DRUŠTVENE MREŽE

TikTok zabrinut zbog konkurencije, najviše ih živcira jedna stvar

06.09.2023 u 10:45

Bionic
Reading

Kompanija, prema izvješćima, pokušava riješiti problem korisnika koji njihove videe najčešće komentiraju u chatu koji pripada drugim kompanijama

TikTok se svakim danom približava konceptu punokrvne društvene mreže. Prema izvješću Axiosa, kompanije je objavila oglase za poslove usmjerene društvenom umrežavanju i proširenju funkcije izravne razmjene poruka. U objavi 'Produkt menadžer - TikTok social' stoji da tvrtka želi izgraditi 'značajne društvene veze među korisnicima'.

Popisi novih poslova navodno su povezani sa zadaćama i brigama unutar organizacije te zadržavanjem i povećanjem angažmana korisnika. 'Unutar TikToka postoji zabrinutost da korisnici dijele TikTok videa na drugim društvenim medijima i aplikacijama za razmjenu poruka kada o njima žele razgovarati s prijateljima', izvijestio je Axios, pozivajući se na izvore unutar tvrtke.

Oglasi za posao za mobilne inženjere slove da će se kandidati usredotočiti na 'izgradnju pouzdane i prilagodljive platforme koja korisnicima omogućuje da se nesmetano sastaju i komuniciraju sa svojim prijateljima iz stvarnog života na TikToku, te koja ih potiče da svoje životne trenutke dijele jedni s drugima i ostanu povezani bez obzira gdje se nalazili.'

Sve je izvjesnje da je proširenje značajki slanja poruka vrlo važno TikToku. Jedan oglas za posao voditelja pozadinske tehnologije 'priznaje' da je sposobnost razmjene poruka tvrtke 'u povojima', pišu iz Axiosa. U objavi se navodi da će zaposlenik 'istražiti i implementirati raznolika društvena rješenja', a također se spominje stvaranje poruka koje su 'posebno društveno rješenje TikToka'.

TikTok je svoj posao izgradio na kratkim viralnim videozapisima, dok su društvene značajke uglavnom bile ograničene na periferne interakcije poput lajkova, komentara i ponovnih objava. Dok suparnici poput Instagrama sve više kopiraju TikTok, čini se da TikTok radi isto njima - šireći značajke društvene interakcije. Kompanija će paralelno s uvođenjem 'zapadnjačkih' trendova nastojati zadržati video u centralnom fokusu aplikacije. Glasnogovornik TikToka je u razgovoru za Axios naglasio da 'Srž TikTokovog poslovnog modela ostaje biti kanalom za zabavu, dok eksperimentiranje s novim značajkama služi za poboljšanje korisničkog iskustva'.