Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Pripremite se - ove omiljene serije uskoro nam se vraćaju!

Sivi dani između novogodišnjih blagdana i početka proljeća najčešće čovjeka nadahnjuju samo na spavanje ili lupanje glavom o zid šupe, no u velikom, boljem televizijskom svijetu pobrinuli su se za nas. Od sada pa do proljeća počinju, naime, nove sezone velikog broja stranih TV-serija, pa ako imate pristup tom velikom i boljem televizijskom svijetu, podsjećamo vas na neke od naših favorita

TV

'The Voice' - natjecatelji dobri, najveći problem mentori

Sinoć se na prvom programu oko 20 sati počeo prikazivati novi talent show 'The Voice', a u vrijeme njegova početka na trećem je programu HRT-a još trajao Filozofski teatar sa Slavojem Žižekom. To mi je, naravno, stvorilo veliku gledateljsku dilemu, ali sam se na kraju ipak odlučila za korisniju varijantu - gledanje 'The Voicea'. Nažalost, ispostavilo se da je Žižek bio zabavniji

TV

Bago se nije previše trpao u sučeljavanje i - rasturio je!

Nova TV shvatila je ono što javna televizija, barem u prethodnom krugu sučeljavanja kandidata - nije. Oko televizijskih debata predsjedničkih kandidata ne treba puno komplicirati. Dovoljno je imati jednog kvalitetnog novinara/voditelja koji će postavljati relevantna pitanja, a sve dodatne điđe-miđe, cirkuse, čarke i ekscese slobodno možeš prepustiti samim kandidatima. Sigurno neće iznevjeriti

TV

2014. na domaćoj TV - dobra, ako volite trash

U pretežno neinventivnoj i dosadnoj televizijskoj 2014. teško da nam se na ekranima domaćih televizija ukazalo išta što bi se moglo uvrstiti bilo u top 10 najboljeg, bilo najgoreg. Uz tu i tamo pokoji proplamsaj dobrih licenčnih projekata ('Maestro'), ultrapopularan i sramotan, ali mnogima nezaboravan trash ('Tvoje lice zvuči poznato') i jedan novi domaći televizijski news-kanal (N1), sve je drugo bilo lako zaboravljivo ili se barem tome moramo usrdno nadati

TV

Najbolje američke TV serije 2014. godine

U svojevrsnom razdoblju 'tranzicije', kada TV serijski divovi kao što je bio 'Breaking Bad' i kao što je još uvijek 'Mad Men' pomalo odlaze s TV rasporeda, američka je TV produkcija ove godine ipak pokazala da i dalje ima materijala za uzlet i stvaranje novih ovisnika o epizodnim pričama

TV

Daniela se snašla, Stanković promašio

Kada je prvi put objavljeno da će Daniela Trbović moderirati finalno TV sučeljavanje predsjedničkih kandidata, zaključila sam da je Prisavljem definitivno i za sva vremena zavladalo ludilo. Daniela Trbović, naime, divna je i izvrsna TV voditeljica, ali postavljanje nje kao moderatorice TV debate predsjedničkih kandidata zvučalo je kao jedan od najluđih pokušaja miješanja zabavnog i političkog programa u povijesti svih hrvatskih televizija

TV

Tvoje lice je napokon odzvučalo svoje

Završio je napokon i taj cirkus ili, ako pripadate tom taboru, najgledaniji zabavni TV show ove sezone u Hrvatskoj. Mario Petreković je pobijedio, u finalnoj emisiji imitirajući Brunu Marsa i tako pretekao naširoko favoriziranu Vandu Winter, 'dark horse' čitavog natjecanja - Baby Dooks, čijim su glasovnim sposobnostima bili zadivljeni i oni koji emisiju nisu podnosili - naravno, nije bio ni blizu pobjede jer koga zadivljujuće vokalne sposobnosti nikada i nisu bile bogznakakav kriterij u ovoj emisiji, voditelji su se za kraj pokušali preobraziti u Johna Travoltu i Oliviju Newton John i haleluja, SAD SE NAPOKON SVI MOŽEMO ODMORITI!

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2015. Sva prava pridržana.