Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Podgrijani X-fileki s prstohvatom gluposti

Na radost gladnih fanova diljem planeta, odnedavna je, nakon više od desetljeća stanke, počelo emitiranje novih nastavaka serije 'Dosjei X'. Kultna serija je remiksirana radi boljega uklapanja u novo doba i novi kontekst, ali cijela priča nije baš najbolje podnijela transplantaciju u današnji televizijski svemir

TV

Ni P ni C od 'Patrole na cesti'

Ako ste od serije 'Patrola na cesti' očekivali jurnjavu automobilima po hrvatskim autocestama i županijskim prometnicama, nakon prve epizode bez ikakve ste sumnje iznenađeni. Ova pomalo spora, na trenutke komorna i dramska epizoda u kojoj se izlaže pozadina priče u seriji, naime, nema nikakve sličnosti s 'Cobrom 11'. I dobro je što je tako

Film
OSVRT ZRINKE PAVLIĆ

Zašto su Oscari prvenstveno bjelačka nagrada?

Gotovo sve osobe koje su ove godine nominirane za glavne Oscare bijele su puti, zbog čega se u Americi još jednom uzburkala nikada riješena rasprava o slaboj zastupljenosti rasnih (i ostalih) manjina u industriji zabave. Afroamerikanci Oscare dobivaju rijetko, a i kada ih dobivaju, obično je riječ ili o biografskim filmovima, o filmovima s 'posebnom crnačkom' tematikom ili ih pak dobivaju za polukomične sporedne uloge koje pršte stereotipima o američkim crncima. S drugim etničkim skupinama iz američkog društva situacija je još gora. Odakle taj rasizam u najprestižnijoj svjetskoj filmskoj nagradi?

TV

Stanković vs. Milanović: Borba dva prenapuhana ega

Gledatelji jučerašnje emisije 'Nedjeljom u dva', ako je suditi po internetskim komentarima, ne uspijevaju se dogovoriti samo oko jedne stvari - je li emisija bila katastrofalno iživljavanje agresivnog Stankovića nad Milanovićem ili je emisija bila katastrofalno muljanje bahatog Milanovića na Stankovićeva pitanja. Istina je da su obje struje u pravu. Katastrofalnim šepurenjem dva prenapuhana ega i voditelj i gost gledateljima nisu ponudili ama baš nikakve vrijedne informacije, spoznaje ni zaključke. Pružili su im, međutim, izvanrednu trash-zabavu iz rubrike 'borba pijetlova'

TV

Kakve su to serije dobro prošle na Zlatnim globusima?

Osim što Hollywoodu i onima koji ga prate služe kao jedno od najpouzdanijih predviđanja za predstojeće Oscare, Zlatni globusi zanimljiv su početak sezone nagrada i zbog toga što, osim filmske, obuhvaćaju i televizijsku produkciju. Ove su godine, osim toga, potvrdili ono o čemu mnogi već neko vrijeme govore i pišu - nastupila je nova faza u svijetu televizijskih serija

TV

'Lovac na bilje' - zgodan i šarmantan dokumentarac

Drugi program Hrvatske televizije odnedavna se, posebice vikendom, preobrazio u utočište za emisije o vrtlarstvu, kućanstvu, kuhanju i nekretninama, a najnoviji je dodatak tom điru - dokumentarni serijal 'Lovac na bilje' s Antonom Rudanom u naslovnoj ulozi. Ljubitelji prirode, ljekovitog bilja i lutanja po šumama i gorama zacijelo će biti oduševljeni

TV

TV kalendar: Četrdesetogodišnjak koji ne krije ideološke nazore

'TV kalendar' ovih je dana proslavio četrdeseti rođendan i jedna je od najdugovječnijih emisija prisavske javne televizije koja se zadnjih dvadesetak godina naziva HRT-om. Iako bez premca važna, korisna i, modernim jezikom rečeno, BRAND ove televizijske kuće, emisija je to koja osim povijesnih fakata ponekad i vrlo glasno izražava političke stavove svojih tvoraca

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2016. Sva prava pridržana.