Tema: književna kritika

Književnost
KRITIKA: RADNICI I SELJACI

Pobuna i bijes u novoj knjizi Viktora Ivančića

Jesu li sva sredstva dozvoljena u borbi za pravdu? Je li nasilje prema drugome opravdano ako se poduzima u ime uspostave slobodnijeg društva? Pristajemo li na današnji status quo upravo zato što se bojimo nasilja koje smo sposobni počiniti ako se pobunimo, ili pak zato što smo podlegli propagandi kojom se poredak samoodržava, a ona uključuje retoričke bajalice o demokratskom putu, institucijama koje rade svoj posao i sl.? Jesmo li suviše moralno obzirni, suviše politički korektni i lako potkupljivi? Opasne misli i mučna pitanja postavlja nova knjiga pisca i novinara Viktora Ivančića 'Radnici i seljaci'. O knjiži piše kritičarka Katarina Luketić

Književnost
AUTORIZIRANA BIOGRAFIJA

Angela Merkel - tihi ubojica demokracije

U izdanju Profila objavljena je autorizirana biografija njemačke kancelarke Angele Merkel koju je napisao njemački novinar Stefan Kornelius. 'Angela Merkel' s podnaslovom 'Kancelarka i njezin svijet', u prijevodu Borisa Perića, knjiga je vrijedna pažnje, ponajviše jer otkriva kako najmoćnija žena svijeta žele da je vide drugi

Kulturmiks
LEGENDARNI MANDIĆ

'Kraj mi je blizu i neću ga odgađati'

U novom broju časopisa Glorija, u rubrici Razotkrivanje, gostovao je književni kritičar, publicist i pisac Igor Mandić, kojem je nedavno objavljena knjiga 'Oklop od papira'. Tvrdi da je to njegova posljednja knjiga u životu, a otkriva što ga najviše uzbuđuje i nervira

Književnost
KNJIGA ROBERTA MENASSEA

Upoznajmo EU kako bismo je više voljeli

Knjiga austrijskog pisca Roberta Menassea 'Europski vjesnik. Bijes građana i mir Europe' obavezno je štivo za sve koji žele razumjeti današnje stanje Europske unije, kao i njezinu povijest i potencijalno svijetlu budućnost, a u Hrvatskoj je objavljena zahvaljujući Ediciji Božićević i u prijevodu Nataše Medved. Menasse pak uskoro gostuje u Zagrebu na Festivalu europske kratke priče, koji se održava od 1. do 6. lipnja

Čitajte još