Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

HTV uz vijest o otvaranju Ikee servirao hrpu državne propagande

Svima je bilo jasno da će otvaranje Ikee jučer biti vijest dana, ali ono što je bilo zanimljivo - premda možda nimalo iznenađujuće - bilo je 'strateško' smještanje te vijesti uz bok vijesti o mijenjanju zakona o strateškim investicijama te onoj o promjeni oporezivanja dohodaka. Uz samo malo paranoje i zlonamjernosti bilo bi lako zaključiti da nam je javna televizija pokušala reći kako, eto, baš otvaranje Ikee - vodi u ljepšu budućnost. Pri čemu se 'ljepša', dakako, definira kao ona u kojoj ćemo moći kupiti sve iz nađiđanih kataloga

TV

Film koji nam pljuje u lice i ne dopušta da zaboravimo

'Normalno srce', hvaljeni televizijski film Ryana Murphyja, adaptiran iz brodvejske predstave Larryja Kramera o početku epidemije AIDS-a osamdesetih u SAD-u, odnedavna se može pogledati i na lokalnoj ispostavi HBO-a. Od svih filmova snimljenih o toj temi, ovaj je bez ikakve sumnje najglasniji, najgnjevniji i najmanje pomiren s prošlošću, u kojoj su američki moćnici ignorirali umiranje čitave vojske ljudi samo zato što su njezini pripadnici u početku uglavnom bili homoseksualci

TV

Prva epizoda 'Kirurga' - mnogo vike za malošto

Steven Soderbergh! Clive Owen! Cinemax! Kirurgija s početka dvadesetog stoljeća! Još puno eksplozivnih najava s uskličnicima! Tako se, naime, očekivala nova serija 'Kirurg' (The Knick), koju je Cinemax počeo emitirati ovih dana i kojom je poznati filmski redatelj naumio označiti svoj prelazak u televizijsku produkciju. Svim uzvicima s početka unatoč, prva epizoda nije baš bila padanje u nesvijest

TV

Ljetna shema ili 'opet Mućke i Velo misto!'

U zemlji u kojoj 'sezona godišnjih odmora' ne znači samo to da se svi odmaraju, nego se pretpostavlja i da su svi ostavili mozak u čaši vode na noćnom ormariću, možda i nije čudno što se svakoga ljeta na televizijama ponavlja isti obrazac, ali sve dok je tomu tako, valja i kenjkati protiv toga da nam barem oni koji za to ubiru pretplatu - furaju isti film kao i prije dvadeset godina

TV

Princ na bijelom... nečemu

Iako su događaji i problemi vezani uz jučerašnji dan bili i više nego dovoljni da zaokupe cijele informativne emisije svih triju programa s nacionalnom koncesijom, nijedan se nije propustio okom u oko pozabaviti saudijskim princem koji je stigao na odmor u Hrvatsku, kao da ta vijest doista ima ikakve blage veze sa životom ijednog mikroorganizma na ovim prostorima

TV

Nove sezone starih kvizova na RTL-u

Praveći se da ne podliježe mrtvačkoj tradiciji ljetne sheme na domaćim televizijama, RTL već nekoliko tjedana prikazuje nove epizode svojih kvizova 'Tko bi ga znao' i 'Tog se nitko nije sjetio'. Jedan se više bavi bauljanjem po gradskim ulicama nego kvizaškim pitalicama, drugi je zabavan i ima šarmantne voditelje, a zajedničko im je da ni u jednom ni u drugom natjecatelji baš i ne uspijevaju osvojiti neke zanimljivije novce

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.