Tema: GONG

Hrvatska
REFORMA IZBORNOG ZAKONODAVSTVA

HDZ bojkotirao raspravu koja se tiče njih samih

Za reformu izbornoga zakonodavstva potreban je konsenzus svih ili najvažnijih političkih stranaka, a SDP i Vlada će po tom pitanju surađivati s inicijatorima reforme, rekao je ministar uprave Arsen Bauk na današnjoj raspravi o novom izbornom zakonodavstvu u Hrvatskome saboru u organizaciji GONG-a, a na koju se nisu odazvali saborski zastupnici HDZ-a

Hrvatska
GONG TRAŽI PROMJENE

Je li izmjena izbornog zakonodavstva čisti SF?

Izmjene izbornog zakonodavstva oduvijek su bile neželjeno dijete, no ako ima političke volje za promjenu izbornih zakona, još uvijek za to nije kasno, poručeno je s press konferencije GONG-a, na kojoj je ta nevladina udruga iznijela svoje ideje za izmjene izbornog zakonodavstva

Hrvatska
GRAĐANSKI (NE)ODGOJ

'Ni ova vlada ne želi građane koji misle svojom glavom'

Je li ova vlada sposobna provesti bilo koju reformu kad ni nakon tri godine rada u škole nije uspjela uvesti građanski odgoj i obrazovanje, od kojega sada odustaje – zapitale su na konferenciji za novinare u subotu organizacije civilnoga društva u Kući ljudskih prava, ogorčene postupcima Vlade koju ocjenjuju potpuno nekompetentnom

Hrvatska
NEVLADINE UDRUGE

'Odustajanje od građanskog odgoja je porazno!'

Nevladine udruge okupljene u GOOD inicijativu za uvođenje Građanskog odgoja pozivale su hrvatsku Vladu da ne odustane od jesenskog uvođenja toga predmeta u škole, podsjetivši kako je u eksperimantalni program Građanskog odgoja uloženo oko pola milijuna eura

Hrvatska
MORNAR UVEO POMUTNJU

Građanski odgoj treba biti zaseban predmet

Uvođenje građanskog odgoja u škole moglo bi naići na nove probleme. Iako bivši ministar Željko Jovanović za svog mandata nije finalizirao ovaj projekt, njegov nasljednik Vedran Mornar već na početku mandata govori kako nije sklon opciji da se sadržaj građanskog odgoja provodi kao zaseban predmet. Martina Horvat iz GONG-a, koja je ujedno bila i članica radne skupine za izradu kurikuluma građanskog odgoja, smatra kako je bitno to da se građanski odgoj provodi kao zaseban predmet, a ne međupredmet

Čitajte još