Tema: turizam

Hrvatska
BACITE 'ĐIR PO ZAGREBU'

Inovativni turizam: Cijelu večer se zabavljajte s turistima iz cijelog svijeta

Kako se već osam godina bavi promocijom, a ponude zabavnih i kulturnih sadržaja u Zagrebu preko ljeta gotovo da i nema, odlučila je okupiti tim zabavnih i mladih ljudi te krenuti u projekt zbog kojeg se turisti danas vraćaju u Zagreb. Riječ je o 'Điru po Zagrebu', obilasku muzeja, noćnih klubova, organizaciji događanja u centru grada koji privlače sve veći broj zainteresiranih. Među njima sve su brojniji turisti koji nakon svog đira kažu kako se nikada nisu bolje proveli, sa smiješkom kaže Martina Kozić, autorica i jedna od organizatora 'Đira po Zagrebu'

Hrvatska
UPOZNAJTE PATRIJARHA TURIZMA

Otvorio je prvi disko u Jugi, a njegov brudet srušio je željeznu zavjesu prije Gorbačova

Kad netko jednog dana bude pisao povijest hrvatskog turizma – onu živu, s bojom, okusom i mirisom i svakako nečinovničku – ne dvojim da će se u njoj naći ime Corrada Pelizzera, glasovitog rovinjskog, meštra ugostiteljstva i promotora turizma još u ono doba kad su prvi takvi izleti u privatnom sektoru bili tretirani kao 'subverzivni sitnosopstvenički mentalitet'. A u toj priči ključna riječ bit će – Lanterna, kako se zvao poznati noćni klub u neposrednoj blizini svjetionika podno crkve svete Eufemije

Hrvatska
O LIJEPA, O SLATKA PAMETI

Dubrovačke starine mame turiste, a studenti pojačavaju dojam

Nije da sam baš brojio, ali onako odoka, u ovih 30 godina koliko dolazim na ljetni odmor u Dubrovnik bit će da sam učinio najmanje tri tisuće kilometara vrteći se po Starome gradu bezuspješno tražeći parking. Otprilike, četiri puta od Zagreba do Grada i ostane još kusura. Istina, nije da sam svaki put ostao kratkih rukava – našlo bi se jednom u 15 dana mjesta na Svetomu Jakovu – ali u svim ostalim slučajevima vratio bi se otkud sam i došao, što posebno veseli kad žuriš na neki koncert ili predstavu. A onda, kad sam već odustao od parkiranja u gradu, naletim na vijest kako je skupina mladih Dubrovčana smislila način da olakša do taj za odmor frustrirajući trenutak – smislili su Smart Parking!

Kulturmiks
DODANA VRIJEDNOST

Kultura ima važnu ulogu u Strategiji razvoja hrvatskog turizma

Muzeji, galerije, umjetničke i sakralne zbirke, spomenici kulturne i povijesne baštine te modernog doba, glazbeni, filmski i plesni festivali, samo su neke od brojnih mogućnosti koje postoje u Hrvatskoj za razvoj proizvoda kulturnog turizma, koji motivira oko 40 posto ukupnih turističkih putovanja u svijetu i donosi veliku dodanu vrijednost

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2016. Sva prava pridržana.
www.tportal.hr  www.t.ht.hr