Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Zašto, pobogu, 'Ljubav na selu' zovu 'dokumentarnom sapunicom'?

Zanemarujući uobičajenu domaću televizijsku praksu po kojoj se ljeti ubacuje u nižu brzinu, RTL je sinoć počeo s prikazivanjem nove sezone jednog od svojih najgledanijih licenciranih serijala - dokumentarne sapunice 'Ljubav je na selu'. Osim što su ovaj put među kandidatima predstavljene i dvije žene, nema tu nekih velikih novosti. Kao i u svakom reality programu, format se slijedi kao da je napisan na kamenim pločama sa Sinaja i jedino što nije jasno jest - zašto ga nazivaju 'dokumentarnom sapunicom'

TV

'Žuti marker' Nevene Rendeli kao neduhovit vic

Nova emisija Hrvatske televizije 'Žuti marker' sinoć se pozabavila temom dr. Oza, njegove emisije i njegova saslušanja pred američkim Senatom zbog promoviranja 'čudotvornih' dodataka prehrani čija učinkovitost pa ni potencijalna štetnost nisu istražene. Dobro je da se netko na HTV-u odlučio posvetiti toj temi, ali možda je to ipak trebalo učiniti u nekoj ozbiljnijoj emisiji

TV

Sanja Doležal ne može do riječi od Frane Ridjana

Dosad u emisiji 'Dobro jutro, Hrvatska' poznat kao terenski reporter koji se javljao sa svakojakih mjesta i iz svakakvih situacija, Frano Ridjan odnedavna se pridružio voditeljskoj ekipi tog HTV-ova 'zornjaka'. Iako nije sasvim nesimpatičan, zasad od svih voditeljskih dužnosti najbolje ispunjava onu u kojoj bujicom riječi gotovo nijednom kolegi ne daje doći do riječi

TV

Brejking njuz HTV-a: Kako Špiro Guberina provodi ljeto?

Špiro Guberina silna je faca. Neki su ga od nas zavoljeli čak u djetinjstvu, kao Špiru Špulu u 'Zlatnoj niti'. Bez sumnje je jedan od onih uz čije ime fraza 'legenda hrvatskog glumišta' ne zvuči izlizano. No je li središnji Dnevnik HTV-a jučer baš morao javiti kako poznati glumac provodi ljeto? Izgleda da jest

TV

Kišobrandžija Lalovac, Rumunji i Bugari

Svi su reagirali na jučerašnju izjavu ministra Borisa Lalovca o tome kako 'ne bi htio da nam dolaze liječnici iz Rumunjske i Bugarske samo zato što Hrvatska nije porezno stimulativna'. Svi osim HTV-a, na kojemu je Lalovčeva izjava emitirana

TV

Nonšalantni seksizam u emisiji Petra Vlahova

HTV-ovi ljetni TV-magazini obično su light-verzija uobičajenih informativnih i mozaičnih magazina kakve javna televizija prikazuje tijekom ostatka godine, i u njima se aktualne teme prikazuju na nešto 'pjevniji', nonšalantniji (katkad i gluplji) način

TV

'Preostali' - HBO-ov depresivni ljetni hit

Tuga, čemer, depresija i osjećaj napuštenosti ključni su sastojci nove serije kojom nam je HBO odlučio uljepšati ljetne večeri. Damon Lindelof, jedan od dva glavna scenarista serije 'Lost', i Tom Perrotta, po čijem je romanu adaptiran scenarij za seriju - odlučili su nam prikazati kako bi se ljudi u američkom gradiću mogli nositi s posljedicama iznenadnog i neobjašnjivog nestanka dva posto svjetskoga stanovništva, među kojima su i njihovi najbliži

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.