Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Za HTV je Bandić bio 'spiritus mUvens' kriminalnih radnji

U nastavku priče o medijskom pokrivanju hapšenja Milana Bandića i pratećih vokala HTV se na sve mile načine grči da bi pokazao kako može sve ono što čine i njegovi komercijalni 'konkurenti' pa je po raznim lokacijama razbacao mlade novinarke i novinare koji nam u mikrofon govore zašto se pred tom i tom zgradom nalaze policijska vozila. Pritom nas još i zabavljaju kreativnim korištenjem latinskih fraza

TV

'Pod kupolom' - zanimljiv, iako precijenjen hit na HRT-u

Serija 'Pod kupolom', snimljena po jednom od megaromana (1100 stranica) Stephena Kinga jedna je od hvalevrijednih ovosezonskih akvizicija HRT-a i njezina se prva sezona prikazuje od ovoga tjedna na Drugom programu. Predani fanovi 'kingovštine' i visokokoncipiranih TV serija vjerojatno su je već odavno pogledali, ali ova će čudnovata SF politička alegorija sigurno pronaći svoju publiku i među HTV-ovim gledateljima. Šteta je jedino što serija... nije baš najbolja

TV

Njihovo lice zvuči stravično

Prema podacima o gledanosti i odjecima po internetu, nova zabavno-glazbena emisija (čak TRI zadnje riječi valja shvatiti vrlo ironično) 'Tvoje lice zvuči poznato' na NovojTV apsolutni je hit. Zabit ću se čeomice u prvi stup javne rasvjete

TV

'Maestro' je zabavniji od plesa i pjevanja sa zvijezdama!

Novi licencni zabavno-glazbeni show 'Maestro' na HTV-u dokaz je da klasična glazba može biti zabavna i da zabavno-glazbene emisije ne moraju uvijek kao temelj odabirati 'ono što svi vole'. Jest, dirigenti amateri u showu 'Maestro' ravnaju orkestrom koji uz njih svira klasične ekvivalente 'Yesterdaya' i 'Sve bi seke ljubile mornare', ali tko kaže da 'Yesterday' i 'Sve bi seke ljubile mornare' nisu super stvari!?

TV

Bajker Aco Maco u pohodu na kontinent Hrvatske

Aleksandar Stanković ugledao se na strane celebrity bajkere kao što su Billy Connolly i Ewan McGregor te za Hrvatsku televiziju snimio putopisni serijal u kojem na motoru obilazi kontinentalnu Hrvatsku. I prva epizoda uopće nije bila loša! Nije bila ni spektakularno dobra, ali nadmašila mi je očekivanja, iako mi je najdraži dio onaj gdje Stankovićeva supruga izražava nježne sentimente prema muževu motoru te trenutak u kojem poznatog voditelja osječki padobranci prozivaju ACO MACO

Čitajte još