Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Prokletstva (i) ljubavi Dona Drapera

Na američkoj kabelskoj televiziji odnedavna se prikazuje zadnja polusezona serije 'Momci s Madisona', neobičnog i sjajnog epa o sjaju i bijedi epohe u kojoj je američki kapitalizam doživio najveći uzlet, velikim dijelom zbog eksplozije oglašivačke industrije. Glavni lik u toj seriji Don Draper personifikacija je tog doba - izvana sjajan i prekrasan, iznutra, iako pametan, duboko grješan, sumnjiva morala i višestruko traumatiziran. Draper i njegova bratija u zadnjim su nastavcima ove serije duboko zagazili u sedamdesete. Doba uzleta i sjaja polako se raspada

TV

5. sezona 'Igre prijestolja': Kaos, anarhija, zlokoblje i tama

Ako ste se malo pogubili u događajima četvrte sezone 'Igre prijestolja', premijera pete sezone leći će vam kao melem na ranu jer će vas prva epizoda nježno podsjetiti što se zadnje dogodilo s većinom preživjelih likova te vam pokazati njihov sljedeći korak. Ako se niste pogubili, ni u tom vam slučaju neće biti dosadno jer ova sezona, čini se, počinje mračnije i zlokobnije nego ijedna dosad, podižući sentiment opće propasti i kaosa na jednu sasvim novu razinu

TV

Diskretan šarm mentorske uobraženosti u 'Voiceu'

Cijeli serijal 'The Voice' u Hrvatskoj je, a i drugdje u galaksiji, posložen tako da su si pred kamerama svi cici-mici-drek-na-šibici, jedni druge ne kritiziraju čak ni kad bi najradije kroz lakat dobili proljev, smješkaju se k'o u predizbornoj kampanji i uglađeni su po najvišim standardima bečke škole. Najnovije vijesti o nadje... pardon, nadmudrivanju Jacquesa Houdeka i Tonyja Cetinskog govore, međutim, da cijeli taj superpristojni show ima i još jednu dimenziju

TV

'U braku sa švicarcem' je potresan i na trenutke šokantan

Hrvatska televizija u sinoćnjoj je emisiji 'Pogledi' po drugi put prikazala potresan i poučan dokumentarni film Arsena Oremovića, 'U braku sa švicarcem'. Trebala bi ga prikazati još koji put. Tek zbog toga da iz opticaja nestane i zadnji komentar na dužnike u švicarskim francima koji kaže 'sami su si krivi'. Jer nisu

TV

'Počivali u miru' i dalje na vrhu naše dramske produkcije

Na zadovoljstvo svojih gledatelja, HRT se uvalio u nevolju. Nakon 'Crno-bijelog svijeta', omogućio nam je svakodnevno praćenje još jedne dobre - čak ODLIČNE - domaće serije, druge sezone krimića 'Počivali u miru'. Serija je, baš kao i u svojoj prvoj sezoni, izvrsno snimljena, pametno napisana, dobro odglumljena i, za razliku od prve sezone, pristojno najavljivana pa je privukla isto takvu pozornost. HTV je zbog toga sad u nevolji - morat će nam nakon ovoga niza ponuditi još nešto domaće, otprilike na istoj razini kvalitete

TV

'X Factor Adria' - samo nam je još to falilo

E, znate čega nam fali na domaćim televizijama? Talent showova! Znate ono gdje amateri dođu pa pjevaju, plešu, kuhaju, kupuju ili već izvode neke bijesne gliste, a žiri ocjenjuje tko od njih to radi najbolje. E, pa takvih smo u zadnjih deset godina imali SAMO DVJESTO OSAMDESET I PET MILIH ZVIZDI STRININIH! Zato nam je RTL u suradnji s još nekim regionalnim televizijama hitro priskočio u pomoć i eto nam ga - 'X Factor Adria'!

TV

'Shopping kraljica' - predosadna da bi bila uvredljiva

Da postoji neko natjecanje u kojemu bi se tražila emisija koja istodobno potiče bezumnu potrošačku histeriju, omalovažava žene kao kokoši kojima je jedino važno kupovati odjeću i slične trice, ali je zato glupa i dosadna za gledanje - RTL bi sa 'Shopping kraljicom' osvojio deset zlatnih zvijezda s ratničkom spomenicom i tri vijenca Danice Glupače

Čitajte još