Tema: književna kritika

Kulturmiks
LEGENDARNI MANDIĆ

'Kraj mi je blizu i neću ga odgađati'

U novom broju časopisa Glorija, u rubrici Razotkrivanje, gostovao je književni kritičar, publicist i pisac Igor Mandić, kojem je nedavno objavljena knjiga 'Oklop od papira'. Tvrdi da je to njegova posljednja knjiga u životu, a otkriva što ga najviše uzbuđuje i nervira

Književnost
KNJIGA ROBERTA MENASSEA

Upoznajmo EU kako bismo je više voljeli

Knjiga austrijskog pisca Roberta Menassea 'Europski vjesnik. Bijes građana i mir Europe' obavezno je štivo za sve koji žele razumjeti današnje stanje Europske unije, kao i njezinu povijest i potencijalno svijetlu budućnost, a u Hrvatskoj je objavljena zahvaljujući Ediciji Božićević i u prijevodu Nataše Medved. Menasse pak uskoro gostuje u Zagrebu na Festivalu europske kratke priče, koji se održava od 1. do 6. lipnja

Književnost
STRUDLHOFSTIEGE

Roman o Beču za sva vremena

Leykam International objavio je klasični austrijski roman 'Strudlstiege ili Melzer i dubina godina koje prolaze' Heimita von Doderera u inspiriranom prijevodu Andyja Jelčića. Riječ je o urbanom epu od tisuću stranica koji prikazuje samo jedan jedini bečki dan - 21. rujna 1925. godine

Književnost
KNJIŽEVNA KRITIKA: 'GEPARD'

Raskošna propast talijanske aristokracije

Klasični talijanski roman 'Gepard' Giuseppea Tomasija di Lampeduse objavljen je u Hrvatskoj u reizdanju Vuković & Runjića te u prijevodu uglednog Mate Marasa. 'Gepard' je impresivna kronika propadanja talijanske aristokracije u 19. stoljeću, u kojoj se pokazuje kako se 'sve mora promijeniti da bi ostalo isto', a kod nas je prvi puta izašao 1982. u ediciji Talijanski roman u 10 knjiga

Književnost
KNJIŽEVNA KRITIKA

Što znači stalno kroz život čitati jednu knjigu

'Knjige nam omogućuju da se formiramo, oblikujemo svoje misli i jedni drugima pokažemo tko smo – dio su oblikovanja naše ličnosti, ne manje od garderobe koju nosimo', piše novinarka i spisateljica Rebecca Mead. U knjizi 'My Life in Middlemarch' Rebecca Mead emotivno opisuje što znači stalno kroz život čitati jednu knjigu, vraćati joj se, osjećati je svojom.

Čitajte još