Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Je li se novinar RTL-a trebao baciti na Milanovića?

I tako RTL mora platiti kaznu zato što se Milanu Bandiću nije svidjelo ono što im je Milanović rekao u jednom uživo emitiranom razgovoru. Bojim se napisati doslovni transkript onoga što mislim o takvoj presudi jer tko zna tko bi me i kako mogao tužiti zbog toga, ali poslužit ću se svima poznatim internetskim akronimom - W T F???

TV

'Hit serije' ili kako je HTV izgubio bitku s torrentima

S kišama, početkom školske godine, 'vrućom političkom jeseni' i ostalim radostima smjene godišnjih doba, HRT nam u svojem programu za sljedećih nekoliko mjeseci najavljuje nove epizode stranih 'hit serija' koje bi nas trebale utješiti kada počnemo očajavati zbog domaće produkcije. Uglavnom je riječ o okej stvarčicama, neke su i vrhunske, ali - osim ako nam u nešto daljoj budućnosti ne spremaju kakva golema iznenađenja - stječe se dojam da na Prisavlju fali i love i impulsa za ozbiljnije zaigravanje s TV-serijskom prvom ligom

TV

Ne dajte se navući na 'Vatre ivanjske'

Početak emitiranja nove sapunice 'Vatre ivanjske' na RTL televiziji označio je i početak još jednog mizernog ciklusa domaćih sapunica na kanalima s nacionalnom koncesijom. Dokad će to ići tako i kakav nas tek užas očekuje kada taj trend napokon krepa, nemoguće je predvidjeti, ali nemoguće je i dalje pokazivati bilo kakve simpatije prema tome da su telenovele postale jedina konstanta u domaćoj igranoj TV produkciji

TV

Artiljerijski napad Emmyjima po 'Breaking Badu'

Sinoć (odnosno jutros) održana dodjela nagrade Emmy bila je još dosadnija i gluplja od prethodnih. Ne samo što su nagrade dobili kandidati koji već valjda kao stavku u životnom osiguranju imaju 'ako padnem na štengama do pozornice na Emmyjima', nego su i neke glazbene točke između samih nabacivanja kipićima bile čista krađa programa s nekih bivših dodjela Oskara

TV

'Markov trg' nema priču, ali ipak zaslužuje šansu

Pilot za novu domaću humorističnu seriju 'Markov trg' producenta Ivana Vanje Runjića, scenarista Saše Runjića i redatelja Mirana Miošića sinoć je prikazan na RTL televiziji. U dugo iščekivanom pilotu serije koju su domaći televizionari godinama odbijali upoznali smo karikirane (hm...) verzije pripadnika hrvatske političke elite, njihov rasipnički stil života, međusobna podmetanja i paktove. Jesmo li dobili sve ono što bismo priželjkivali od takve serije? Ne. No pilot, unatoč brojnim problemima, ipak nije potpuno razočaranje i zaslužuje šansu za daljnje razigravanje

TV

HTV uz vijest o otvaranju Ikee servirao hrpu državne propagande

Svima je bilo jasno da će otvaranje Ikee jučer biti vijest dana, ali ono što je bilo zanimljivo - premda možda nimalo iznenađujuće - bilo je 'strateško' smještanje te vijesti uz bok vijesti o mijenjanju zakona o strateškim investicijama te onoj o promjeni oporezivanja dohodaka. Uz samo malo paranoje i zlonamjernosti bilo bi lako zaključiti da nam je javna televizija pokušala reći kako, eto, baš otvaranje Ikee - vodi u ljepšu budućnost. Pri čemu se 'ljepša', dakako, definira kao ona u kojoj ćemo moći kupiti sve iz nađiđanih kataloga

TV

Film koji nam pljuje u lice i ne dopušta da zaboravimo

'Normalno srce', hvaljeni televizijski film Ryana Murphyja, adaptiran iz brodvejske predstave Larryja Kramera o početku epidemije AIDS-a osamdesetih u SAD-u, odnedavna se može pogledati i na lokalnoj ispostavi HBO-a. Od svih filmova snimljenih o toj temi, ovaj je bez ikakve sumnje najglasniji, najgnjevniji i najmanje pomiren s prošlošću, u kojoj su američki moćnici ignorirali umiranje čitave vojske ljudi samo zato što su njezini pripadnici u početku uglavnom bili homoseksualci

Čitajte još