Tema: hup

Politika i ekonomija
PRIORITETI HUP-A:

Ovo je sedam zahtjeva poslodavaca za naše političare

Poslodavci smatraju da programi koji se temelje samo na obećanjima bez jasnih planova kako, tko i kada će ih realizirati nisu dovoljni. Od stranaka i koalicija očekuju odgovore na 7 najprioritetnijih pitanja te akcijske planove rada za prvih 100 dana i prvu godinu mandata. U zemlji u kojoj poslodavci ne mogu naći radnike, a nezaposleni posao reforme su i dalje prioritet – upozorava HUP

Trendovi
VIŠE OD SUNCA I MORA

Koliko domaće hrane zapravo pojedu gosti turisti u hotelima?

Lošinjska Jadranka grupa, peta je po veličini turistička tvrtka u Hrvatskoj, ali vodeća po suradnji s domaćim OPG-ovcima. Sokovima, džemovima, suhomesnatim proizvodima, creskom janjetinom i mesom boškarina opskrbljuje ih trenutno 56 obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstava od otoka Cresa i Lošinja preko Istre i Dalmacije sve do Slavonije i Baranje

Kompanije
NAGRADA DIONIČARIMA

HUP Zagreb predlaže 15 kuna dividende

Uprava hotelske kompanija HUP Zagreb predložit će na glavnoj skupštini dioničara, najavljenoj za 22. kolovoza, odluke o isplati dividende od 15 kuna po dionici te dokapitalizaciji u visini od 12,9 milijuna kuna, stoji u pozivu za skupštinu objavljenom u petak

Politika i ekonomija
POTPUNI POPIS

Na ovo su 'stukli' 40 mlrd vaših kuna: Jedan detalj bode oči

Trećina novca koji se slijeva u Državni proračun troši se kroz sustav javne nabave, koji je u Hrvatskoj takav da smo u proljetnom izvješću Europskog parlamenta svrstani među najkorumpiranije države Europske unije. Procijenjeno je da zbog toga godišnje 'gubimo' 74 milijuna eura. Nedavno objavljeno Statističko izvješće o javnoj nabavi u RH za 2015. godinu otkriva da je ukupna vrijednost javne nabave iznosila 40,45 milijardi kuna, od čega je čak 9,4 milijarde kuna potrošeno kroz sustav bagatelne javne nabave, na koji se ne primjenjuje Zakon o javnoj nabavi. U prošloj godini došlo je do dramatične potrošnje novca poreznih obveznika na usluge, vrijednost im je porasla za čak 152 posto

Karijere
SLAB ODAZIV

Interna komunikacija djelotvorna kod svakog desetog zaposlenika

Velike hrvatske kompanije ulažu prosječno 210.000 kuna godišnje u projekte interne komunikacije svojih zaposlenika, najčešće u organizaciju korporativnih sportskih igara, ali uključenost zaposlenika u iste još uvijek je razmjerno slaba, pokazalo je istraživanje koje je domaća savjetodavna tvrtka Vetturelli provela u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP). Riječ je o prvom istraživanju u Hrvatskoj na temu korištenja interne komunikacije u svrhu promicanja zdravih životnih navika, poticanja međusobne komunikacije i izgradnje osjećaja zajedništva

Čitajte još