Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

'Hrvatska za 5', ali Branimir Bilić ne

Za svoju prvu emisiju 'Hrvatska za 5' Branimir Bilić odabrao je divnu temu i divne ljude koji se u našoj zemlji brinu za djecu s raznim zdravstvenim i životnim problemima. Problem je jedino to što je on sam u toj emisiji bio prilično napadan i bezvezan - višak

TV

Pervanova nova emisija 'Naknadno': Što je to, pobogu?

Sinoć prikazana prva epizoda nove humoristične emisije 'Naknadno' Željka Pervana bila je... čudna. Iako je u njoj bilo nekoliko dobrih fora, nijedna nije baš profunkcionirala, stekao se dojam kao da Pervan ponavlja već stoput ponovljene doskočice i manirizme, a povrh svega nije baš sasvim jasno što bi ta emisija trebala biti

TV

Novi talk show Željke Ogreste: Pogledaš pa - zaboraviš

Nema u novom talk-showu Željke Ogreste ničega posebno lošeg niti vrijednog vrlo oštre kritike, ali nema u njemu zapravo ničega posebnog ni oštrog. Osim simpatičnih fora s montažama razgovora na raznim lokacijama i u raznim situacijama te igranja na kartu međusobnog simpatiziranja iz rubrike 'di si, frende?', riječ je o prilično neupečatljivoj i lako zaboravljivoj emisiji. Barem je tako bilo prvi put

TV

Četiri pilota: Nešto se dobro zbiva u igranom programu HRT-a

HTV nam je ovaj tjedan, od utorka do petka oko 18.30, prikazao četiri pilot-epizode za četiri različite serije koje bi se mogle prikazivati u programu javne televizije. Iako među tim pilotima ima dobrih, boljih i najboljih, prema pilotima zaključujem da nijedna serija ne bi bila sramota u domaćem dramskom programu i osobno glasam za to da ih prikažu SVE

TV

Izborna TV noć: Od vizualnih čudaštava do Muppet Showa na RTL-u

HTV se začudno poigravao novim tehničkim mogućnostima pa su likovi s golemog ekrana u studiju stalno izgledali kao čudovišta koja napadaju sirote patuljke u studiju, RTL se priklonio sloganu svojeg drugog programa pa im je izborna noć naginjala 'samo zabavi' s likovima iz Muppet Showa, Nova TV je imala Bagu - što je prednost - ali je imala i Željku Antunović - što je dosadno - i na kraju je ispalo da je, kao i u svim političkim događajima posljednjih godinu dana, izbornu noć najbolje odradio N1. Unatoč Jadranki Kosor u studiju

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2016. Sva prava pridržana.