Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Piramida - festival pljeskanja površnom lupetanju

Nikada nisam bila fan 'Piramide' - doživljavala sam je kao hiperdramatizirani light show nad ispraznim govorancijama 'natjecatelja' te još jedan način da se gledatelje opali po džepu cimanjem da glasaju na telefone s posebnim tarifama. No svim mojim mrzovoljama unatoč, 'Piramida' je jedan od najuspješnijih domaćih TV formata, osvaja nagrade, izvozi se u inozemstvo i sto drugih čuda. Uopće ne sumnjam da će i u povratničkoj rundi na HRT-u biti popularnija od Tita

TV

'Kud puklo da puklo' kao remiks 'Boljeg života'

Od jučer je na NovojTV počelo emitiranje serije 'Kud puklo da puklo', koja se najavljuje kao 'dramska serija s elementima humora'. Kako je krenulo to opisivanje serija u strastvenom ograđivanju od pojmova 'sapunica' ili 'telenovela' - očekujem da će nam ih ubrzo početi najavljivati kao 'serija u kojoj se Marko i Mirko tuku oko žene' ili 'dokumentarna serija s elementima pornografije'. Jedva čekam

TV

Ne brinite zbog jesenske sheme, Bruno Šimleša je tu

Radujmo se, narodi (i narodnosti)! HRT nam je jučer predstavio svoju bogatu jesensku shemu od čijeg bi se bogatstva i raskoši sam Todorić prestravio. Ili Donald Trump, nije greda. Sve neke novosti, uzbuđenja i prevrati, kao, primjerice, to da nam se vraća Mislav Togonal ili da ćemo NAPOKON dobiti humorističnu seriju s 'komedijom mentaliteta'. Strahovala bih za gledatelje i kako će sve to uopće preživjeti, ali znam da će sve biti okej jer je u programu ipak i Bruno Šimleša

TV

Je li se novinar RTL-a trebao baciti na Milanovića?

I tako RTL mora platiti kaznu zato što se Milanu Bandiću nije svidjelo ono što im je Milanović rekao u jednom uživo emitiranom razgovoru. Bojim se napisati doslovni transkript onoga što mislim o takvoj presudi jer tko zna tko bi me i kako mogao tužiti zbog toga, ali poslužit ću se svima poznatim internetskim akronimom - W T F???

TV

'Hit serije' ili kako je HTV izgubio bitku s torrentima

S kišama, početkom školske godine, 'vrućom političkom jeseni' i ostalim radostima smjene godišnjih doba, HRT nam u svojem programu za sljedećih nekoliko mjeseci najavljuje nove epizode stranih 'hit serija' koje bi nas trebale utješiti kada počnemo očajavati zbog domaće produkcije. Uglavnom je riječ o okej stvarčicama, neke su i vrhunske, ali - osim ako nam u nešto daljoj budućnosti ne spremaju kakva golema iznenađenja - stječe se dojam da na Prisavlju fali i love i impulsa za ozbiljnije zaigravanje s TV-serijskom prvom ligom

TV

Ne dajte se navući na 'Vatre ivanjske'

Početak emitiranja nove sapunice 'Vatre ivanjske' na RTL televiziji označio je i početak još jednog mizernog ciklusa domaćih sapunica na kanalima s nacionalnom koncesijom. Dokad će to ići tako i kakav nas tek užas očekuje kada taj trend napokon krepa, nemoguće je predvidjeti, ali nemoguće je i dalje pokazivati bilo kakve simpatije prema tome da su telenovele postale jedina konstanta u domaćoj igranoj TV produkciji

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.