Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Tihomir Dujmović i Željka Markić - klapa, drugi put: Di si, legendo, šta ima!

Tihomir Dujmović u sinoćnjoj je emisiji 'Iza zavjese' ugostio Željku Markić. Drugi put u dva mjeseca, dakle, isti je voditelj u istoj emisiji ugostio istu sugovornicu te pročavrljao s njom o tome što ima nova u aktivnostima nje i njezine udruge, pa i što misli o aktualnim zbivanjima kao što su bacanje suzavca na klub Super Super i previranja oko HAVC-a. Pitam se je li to naznaka nekog novog koncepta u emisiji 'Iza zavjese' i hoće li sada Dujmović tako i nastaviti s periodičnim pozivanjem istih sugovornika u emisiju, da ih ponovno upita: 'Di si, legendo, što ima i što ti kažeš na SVE OVO I SITUACIJU?'

TV

Španović stisnuo ministra zanimljivog kao zobene pahuljice

Jednog po jednog, N1 prikuplja lijepu gomilicu domaćih televizijskih novinara koji su se po nečemu istakli pa je od jučer na njoj i Sanjin Španović sa svojom emisijom 'Veto'. U prvoj je emisiji pokazao da se i s krajnje dosadnim gostom - jer ministar Slaven Dobrović otprilike ima javnu personu zobenih pahuljica - može privući pozornost jer je gosta svojski pritisnuo i iz njega izvukao izjave koje se danas citiraju u raznim medijima

TV

Najneobičniji (i pritom smiješni) parovi iz TV serija

Kada se povežu Dan zaljubljenih i televizijske serije, obično počnu cici-mici i ljigi-ljigi priče o najljepšim televizijskim ljubavnim pričama pa svi zapnu za Rossa i Rachel, Blakea i Krystl, Eden i Cruz te Brendu i Dylana. No ima i onih drugih parova iz televizijskih serija - onih koji možda ne izazivaju toliko razdraganih uzdaha, ali su nas dobro nasmijali ili nas barem zabavili svojom bizarnošću. I njima je Valentinovo

TV

#volimnedjelju - blijedo sjećanje na 'Nedjeljno popodne'

Super je da su se na HTV-u sjetili kako je nekoć bilo popularno 'Nedjeljno popodne' Saše Zalepugina pa su odlučili smućkati nešto u tom stilu i terminu. Emisija koja bi trebala pratiti taj neki đir iz prošlosti iz nekog se razloga zove #volimnedjelju (ne znamo baš točno čemu hashtag) i prema prvoj emisiji čini se da baš i neće nastaviti putevima slavne prethodnice

TV

'Čarolija' HTV-ova lošeg programa; na Prisavlju se izgleda netko jako dobro zeza

Već je dovoljno smiješno i to što se na HTV-u odnedavno reprizira talijanska zdravstveno-dramska sapunjara 'Čarolija', ali doda li se tome još i činjenica da se nekadašnji zaštitni znak ljetnog programa razbibrige i šarencije sada ničim izazvan reprizira usred zime - u vrijeme kada se računa da više gledatelja provodi vrijeme pred televizorima pa i očekuje nove sadržaje - cijela priča djeluje kao da se na Prisavlju netko jako dobro zeza ili gledatelje doista smatra totalnim idiotima koji će progutati bilo što u bilo koje vrijeme

TV

'Samo nebo zna' koliko gluposti trpi televizija

Domaćem RTL-u 'Samo nebo zna' nije prvi reality show u kojem se igraju vrtuljka ljubavi, ali bi navodno trebao biti fora jer projicira potencijalnu budućnost glavne junakinje i njezinih kandidata za partnere. Time se, naravno, cilja na sanjarenja onih prosječnih i najbrojnijih u istraživanjima tržišta i publike (lijepo uređeni stanovi, slike s putovanja s dječicom i slično), a kandidate gura u situacije u kojima će, zbog zadovoljenja prizemnih potreba za šarencijom, samopoštovanje morati ostaviti u garderobi prije snimanja

TV

Nova sezona 'Djevojaka' - Lena Dunham od glave do pete!

Na HBO-u se od 13. veljače počinje prikazivati šesta i zadnja sezona serije 'Djevojke' mlade američke autorice Lene Dunham. Iako je gledanost te serije stalno upućivala na to da je prati tek vrlo određena i specifična niša gledatelja, 'Djevojke' su svojim prikazom života mladih newyorških (uglavnom privilegiranih i bijelih) žena dobrano protresle dotadašnje televizijsko shvaćanje života te skupine, a pop-kulturni pečat serije bio je golem. U tom kontekstu, Dunham je zadnju sezonu 'Djevojaka' odlučila završiti ni s praskom ni s drhtajem, nego dosljedno - kao i dosad, podsjeća nas da su u medijima potrebne i druge perspektive u razumijevanju žena. Čak i kada te žene nisu osobito simpatične

Čitajte još