Tema: tv kritika zrinke pavlić

Književnost
ZRINKA PAVLIĆ

'Zna se tko je prvobitni zlikovac od kojega sve počinje'

TV kritičarka Tportala i spisateljica Zrinka Pavlić poznata je po svojim duhovitim tekstovima, pa će za mnoge njezina nova zbirka priča 'Imaš vatre?', koju je izdao Jesenski & Turk, predstavljati iznenađenje. Riječ je o mračnim pričama često teške tematike, a što ju je potaknulo na promjenu autorskog registra, Zrinka Pavlić objasnila je u intervjuu za Tportal

TV

Edukativno suprotstavljanje horrora Golog otoka i današnjice

Kada u dokumentarnom filmu 'Grebanje duše' pogledamo 91-godišnjeg Vladimira Bobinca, bivšeg robijaša s Golog otoka i kada poslušamo njegove riječi, kojima priznaje da mu svakodnevni obilazak otoka s turističkim grupama, doduše, grebe dušu, ali mu i daje snagu - onda tek vidimo koliko su današnja paranoična lupetanja onih koji u svemu vide udbaše i mračne likove koji ih prate i otimaju im slobodu - prazna i besmislena

TV

Društvena satira koja prokazuje divlji kapitalizam

HBO je ovoga tjedna imao tri važne premijere i iako su hrabri muževi iz Westerosa privukli najviše pozornosti, 'Silicijska dolina' jedina je serija koja se na televizijskim ekranima ukazala prvi put, s prvom epizodom prve sezone i s likovima kakvi su u posljednje vrijeme na TV-u sve popularniji: superinteligentni geekovi

TV

Čisti nadrealizam: Zlatko Vitez razgovara s Tuđmanovom bistom!

Zlatko Vitez u sinoćnjoj je emisiji 'Pola ure kulture' uz bistu Franje Tuđmana govorio... teško je reći o čemu. Bilo je to nekoliko prilično nadrealnih minuta koje su na trenutak zvučale kao obračun s neistomišljenicima, a na trenutke kao isječak iz lošeg eksperimentalnog filma u kojemu ni Bogu Isusu ništa nije jasno. Ni jednog trenutka, međutim, nije bilo jasno što taj monolog radi u emisiji o kulturi

TV

'Igra prijestolja' postala je značajan sezonski poslodavac

Nakon općeg kolinja pred kraj treće sezone, 'Igra prijestolja' ovih se dana vraća na ekrane HBO-a s četvrtom sezonom. Sudeći po prvoj epizodi, fanovi će jamačno biti zadovoljni: njihov ljubljeni 'GoT' i dalje je fenomenalno producirana parada nasilja, seksa, jahanja konja i CGI-jem poboljšanih dalmatinskih obalnih gradova

TV

Nova 'Svlačionica' razblažena je verzija Knjazovog humora

Na jednu stvar uvijek možemo računati u Knjazovim emisijama, čak i kada nisu onako urnebesno smiješne kao one koje se i danas smatraju 'greatest hitovima'. Čovjek je uvijek veseo i dobronamjeran. Njegova ovotjedna gošća - Zrinka Cvitešić - i suputnica s kojom je 'dojahao' do Londona - nevjerojatna 85-godišnja gospođa Nina - odlično su se uklopile u taj đir

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.