INTERNETSKI SERVISI

Restoranko će vam pronaći i rezervirati stol u bilo kojem restoranu

13.11.2014 u 14:26

Bionic
Reading

Za goste besplatan servis online trenutačno je u početnoj fazi razvoja, no ambicija mu ne nedostaje: s vremenom bi se trebao proširiti i na regiju

Restoranko je servis online za rezervaciju stolova u restoranima. Nudi pregled restorana i, jednom kad pronađete ono što želite (dobro mjesto za romantičnu večeru, najbolji carpaccio u gradu ili što već), mogućnost rezervacije u nekoliko koraka.

'Restoranima bi trebao pomoći riješiti dva velika problema: kako pronaći novoga gosta i kako osigurati da im se taj gost redovito vraća. Alati koje razvijamo će omogućiti restoranima bolje razumijevanje i poznavanje gostiju koji im dolaze', objašnjava Ivan Ivanković, član tima koji stoji iza ovog projekta

Ideja se pojavila prije otprilike godinu dana, kada je napravio prvu verziju Restoranka koja je služila samo kako bi provjerio potencijalni interes kod restorana i korisnika za ovakvom vrstom usluge.


'Kada sam razgovarao s određenim brojem top restorana u Zagrebu i vidio kako korisnici na društvenim mrežama reagiraju na ovaj tip usluge, odlučio sam okupiti tim s kojim bih razvio Restoranka', objašnjava Ivan.

Za okupljanje tima trebalo mu je oko devet mjeseci, a za razvoj projekta do demo verzije oko tri mjeseca. U tim su uključeni stručnjaci za društvene medije i marketing online, kao i osoba koja je zadužena za razvoj komunikacije i odnosa s restoranima. Na razvoju web-stranice rade s tvrtkom COBE Munich koja odnedavno ima svoje urede i u Hrvatskoj.

Troškovi razvoja zasad su mali i pokrivaju ih iz vlastitih sredstava osnivača.


Restoranko je trenutačno dostupan u beta fazi kao web-stranica za desktop računala jer ga žele razvijati temeljem povratnih informacija od korisnika. Nakon što to završe, idući korak bit će izrada aplikacija za mobilne uređaje, po istom načelu. Platforme će također odabrati temeljem korisničkog ponašanja.

Prihode planiraju ostvarivati mahom od samih restorana. Trenutačno testiraju nekoliko opcija naplate kako bi vidjeli koja najviše odgovara i njima i restoranima. Restoranko bi trebao biti ne samo besplatan za goste, već im donijeti i povlastice za korištenje servisa.

Zagreb je tek prvi korak. 'Cilj nam je napraviti regionalni servis koji ćete koristiti kada tražite dobar restoran kod kuće, kao i kada se pripremate za put u drugi grad pa želite biti spremni kada tamo dođete', kaže Ivan.