Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Televizijski Oscar napokon se probudio iz zimskog sna

'Igra prijestolja' s 23 i 'Veep' sa 17 nominacija u kategorijama najbolje dramske i najbolje humoristične serije, ovogodišnji su rekorderi Emmyja, šokirao je izostanak nominacija za serije 'Preostali', 'Dobra žena', 'BoJack Horseman' i 'Narančasta je nova crna', ali dobra je vijest što se jedna nova i drugačija serija ipak uspjela probiti kroz Akademijin konzervativan i trom ukus. Riječ je o 'Mr. Robotu', hakersko-psihološkoj drami s Ramijem Malekom u glavnoj ulozi, koja je zaradila čak šest nominacija

TV

Otvaranje Studentskih igara: Provincijska socijala na HTV-u

Bilo je na otvaranju Europskih sveučilišnih igara sjajnih momenata - glazba je bila neobična, živahna i lijepa, plesači i zbor zanimljivi, koncept s planetima i svemircima zabavan, ali sve je ostalo djelovalo pomalo... socijalno. Dojmu je na HTV-u pridonosila i činjenica da je prijenos otvaranja, uz mladu kolegicu, vodio Mirko Fodor

TV

Đuzel umjesto Tomljenovića u 'Turističkoj klasi' - čemu to?

Đuro Tomljenović, urednik i voditelj emisije 'Turistička klasa' nedavno je otišao u mirovinu, a na HTV-u ga je, s početkom nove sezone ove emisije prije tjedan dana, zamijenio Ivica Đuzel. Hoće li Đuzel znati nastaviti ono što je radio Tomljenović - ozbiljno razmatrati situaciju u domaćem turizmu - ili će se vratiti onoj staroj, negledljivoj HTV-ovoj formi ljetnih turističkih emisija, gdje je sve 'vunderšen', 'veri najs' i nalik pamfletu turističke zajednice?

TV

'Twin Peaks' - prethodnica revolucije u TV serijama

Na Trećem programu HTV-a odnedavno se reprizira kultna TV serija Davida Lyncha, 'Twin Peaks'. Pravo je to vrijeme za ponovno podsjećanje na čudake iz ovog fikcijskog malog američkog gradića jer uskoro na američkom kanalu Showtime počinju novi nastavci priče o tajnama koje se skrivaju iza golemih oregonskih jela i magličastih vodopada

TV

HTV3 nakon Šoše: Reforma pod paskom stručnjaka s KBF-a

Treći program HTV-a, idejno dijete Deana Šoše, od sredine je ožujka stavljen u ruke Krešimira Čokolića, čovjeka čiji su najveći autorski dosezi dokumentarci o Tuđmanu i zločinima komunizma. Osim što je zbog toga očito po ideološkom ukusu novoj garnituri na Prisavlju, postavlja se pitanje kako je taj čovjek autorski i idejno utjecao na Treći program otkad ga je počeo uređivati

Čitajte još