Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Tvoje lice zvuči... dosadno, i sve više sliči na 'Sedmu noć'

'Tvoje lice zvuči poznato' već je nekoliko sezona jedna od najpopularnijih zabavnih emisija na domaćim televizijama. Gleda ga mlado, staro, pametno i nepametno te se Nova TV zbog toga uopće ne obazire na razne prigovore. Kao i svake godine, pokušala sam pogledati nekoliko emisija da bih shvatila u čemu je čar, ali ništa me nije uspjelo očarati. Dapače, ova se sezona, povrh svega ostalog, čini još i dosadnom

TV

Nova sezona 'Preljuba' - Noah sam na svijetu

Nedavno se na domaćem streaming servisu Pickbox počela prikazivati nova, treća sezona američke serije 'Preljub' ('The Affair'), koja je izazvala veliki interes i među stranom i među našom publikom. Priča o kobnom izvanbračnom izletu Noaha Sollowaya u prvoj se epizodi nove sezone nastavlja na neobičan način - cijela je epizoda ispričana samo iz njegove perspektive, iako je jedna od glavnih odlika serije dosad bila naracija iz perspektiva različitih likova

TV

Je li još nekome bilo neugodno gledati Nagradu hrvatskog glumišta?

Čak ni izravni prijenos dodjele Oscara nije baš naročito televizičan i traje predugo, a u njega se ukucava puno više love nego u naše lokalne manifestacije s dodjelama nagrada i puno više scenarista lomi mozgove oko toga kako zabaviti publiku između dodjele dva buketa cvijeća i mini-skulpture. Zašto onda HTV već godinama smatra da je dodjela nagrada hrvatskog glumišta (baš kao i Porin i još neke slične nagrade) dobar sadržaj za izravni prijenos u udarnom terminu?

TV

Otkad je zasjeo Tolušić, Dnevnik HTV-a sve više sliči na 'Plodove zemlje'

Prve tri udarne vijesti u Dnevniku bile su one o poljoprivrednim poticajima, salmoneli i laboratorijskoj provjeri mesa, zadnjih ne znam koliko 'Tema dana' govorilo se o zdravstvenoj ispravnosti mesa i ostalih prehrambenih proizvoda, sinoć se o tome razglabalo i u 'Otvorenom'... Glavne HTV-ove informativne emisije kao da su postale glasnik Ministarstva poljoprivrede i ministra Tolušića. Ili nastoje dosegnuti gledanost HTV-ova najvećeg hita - 'Plodova zemlje'

TV

'Sjedni, odličan' ili 'i prosvjetari su ljudi'

U našem je društvu silno popularno kritizirati učitelje, nastavnike i profesore, optuživati ih da stalno štrajkaju i traže previše i beskrajno razglabati o 'golemom godišnjem odmoru' koji imaju tijekom školskih praznika. Emisija 'Sjedni, odličan' pokušava nam prikazati te ljude u sasvim drugom svjetlu i upoznati nas s osobama kojima, unatoč svim popularnim prigovorima, svakodnevno prepuštamo odgoj i obrazovanje svoje djece

TV

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara na HTV-u

Tri sata prijenosa Dana sjećanja na žrtvu Vukovara, prijenos mise, dokumentarac o Blagu Zadri, nostalgični dokumentarac 'Vukovar moje mladosti', dokumentarni film o Jeanu Michelu Nicolieru... Hrvatska televizija učinila je sve da joj se nikako ne može prigovoriti da nije dostojno komemorirala 25. godišnjicu pada Vukovara. Ne može im se čak ni prigovoriti da su u svemu tome nešto posebno loše izveli. No ipak, pri gledanju svakog takvog prigodnog komemorativnog programa, čovjek se mora štošta zapitati

TV

'Provjereno' - između blagog senzacionalizma i borbe za pravdu

U 400 emisija, koliko je jučer proslavilo 'Provjereno' Nove TV, gledatelji su imali prilike gledati doista šareni skup svakojakih priloga iz hrvatske svakodnevice - od priča o malim ljudima i komično-bizarnim detaljima iz života pa sve do vrlo ozbiljnih tema koje su mijenjale živote i progovarale o nepravdama i teškim problemima. Uvijek gledljiv zbog blago senzacionalističkog pristupa, 'Provjereno' je ipak uvijek na onoj strani s kojom se gledatelji mogu identificirati pa je zato i toliko potrajalo

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2016. Sva prava pridržana.