Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

'Tabu' - mračna kostimirana mačo-serija

Od 8. siječnja na HBO-u možemo pratiti novu mini-seriju 'Tabu', mračnu kostimiranu dramu Toma Hardyja, Ridleyja Scotta i Stevena Knighta. Iako još jedna iz niza priča o mračnim i brutalnim muškarcima koji su pametniji od drugih mračnih i brutalnih muškaraca u kostimima iz prošlosti - prvih nekoliko epizoda najavljuju priču koja je zanimljivija od većine sličnih

TV

'Mali noćni razgovori' - 'Peti dan' za siromašne

Bilo kakvo uvođenje novih 'kulturnjačkih' sadržaja na javnu televiziju definitivno je pozitivna pojava pa je tako načelno i s emisijom 'Mali noćni razgovori' koja je s emitiranjem počela jučer u kasnom terminu na HTV-u 1. Problem je samo to što je koncept emisije previše općenit, što ideja o dvoje ljudi koji vode emisiju tako da njezine dvije trećine samo međusobno razgovaraju o nekoj temi djeluje tek kao nešto iz rubrike 'ovo je jeftino i lako izvedivo pa je zato prošlo', a povrh svega je i riječ o još jednoj emisiji koja se prikazuje na televiziji, a totalno bi mogla biti radijska

TV
USUSRET OSCARIMA

Tko bi mogao ove godine 'ubosti' zlatne kipiće u Hollywoodu

Tek nas koji tjedan dijeli do objave nominacija za ovogodišnjeg Oscara, večerašnja dodjela Zlatnih globusa smatra se najboljim predviđanjem trendova na glavnoj hollywoodskoj filmskoj nagradi, kampanje su u punom jeku i svatko ima svoje favorite u utrci za osvajanje nagrade američke Akademije filmskih umjetnosti i znanosti

TV

'Sezonci' - što rade i kako razmišljaju ljudi koji ljeti podižu stopu zaposlenosti

Još jedan kvalitetan dokumentarni serijal kojim Hrvatska televizija započinje godinu 2017. jest 'Sezonci' Almmira Fakića, čija je prva epizoda prikazana sinoć na Prvom programu. Kroz priču vlasnika jednog izletničkog broda i jednog poduzetnika koji nudi akrobatske avanture na padobranu i ostalim 'vučnim' veseljima iza svog glisera, Fakić nam je prikazao kako razmišljaju i što govore ljudi koji uglavnom rade tijekom ljetne sezone

TV

Tko bi rekao da je moguće snimiti zanimljiv serijal o stambenom pitanju?

Novi dokumentarni serijal na Hrvatskoj televiziji, 'Stambeno pitanje' Silvane Menđušić, progovara o osobnim i obiteljskim pričama koje su pratile sve konfiskacije, nacionalizacije i ostale -acije nekretnina u turbulentnom povijesnom razdoblju dvadesetog (pa i dvadeset prvog!) stoljeća u Hrvatskoj. Možda se na prvi pogled čini da je natezanje pojedinaca s državom oko stanova, kuća i poslovnih objekata dosadna birokratska priča, ali ovaj će vas serijal bez sumnje uvjeriti u suprotno

TV

Najbolje strane TV serije 2016. godine

Svjetska, posebice američka produkcija TV serija 2016. godine, bila je iznimno bogata i prepuna vrhunskih ostvarenja pa je među njima bilo vrlo teško odabrati deset najboljih. Komedije, drame, dramedije, igrane i animirane serije, skupe i raskošne produkcije te mali, neovisni pothvati - svi su se potpuno ravnopravno natjecali u privlačenju gledateljske pozornosti. Odabranih deset serija u nastavku osobni su izbor, ali uz njih bi bez problema moglo stajati još deset

Čitajte još