DIGITALNI MARKETING

Oglašavate online? Ma nema do Google AdWordsa

09.05.2016 u 10:03

Bionic
Reading

Ako tvrtke ne prepoznaju trend u kojem se pozornost njihovih korisnika i kupaca s novina, radija i televizije sve više premješta online, riskiraju gubitak kupaca i korisnika. Želite to izbjeći? Hrvatski Telekom vam može pomoći

Kao i osobna računala prije, pametni telefoni postali su sveprisutni. Pomoću njih zavirivanje u svijet online dio je naše svakodnevice. Sve više vremena provodimo na internetu, sve se više na njega oslanjamo kad nešto tražimo i trebamo.

Istraživanja pokazuju kako se svaka druga osoba od surfanja na mobitelu ili tablet računalu ne odvaja ni dok gleda televiziju. Dvije trećine nas ne donosi odluku o kupnji bez konzultiranja interneta, kojem se okrećemo ne samo kako bismo usporedili cijene proizvoda već i pronašli inspiraciju za kupnju.

Svaki četvrti koristi internet kako bi doznao je li ono što ga zanima raspoloživo, a čak 30 posto ljudi za neki proizvod prvi put čuje online.

Ako ne prepoznaju trend u kojem se pozornost njihovih korisnika i kupaca s novina, radija i televizije sve više premješta online te mu prilagode oglašavanje, tvrtke riskiraju gubitak kako potencijalnih tako i postojećih kupaca. I to ne u nekoj dalekoj budućnosti već danas.


Najbolji omjer jednostavnosti korištenja, širokog spektra mogućnosti prilagodbe kampanje potrebama tvrtke i ogromnog dosega nudi Googleov AdWords.

Možete pratiti što potrošača zadržava kod na vašoj stranici i usmjerava prema kupovini, kako bi poboljšali i prilagodili sadržaj, ali i optimizirali poslovanje u realnom vremenu, dnevno i tjedno.

Omogućit će vam da svoj proizvod ili uslugu korisniku ponudite u trenutku kad ih požele - primjerice, dok pretražuju Google u potrazi za dostavom meksičke hrane ili odredištem za ljetovanje.

Možete birati gdje će sve biti prikazivani vaši oglasi (web-portali, rezultati pretrage Googleove tražilice, Gmail, YouTube...), vezati ih uz relevantan sadržaj, ciljati korisnike koji su vam zanimljivi ili kampanju vezati uz ključne riječi pretraživanja.


Hrvatski Telekom kao Googleov partner nudi vam i dodatne pogodnosti. Pa tako, primjerice, kampanju možete povezati s moćnim analitičkim alatom Google Analytics kojim, između ostalog, možete pratiti uspješnost postavljenih ciljeva i konverzija.

Na raspolaganju su raznovrsne mogućnosti usmjerene maksimalnoj uspješnosti vašeg oglasa, poput ciljanog prikaza oglasa u određeno vrijeme (recimo, tijekom radnog vremena), u različitim formatima (kako bi bili što vidljiviji i privlačniji)...

Tu su i praktične opcije kao što je omogućavanje izravnih poziva iz oglasa (odlično za vodoinstalatere, zubare i druge hitne intervencije), prikazivanje ključnih podataka vezanih uz proizvod ili tvrtku i tome slično.

Zanima vas koja mogućnost najbolje odgovara vašim potrebama? Više možete doznati na stranicama Hrvatskog Telekoma