Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Manjkasov film ne otkriva istine, nego podupire 'junačke mitove'

Zanimljiva je ta naša televizija. Prošle godine u ovo doba prikazala nam je dokumentarac 'Nedjelja 13.' Igora Grahovca, o sukobu navijača Dinama i Crvene Zvezde 13. 05. 1990., a ove godine imali smo priliku pogledati dokumentarac o istom događaju, ali u scenariju i režiji Miljenka Manjkasa, film 'Dinamo - Crvena Zvezda: Domovinski rat je počeo na Maksimiru'. Manjkasov dokumentarac, za razliku od Grahovčeva, podržava popularan mit o tome kako je Domovinski rat počeo sukobom navijača na stadionu

TV

Dnevnik HTV-a - konačni pad?

Drastičan pad gledanosti središnjeg Dnevnika HTV-a u zadnjih par mjeseci bez ikakve je sumnje povezan s padom kvalitete te emisije, ali zapravo je samo još jedan dublji ponor u već dugogodišnjoj silaznoj putanji, putanji koja pokazuje da su građani uglavnom izgubili povjerenje u informativni program HTV-a

TV

'Republika' JEST sadržaj na koji bi javna TV trebala trošiti, ali...

Nakon 'Hrvatskih kraljeva', Hrvatska televizija odlučila nas je počastiti još jednim vizualnim spektaklom iz vlastite produkcije - 'Republikom', dokumentarnim serijalom Božidara Domagoja Burića (koji je bio autor i 'Hrvatskih kraljeva') o povijesti Dubrovačke Republike. Serija je vizualno doista zanimljiva i bez sumnje je riječ o sadržaju u proizvodnju kakvoga bi javna televizija trebala ulagati, ali stil prezentacije pomalo je neujednačen te gledatelja uglavnom čudi nesklad između dinamičnih (nerijetko šokantnih) prikaza na ekranu i monotone naracije iz pozadine

TV

Igra prijestolja: Hrabri iskorak u prvu 'samostalnu' sezonu

Nakon pet sezona i na početku šeste, postalo je potpuno deplasirano pitati se je li 'Igra prijestolja' dobra serija ili nije. To više zapravo i nije serija, nego fenomen, svojevrsna virtualna stvarnost i multimedijski događaj. Usput, moglo bi biti zanimljivo gledati kako će se scenaristi snaći sada, kada više ne namjeravaju pratiti predloške Georgea R. R. Martina

TV

Možete li zamisliti seriju 'U potrazi za Marulićem'?

'U potrazi za Shakespeareom' nije samo sjajna dokumentarna serija u kojoj se svi možemo na zanimljiv, razgovoran i pitak način podsjetiti najvećih djela engleske književne legende, nego je i izvrstan primjer spoja zabavne i obrazovne funkcije javne televizije. Sigurna sam da engleski - i ne samo engleski - školarci uz ovakav sadržaj mogu lakše svladati čitanje pojedinih Shakespeareovih djela. Bi li se nešto slično moglo učiniti i s našim književnicima, na našoj televiziji?

TV

Zijev! Eto još jednog dosadnog 'Big Brothera'

Tek što je završio jedan 'Big Brother' - onaj regionalni - eto ti RTL-a s novom, tobože 'povratničkom' sezonom ovog vrlo poznatog, ali već i globalno dosadnog reality showa. Stiže nam u varijanti u kojoj su kandidati miješano poznati i nepoznati te je teško reći jesu li domaći televizionari zbilja toliko bez ideja da ne znaju čak ni otkupiti licencu za nešto drugačije ili je domaća publika posala toliko nezahtjevna da joj je posve svejedno što će gledati na televiziji, važno da ima likova koje može što žešće popljuvati

TV

Mrtvo tijelo sveca HTV-u je važnije od 'Hrvatske uživo'

'Hrvatska uživo' jedna je od najvažnijih emisija naše javne televizije, svojevrsno središte i sidrište prvoga programa HTV-a, dnevni informativni i kolažni orijentir za sve, od lokalnih zbivanja do najbombastičnijih događaja - pravo oličenje javnoga servisa. Pa ipak, netko je na HTV-u odlučio da se danas tu emisiju treba glatko otkazati i umjesto nje prikazati direktan prijenos dolaska neraspadnutog tijela sv. Leopolda Mandića u Zagreb

Čitajte još