Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Princ na bijelom... nečemu

Iako su događaji i problemi vezani uz jučerašnji dan bili i više nego dovoljni da zaokupe cijele informativne emisije svih triju programa s nacionalnom koncesijom, nijedan se nije propustio okom u oko pozabaviti saudijskim princem koji je stigao na odmor u Hrvatsku, kao da ta vijest doista ima ikakve blage veze sa životom ijednog mikroorganizma na ovim prostorima

TV

Nove sezone starih kvizova na RTL-u

Praveći se da ne podliježe mrtvačkoj tradiciji ljetne sheme na domaćim televizijama, RTL već nekoliko tjedana prikazuje nove epizode svojih kvizova 'Tko bi ga znao' i 'Tog se nitko nije sjetio'. Jedan se više bavi bauljanjem po gradskim ulicama nego kvizaškim pitalicama, drugi je zabavan i ima šarmantne voditelje, a zajedničko im je da ni u jednom ni u drugom natjecatelji baš i ne uspijevaju osvojiti neke zanimljivije novce

TV

Gospodari seksa: Od tabua do znanja

TV serija 'Masters of Sex' nakon vrlo je uspješne prve sezone prije nekoliko tjedana na Showtimeu započela i drugu rundu priče o Williamu Mastersu i Virginiji Johnson, koji su krajem pedesetih zagrabili u područje koje se dotad uglavnom smatralo nepriličnim ozbiljnih znanstvenika - ljudsku seksualnost

TV

Zašto, pobogu, 'Ljubav na selu' zovu 'dokumentarnom sapunicom'?

Zanemarujući uobičajenu domaću televizijsku praksu po kojoj se ljeti ubacuje u nižu brzinu, RTL je sinoć počeo s prikazivanjem nove sezone jednog od svojih najgledanijih licenciranih serijala - dokumentarne sapunice 'Ljubav je na selu'. Osim što su ovaj put među kandidatima predstavljene i dvije žene, nema tu nekih velikih novosti. Kao i u svakom reality programu, format se slijedi kao da je napisan na kamenim pločama sa Sinaja i jedino što nije jasno jest - zašto ga nazivaju 'dokumentarnom sapunicom'

TV

'Žuti marker' Nevene Rendeli kao neduhovit vic

Nova emisija Hrvatske televizije 'Žuti marker' sinoć se pozabavila temom dr. Oza, njegove emisije i njegova saslušanja pred američkim Senatom zbog promoviranja 'čudotvornih' dodataka prehrani čija učinkovitost pa ni potencijalna štetnost nisu istražene. Dobro je da se netko na HTV-u odlučio posvetiti toj temi, ali možda je to ipak trebalo učiniti u nekoj ozbiljnijoj emisiji

TV

Sanja Doležal ne može do riječi od Frane Ridjana

Dosad u emisiji 'Dobro jutro, Hrvatska' poznat kao terenski reporter koji se javljao sa svakojakih mjesta i iz svakakvih situacija, Frano Ridjan odnedavna se pridružio voditeljskoj ekipi tog HTV-ova 'zornjaka'. Iako nije sasvim nesimpatičan, zasad od svih voditeljskih dužnosti najbolje ispunjava onu u kojoj bujicom riječi gotovo nijednom kolegi ne daje doći do riječi

Čitajte još