Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

Valjda se Družijanić neće morati ispričavati zbog 'Paralela'

Sinoć u 'Paralelama' Danko Družijanić pozabavio se temom javnih televizija u Europi, i učinio je to prilično dobro, dotičući se raznih slučajeva - od bauka zvanog 'grčka propast', preko slovenskih susjeda za koje si volimo tepati da imaju slične probleme kao i mi, pa sve do potpuno (po našim kriterijima) izvanzemaljskih uvjeta na švedskoj javnoj televiziji. Iako je to Družijanić čitavo vrijeme nastojao izbjeći (i svaka mu čast na tome), ipak je svako malo iz kutka provirivala naznaka da se pričom o problemima nastoje barem malo opravdati oni koji postoje na NAŠOJ javnoj TV

TV

'Antifašistički vikend' na TV-u: Udri brigu na veselje!

I tako nam je prošao vikend tijekom kojega smo obilježili Dan pobjede nad nacizmom, dapače, 70. godišnjicu tog važnog događaja za Europu. Naša javna televizija obilježila ga je prigodno - baš kao i Hrvatska - s hrpom maloumnih ideoloških prepucavanja i s filmskim hitovima kao što su 'Francuski poljubac' i 'Kad jaganjci utihnu'

TV

'Tri, dva, jedan - kuhaj' od bezveznog postao najbolji domaći kuharski show

Na televiziji, baš kao i u životu, samo mijena je stalna. Tako se i RTL-ov kuharski show, koji je počeo kao kičerski, dosadan i baš ni po čemu upečatljiv serijal, s vremenom prometnuo u jedan od najzabavnijih izdanaka poplave kuharskih natjecanja, realityja i inih krivina s hranom na domaćim televizijama. Kako se to dogodilo? Jedino kako je i moglo! Ne zahvaljujući formatu, nego zahvaljujući ličnostima onih koji su u emisiji sudjelovali

TV

'The Voice' - show koji je rijetko koga ostavio ravnodušnim

U prvoj sezoni domaćeg 'The Voicea' očekivano je pobijedila Nina Kraljić. Nije bilo velikih iznenađenja, ali je bilo oduševljenja Nininom finalnom izvedbom makedonske narodne pjesme 'Zajdi, zajdi'. Bilo je i negodovanja po društvenim mrežama, što pokazuje da su mediji malo prevelikim hypeom oko Nine Kraljić toj supertalentiranoj ženi gotovo pa učinili medvjeđu uslugu

TV

Netflixov humoristični dragulj koji želimo i kod nas

Američki servis za streaming filmova i serija te produkcijska kuća Netflix od ožujka svojim korisnicima nudi jednu novu seriju - 'Neslomljiva Kimmy Schmidt'. Neobična i presmiješna, ova serija pokazuje da na današnjoj televiziji, kojom uglavnom dominiraju visokokvalitetne, ali teške i ozbiljne drame - ima mjesta i za novitete u komediji. A uzme li se u obzir da je Netflix uz 'Kimmy' izbacio i seriju 'BoJack Horseman' i nastavak 'Arrested Developmenta', čini se da je na scenu stupio novi TV igrač s posebnim i istančanim smislom za humor

TV

RTL Direkt: Šprancerska lijenost i odrađivanje

RTL-ovci s novom kasnovečernjom informativnom emisijom 'RTL Direkt' očigledno jurišaju na popularnost HTV-ova Dnevnika 3, ali ako sve ostane onako kako je bilo u sinoć prikazanoj 'premijeri', bojim se da im juriš neće biti osobito uspješan. Angažirali su visokokalibarskog strijelca Zorana Šprajca, a onda ga nekako uspjeli zatvoriti u krletku svojih tipično komercijalnih 'kratkih rezova', u kojima visokokalibarski urednički potpis baš i ne dolazi do izražaja, nego Šprajc djeluje kao da statira u kukuruzu

TV

Prokletstva (i) ljubavi Dona Drapera

Na američkoj kabelskoj televiziji odnedavna se prikazuje zadnja polusezona serije 'Momci s Madisona', neobičnog i sjajnog epa o sjaju i bijedi epohe u kojoj je američki kapitalizam doživio najveći uzlet, velikim dijelom zbog eksplozije oglašivačke industrije. Glavni lik u toj seriji Don Draper personifikacija je tog doba - izvana sjajan i prekrasan, iznutra, iako pametan, duboko grješan, sumnjiva morala i višestruko traumatiziran. Draper i njegova bratija u zadnjim su nastavcima ove serije duboko zagazili u sedamdesete. Doba uzleta i sjaja polako se raspada

Čitajte još