Tema: tv kritika zrinke pavlić

TV

HTV-ov 'Šušur': Novo ime, stara krama

Iako novi naziv, špica i poneki detalj u vizualnom identitetu sugeriraju da je emisija 'Šušur' nešto novo u ljetnom mozaičnom programu HTV-a, to je samo šminkeraj. Riječ je o prastarom prisavskom konceptu, po kojem se jedan dio HTV-mozaičara svaki dan sparkira na rivu drugog priobalnog ili otočkog mjesta pa ih onda lokalci posebnih vještina i nagnuća zabavljaju, a raja pred ekranima ko fol upoznaje domovinu da bi je više voljela iz 'nemam para za ljetovanje' distance

TV

Din-din-dinastija, serija mi (nije) najmilija

U terminu u kojem smo tijekom 'školske godine' pratili popularni kviz 'Potjera' ovoga nam ljeta Hrvatska televizija nudi putovanje kroz vrijeme - na početak osamdesetih i kultnu TV seriju 'Dinastija', jednu od prvih sapunica koja je praznila ulice i obilježila čitavu jednu generaciju TV gledatelja na ovim prostorima

TV

Serija 'Na rubu' je neuspješna satira, ali svejedno smiješna

Jeste li ikada, slušajući i gledajući o zbivanjima na međunarodnoj političkoj sceni, pomislili da iza svega toga stoje ljudi koji su ili pijani, ili napušeni, ili glupi, ili pak teški psihijatrijski slučajevi? Naravno da jeste. Nova HBO-ova humoristična serija 'Na rubu' gromoglasno vas uvjerava da ste u svim tim pretpostavkama - u pravu

TV

Ona je jedna od najsmješnijih žena u Americi - Amy Schumer!

'Prekinula sam s dečkom jer smo imali različite prioritete, njemu je obitelj bila mnogo važnija nego meni. Recimo, nije htio ići sa mnom na turneje jer bi ostajao kod kuće sa ženom i djecom' - jedna je od najblažih i najpristojnijih šala američke komičarke Amy Schumer, čiji skeč serijal 'Inside Amy Schumer' na američkoj televiziji upravo ulazi u završnicu svoje treće sezone

TV

Klimav početak druge sezone 'Pravog detektiva'

U prve tri epizode nove sezone HBO-ove serije 'Pravi detektiv' autori su jedva jedvice uspjeli iscijediti neke naznake priče i likove su opisali kroz najbanalnije klišeje, ali su zato obilno zagrabili u ono najkičastije iz prve sezone: dosadne lamentacije o besmislu, popikavanje na okultne simbole i gotovo identičnu špicu, samo ovaj put s monotonom pjesmom koja zvuči kao samrtni hroptac Leonarda Cohena

TV

Dokumentarac 'Lijepa naša Irska' je tužan i porazan

U ponedjeljak navečer na prvom programu HTV-a prikazan je dokumentarni film 'Lijepa naša Irska', o (više ili manje) mladim ljudima koji su nakon ulaska Hrvatske u EU potražili i našli bolji život u Irskoj. Sljedećeg dana po društvenim mrežama uslijedile su reakcije po kojima je bilo vidljivo da je film neke gledatelje naljutio. Nije mi baš jasno zašto

Čitajte još