Tema: turizam

Hrvatska
NEIL COLE:

Hrvatska je puno više od sunca i mora

Više turista i više novca, ono je što Hrvatska i njezine turističke vlasti očekuju svake sezone. Dobar indikator je Uskrs, iako su nam i dalje ključni turistički 'proizvod' sunce i more. I dok potrebe za povećanjem broja gostiju, u sezoni i nemamo, barem do realizacije planiranih investicija i povećanja smještajnih kapaciteta, predsezona i posezona u fokusu su i Ministarstva turizma

Biznis
PRVO TROMJESEČJE

Turistički rezultati pod utjecajem 'kasnijeg' Uskrsa

Turistički rezultati za razdoblje siječanj-ožujak variraju, ovisno o pojedinom tržištu, no većinom je riječ o prometu manjem od prošlogodišnjeg, što je direktna posljedica kasnijeg termina Uskrsa u odnosu na prošlu godinu, rečeno je na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kojoj su iznesene informacije o tijeku sezone i stanju na tržištima

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.
www.tportal.hr  www.t.ht.hr