Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Stanković putopisac bolji nego Stanković u talk-showu

U trećoj sezoni 'Vjetra u kosi' Aco Stanković, kao i prije, ljuti motor jaše, krajolicima zelenim pluži, gradove, sela i psihijatre obilazi i sav si je pomalo pustolovan, iako tvrdi da pustolovine nisu njegov đir. Iako u iskušenju da smislim pet-šest šala o njegovu imidžu iz rubrike 'moto-dasa, to sam ja', moram priznati da je Stanković kao putopisac televizijski zanimljiviji i zabavniji nego Stanković nedjeljom u 2

TV

Pressing na Pavića uzaludan: Što god ga pitali, on se pravi Tošo

Svaki put kad bi Štefanić Paviću postavio pitanje o nekom njegovu nepopularnom, sumnjivom ili političkim vezama obojenom potezu, Pavić bi na to odgovorio u nekom nonšalatnom 'ma, dajte, molim vas' stilu, kao da su uzdisanje i kolutanje očima neoborivi argumenti. Na kraju je zaključio da u javnosti ima loš imidž samo zato što nije sposoban sam sebi raditi PR. Sudeći po emisiji, stvarno mu to nije jedan od jačih talenata. Samo je pitanje je li to doista uzrok njegova negativnog imidža

TV

'Ljubav je na selu', a užas na RTL-u

Jučer je svojem kraju došla i aktualna sezona 'Ljubav je na selu', još jednoga serijala na domaćim televizijama čija se popularnost opire svim kritikama i logici, o samopoštovanju natjecatelja (pa i gledatelja) da i ne govorimo. Ultrapopularni farmeri u ovoj su se sezoni (navodno) uspješno sparili u čak tri slučaja, a sve je to proslavljeno u finalnoj emisiji u restoranu koji im je 'suptilno' preporučen za svadbeno slavlje

TV

Tvoje lice zvuči... dosadno, i sve više sliči na 'Sedmu noć'

'Tvoje lice zvuči poznato' već je nekoliko sezona jedna od najpopularnijih zabavnih emisija na domaćim televizijama. Gleda ga mlado, staro, pametno i nepametno te se Nova TV zbog toga uopće ne obazire na razne prigovore. Kao i svake godine, pokušala sam pogledati nekoliko emisija da bih shvatila u čemu je čar, ali ništa me nije uspjelo očarati. Dapače, ova se sezona, povrh svega ostalog, čini još i dosadnom

TV

Nova sezona 'Preljuba' - Noah sam na svijetu

Nedavno se na domaćem streaming servisu Pickbox počela prikazivati nova, treća sezona američke serije 'Preljub' ('The Affair'), koja je izazvala veliki interes i među stranom i među našom publikom. Priča o kobnom izvanbračnom izletu Noaha Sollowaya u prvoj se epizodi nove sezone nastavlja na neobičan način - cijela je epizoda ispričana samo iz njegove perspektive, iako je jedna od glavnih odlika serije dosad bila naracija iz perspektiva različitih likova

TV

Je li još nekome bilo neugodno gledati Nagradu hrvatskog glumišta?

Čak ni izravni prijenos dodjele Oscara nije baš naročito televizičan i traje predugo, a u njega se ukucava puno više love nego u naše lokalne manifestacije s dodjelama nagrada i puno više scenarista lomi mozgove oko toga kako zabaviti publiku između dodjele dva buketa cvijeća i mini-skulpture. Zašto onda HTV već godinama smatra da je dodjela nagrada hrvatskog glumišta (baš kao i Porin i još neke slične nagrade) dobar sadržaj za izravni prijenos u udarnom terminu?

TV

Otkad je zasjeo Tolušić, Dnevnik HTV-a sve više sliči na 'Plodove zemlje'

Prve tri udarne vijesti u Dnevniku bile su one o poljoprivrednim poticajima, salmoneli i laboratorijskoj provjeri mesa, zadnjih ne znam koliko 'Tema dana' govorilo se o zdravstvenoj ispravnosti mesa i ostalih prehrambenih proizvoda, sinoć se o tome razglabalo i u 'Otvorenom'... Glavne HTV-ove informativne emisije kao da su postale glasnik Ministarstva poljoprivrede i ministra Tolušića. Ili nastoje dosegnuti gledanost HTV-ova najvećeg hita - 'Plodova zemlje'

Čitajte još