PRESTIŽNA NAGRADA

Najbolju mobilnu kamericu ima LG G4

17.08.2015 u 14:45

Bionic
Reading

LG prioćava kako su osvojili ukupno četiri ovogodišnje nagrade udruženja EISA (European Imaging and Sound Association). U listi pobjedničkih proizvoda tako su se našli LG-jev 4K OLED TV uređaj (model 65EG960V), kao i 65-inčni Prime UHD (model 65UF950V), a što se mobilnog svijeta tiče, LG G4 je osvojio nagradu za najbolju mobilnu kamericu, baš kao i najbolji nosivi gadget (LG Watch Urbane)

'Ovo je četvrto priznanje zaredom za LG-jev OLED TV i drugo za pametni telefon G serije', stoji u priopćenju. Prestižne nagrade EISA dodjeljuju se svake godine na temelju odabira predstavnika 50 multimedijskih časopisa iz 20 europskih zemalja, a proizvodi se ocjenjuju prema različitim kriterijima među kojima su tehnologija, dizajn i inovacije.

4K OLED TV je osvojio nagradu u kategoriji European Home Theatre TV, a u pitanju je 64-inčni uređaj sa zakrivljenim zaslonom. LG naglašava kako dizajn Art Slim donosi dašak sofisticiranosti u dom, dok hvaljena Smart TV platforma webOS 2.0 ovaj model čini izrazito jednostavnim i praktičnim za korištenje.


Drugu nagradu je osvojio LG-jev 65-inčni Prime UHD, i to za kategoriju European Smart TV. Baš kao i prethodni model, srce uređaja čini webOS 2.0 platforma, pored kvalitete prikaza u kojoj su u ocjenjivačkom žiriju imali što za reći.

LG-jeva mobilna perjanica G4 za ovu godinu nije osvojila nagradu za najbolji smartphone, ali je zato dobila nagradu za European Smartphone Camera Award. 'Potpuno zasluženo, s obzirom na njegovu snažnu OIS 2.0 kameru od 16 MP s otvorom blende F1.8. Laserski auto fokus i otvor blende F1.8 omogućuju korisniku da zabilježi zadivljujuće jasne slike čak i u uvjetima slabe osvijetljenosti', navodi se u priopćenju.

'LG je oduševljen što su najveći stručnjaci industrije prepoznali našu posvećenost inovacijama u području kućne zabave i mobilnih proizvoda', rekao je Lee In-kyu, viši potpredsjednik i voditelj odjela televizora i monitora u kompaniji LG Home Entertainment. 'Nastavit ćemo jačati našu poziciju kao vodeći svjetski potrošački brand, a naš uspjeh u Europi je ključan u tome.'