijih televizijskih kuća u Hrvatskoj pa nema nikakve sumnje da će i nova sezona 'Supertalenta' požnjeti gledateljske glave k'o velika, ali ponekad, dok gledam tu njihovu superindustriju gledanosti, poželim da možda ipak krenu barem MRVICU profinjenijim putem

TV

Počeo Celebrity Masterchef: Sasvim pristojna 'navlakuša'

Kuharska TV natjecanja u ovom su trenutku već i na našoj televiziji postala program za određenu nišu gledatelja pa će i to hoće li se 'Celebrity Masterchef' svidjeti pojedinom gledatelju ovisiti o tome pripada li taj gledatelj grupi koja baš voli kulinarske điđe-miđe na malom ekranu ili je riječ o osobi koja na sam prizor kuhače mijenja kanal. No zanemarimo li to, prve epizoda druge sezone 'Celebrity Masterchefa' na NovojTV prošla je sasvim dobro - zanimljivo, veselo i s kandidatima koji su u najvećoj mjeri simpatični

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2016. Sva prava pridržana.