Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Njihovo lice zvuči stravično

Prema podacima o gledanosti i odjecima po internetu, nova zabavno-glazbena emisija (čak TRI zadnje riječi valja shvatiti vrlo ironično) 'Tvoje lice zvuči poznato' na NovojTV apsolutni je hit. Zabit ću se čeomice u prvi stup javne rasvjete

TV

'Maestro' je zabavniji od plesa i pjevanja sa zvijezdama!

Novi licencni zabavno-glazbeni show 'Maestro' na HTV-u dokaz je da klasična glazba može biti zabavna i da zabavno-glazbene emisije ne moraju uvijek kao temelj odabirati 'ono što svi vole'. Jest, dirigenti amateri u showu 'Maestro' ravnaju orkestrom koji uz njih svira klasične ekvivalente 'Yesterdaya' i 'Sve bi seke ljubile mornare', ali tko kaže da 'Yesterday' i 'Sve bi seke ljubile mornare' nisu super stvari!?

TV

Bajker Aco Maco u pohodu na kontinent Hrvatske

Aleksandar Stanković ugledao se na strane celebrity bajkere kao što su Billy Connolly i Ewan McGregor te za Hrvatsku televiziju snimio putopisni serijal u kojem na motoru obilazi kontinentalnu Hrvatsku. I prva epizoda uopće nije bila loša! Nije bila ni spektakularno dobra, ali nadmašila mi je očekivanja, iako mi je najdraži dio onaj gdje Stankovićeva supruga izražava nježne sentimente prema muževu motoru te trenutak u kojem poznatog voditelja osječki padobranci prozivaju ACO MACO

TV

Togonal iz 'Otvorenog' ispija zadnje kapi krvi

Prva dva tjedna emitiranja povratničkog 'Otvorenog' potvrdile su sumnje koje su postojale od trenutka kada je HRT najavio da Dnevnik 3 zamjenjuje ponovnim uvođenjem ove emisije. HTV je takvim potezom napravio barem jedan korak unatrag. I to ne na nešto bolje

TV

'Jezikova juha' ili inspirativni seminar Davida Skoke

Ni novi kuharski mentor 'Jezikove juhe' na RTL-u, baš kao ni onaj prethodni, nisu onako legendarno nadrkani i fora kao Gordon Ramsay u emisiji po čijoj se špranci snima ovaj domaći show, ali obojica imaju svoj prepoznatljivi stil. Dok je Stephan Macchio bio zabavna živčana prznica vrlo karakterističnog stranog naglaska, David Skoko više igra na kartu životne mudrosti iz rubrike 'ja sam individualac kuišonone'. I to kažem sa simpatijama

TV

'Mjesto zločina' - gore od najgoreg

Domaći TV kritičari ponekad možda prestrogo ocjenjuju domaće TV serije zato što pate od PTSP-a izazvanog kršem i lomom koji je svojedobno bio standard domaće igrane TV produkcije. Danas to više, ruku na srce, nije tako strašno (premda nije ni dobro) i povremeno se pojavi kakva sasvim solidna serijica. No onda se pojavi nešto kao 'Mjesto zločina' i cijeli mračni vrtlog trauma počne ispočetka

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.