Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Tri, dva, jedan - kuharski kič!

Kulinarski showovi vrlo su popularni diljem planeta i ima ih bezbroj - zanimljivih, dosadnih, poučnih, trasherskih, duhovitih i smrtno ozbiljnih, natjecateljskih i dokumentarnih. RTL-ov 'Tri, dva, jedan - kuhaj!' jedan je od onih u kojima je kuhanje samo popratna pojava za gnjavažu kandidata, a pritom čak i nije smiješan ni uzbudljiv. Jednom riječju - kič

TV

Inauguracija kao prijateljski posjet vanzemaljaca

U maskirno-plavoj odori koja se stapala s bojom tepiha na pozornici i okolnih zastava, Kolinda Grabar Kitarović prisegnula je kao hrvatski PREDSJEDNIK, a s VIP mjesta u publici na Markovu trgu podržali su je domaći odličnici kao što su Marko Perković Thompson, Tomislav Merčep i Tomo Horvatinčić

TV

Zovite Saula - zasad ne zaostaje za Waltom Whiteom

Spin-offovi televizijskih serija uvijek su kocka. Na svakog 'Frasiera' dolazi na desetke 'Joeyja', a likovi koji se u pojedinim serijama čine kao nenadani hitovi, ogoljeni u samostalnoj priči ponekad jednostavno ne uspijevaju doprijeti do gledatelja. 'Better Call Saul', spin-off televizijskog remek-djela 'Na putu prema dolje' (Breaking Bad), barem kako se čini prema prve dvije epizode, mogao bi biti u onoj sretnijoj skupini

TV

'Crno-bijeli svijet' - napokon prava serija!

Na sinoćnjoj svečanoj premijeri nove Interfilmove i HRT-ove serije 'Crno bijeli svijet' prikazane su tri epizode ove priče o životu jedne (proširene) zagrebačke obitelji početkom osamdesetih godina prošloga stoljeća. Ako ste mislili da je riječ o još jednom nostalgičarskom nametanju osamdesetih kao 'zadnjeg normalnog vremena u kojem smo živjeli', možete slobodno odagnati takve slutnje. Riječ je o simpatičnoj seriji koja nas na zabavan način podsjeća kako smo prije samo tridesetak godina živjeli u jednom posve drugačijem svemiru

TV

Ilinčićevi gosti postavili dijagnozu hrvatskom humoru

U sinoćnjoj 'Noćnoj kavani' Dražen Ilinčić i njegovi gosti pozabavili su se nezahvalnom i bolnom temom humora u domaćem javnom izričaju. Nisu rekli ništa naročito novo - kod nas se s homorističkim sadržajima cilja prenisko, ne ulaže se u njih itd - a gledatelju je, kao i svaki put kada se razglaba o toj temi (ne prečesto) nakon emisije ostalo pitanje: 'Ako je tako lako pronaći sugovornike koji sve to znaju, zašto je tako teško nešto učiniti i promijeniti situaciju?'

TV

Kako su 'Prijatelji' ponovno osvojili Ameriku

Više od desetljeća prošlo je otkad je ekipa serije 'Prijatelji' zadnji put izašla iz ljubičastog Monicina stana u West Villageu, pozdravila se s kafićem Central Perk i okončala desetosezonsku dominaciju toga sitcoma američkim i svjetskim TV-valovima. U tih deset-jedanaest godina nije prošao ni dan a da se 'Prijatelji' negdje nisu reprizirali, uključujući i naše TV postaje, pa ipak, od Nove godine naovamo internet je eksplodirao člancima u kojima se ponovno vrednuju i procjenjuju odnosi i priče najpopularnijih televizijskih frendova. Zašto? Odgovor je jednostavan - Netflix!

TV

'Treći element' kao 'Otvoreno', ali bez svađa

'Treći element' inače je prije svega korisna, a zatim i simpatična emisija o znanosti koju već neko vrijeme na HTV-u vode Saša Ceci i Marko Kkošiček. Šteta je samo što se HTV očito trudi da emisija ostane neprimjetna pa joj je dodijelio nebulozni termin prikazivanja na svojem trećem programu, a usput baš i ne ulaže u razvoj te emisije, što je posebice bilo vidljivo u sinoćnjoj epizodi o nutricionizmu, čiji je razgovorni dio bio... pa, prilično suhoparan

Čitajte još