Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV
TV KRITIKA ZRINKE PAVLIĆ

Ljeto na TV-u: Turneje ili predizborne kampanje?

Iako, za razliku od uobičajenog ljetnog mrtvila, informativne emisije posljednjih dana vrve sasvim pristojnom količinom relevantnih vijesti, gotovo sve negdje na samom početku izgledaju kao predizborni bilten. Predsjednica nam se otisnula u ljetnu turneju, informativci je prate u stopu i vijesti o njezinim putešestvijama plasiraju kao da je vlastoručno izgradila tri mosta, dovela par milijuna turista i više-manje sredila svemir

TV
TV KRITIKA ZRINKE PAVLIĆ

Tehnički besprijekoran, ali novinarski blesav prijenos mimohoda

S jedne strane - one tehničke - Hrvatska televizija pri prijenosu je svečanog mimohoda pokazala da je tata-mata, da zna s kamerama, da ima savršen tajming i da znaju biti precizni kao onaj 'silent drill' vod koji je na mimohodu izvodio akrobacije s bajunetima. S druge strane - one novinarske - uspjeli su se zbljeznuti s nekoliko kiksova, od kojih je najveći bio prekid prijenosa zato da bi nam se prikazala ŠPICA DNEVNIKA

TV
TV KRITIKA ZRINKE PAVLIĆ

Tko bi rekao: u Hrvatskoj ima i zabavnih reklama!

Reklama u kojoj Milo Hrnić mladome 'Andriji' objašnjava zašto nema vremena za odlazak u banku definitivno je jedan od hitova sezone i, uz još nekoliko reklama, budi nadu da možda u svijetu domaćih reklama postoji i još nešto osim 'koljenica - četrdeset-devedeset-devet, sok od jednoroga - pet-devedeset-devet' nabrajalica trgovačkih lanaca

TV
TV KRITIKA ZRINKE PAVLIĆ

Toplinski val na domaćim TV kanalima: invazija iz pakla!

Svi ovih dana pronalazimo utjehu u kukumekanju koliko nam je vruće i ajme majko. Svima su nam i potrebni savjeti stručnjaka o tome kako se ponašati po ovakvim vrućinama jer smo inače skloni bauljati uokolo ko retardirane muhe i padati ko pokošeni. No kad čovjek gleda domaće televizije, moglo bi mu se učiniti da toplinski val nije samo klimatska neugodnost, nego invazija neprijateljskih bića iz pakla

Čitajte još