Tema: kazališna kritika

Kazalište
KRITIKA: DOROTHY GALE

Franka Perković i Dora Ruždjak udružile studente i profesionalce

Može se reći: i nakon KUFER-a – RUPER. Kazališna Udruga Frustriranih REdatelja i dalje postoji, ali su je Franka Perković i Dora Ruždjak Podolski nakon više od deset godina kontinuiranog i zapaženog rada predale mlađima, producentici Petri Glad i dramskoj autorici Vedrani Klepici. Same su, pak, osnovale novu, koja imenom podsjeća na staru dok istodobno jasno upućuje i na njihova prezimena.

Kazalište
KRITKA: THIS CASTING

Glumice za koje nema mjesta ni u domaćim sapunicama

Kad je magazin Time objavio da je osoba godine 2006 'You', nije se točno znalo na koga se ili što odnosi to 'Ti' ili 'Vi': na sve korisnike interneta i njegovih mogućnosti samopromocije, činjenicu da su mediji koji stvaraju sliku svijeta sve više podložni korisničkim utjecajima ili se htjelo naglasiti važnost pojedinca u globalnim procesima. Drugo je ironija, treće cinizam, dok je prvo tek konstatiranje stanja tehnologije i arhetipske ljudske potrebe za vlastitom izvedbom.

Kazalište
KRITIKA: POLET MLADOSTI

Slet između radnih akcija i Zakona o radu

'Oću socijalizam sutra', namjerno pisana tako 'prirodno', parola je sumnjive vjerodostojnosti. Zašto baš sutra, a ne danas? Zato što ne bi imalo smisla željeti bilo što jučer, glasio bi jednako besmislen koliko i, u slučaju plesne predstave ili performansa 'Polet mladosti', točan odgovor. S naslovom posuđenim od udarničke pjesme iz dana kad su se mladost i željezničke pruge međusobno gradili, autorski rad koreografkinje i izvođačice Nataše Mihoci izvedbeno tematizira i rekreira poetiku sleta, ali nostalgični povratak u doba kolektiviteta ovdje nije samo 'unaprijed priznati poraz'.

Kazalište
ROBERTO ZUCCO U ZKM-U

Buljanova potvrda vlastite poetike

Nakon točno dva desetljeća legendarni ubojica i silovatelj Roberto Zucco vratio se u Zagrebačko kazalište mladih. U međuvremenu su se za njega, ali još više za njegovog autora, okolnosti ponešto i promijenile jer tada je ovdašnja publika tek saznavala tko je (bio) francuski dramatičar Bernard-Marie Koltès, a danas je njegov opus ipak dio kolektivne kazališne memorije

Kazalište
KRITIKA: BANKET BLITVANSKI

Provokativna preslika života na ovim područjima

Umjesto drama, sto i dvadeset godina od rođenja Miroslava Krleže pratilo je domaće kazalište čitanjima njegovih romana. Nakon 'Tri kavaljera frajle Melanije' u Varaždinu na sceni Histrionskog doma i u produkciji zagrebačkog Aplauz teatra, Udruge Hierostati i Llinkta oživio je 'Banket u Blitvi'. Ili, u prilagodbi i režiji Mladena Vukića: 'Banket blitvanski'

Kazalište
KAZALIŠNA KRITIKA: SPAMALOT

Najbolje iz Pythonovog kataloga u pjesmi i plesu

Prosinac zaslužuje hit, jednostavna je računica koju razumiju ne samo kazališni producenti. Zagrebačko kazalište Komedija ponovno je upregnulo sve snage koje ima i nema na raspolaganju kako bi zadovoljilo potražnju i domaćoj publici dalo priliku da vidi još jedan svjetski poznat mjuzikl: 'Spamalot' Erica Idlea i Johna Du Preza. Domaću inačicu globalno uspješnog eksploatiranja naslijeđa skupine Monty Python, postavili su Igor Mešin i Damir Lončar

Čitajte još
Multimedija
© Hrvatski Telekom 2014. Sva prava pridržana.