kamene prijetnje

Kina u lovu na opasne asteroide: Radarske antene provjeravat će putanju svemirskih divova

18.07.2022 u 10:34

Više od 20 velikih radarskih antena ujedinit će snage kako bi otkrile kamenite prijetnje koje dolaze iz svemira

Vodeće kinesko sveučilište počelo je sa izgradnjom više od 20 velikih radarskih antena uz pomoću kojih će pratiti asteroide koji mogu biti opasni za Zemlju. Projekt pod imenom China Fuyam (kompozitno oko) predvodi Institut za tehnologiju u Pekingu, a cilj je odbijati signale od asteroida udaljenih do 150 milijuna kilometara od Zemlje, kao i provjeru mogu li oni jednog dana udariti u naš planet.

Do danas su, piše Space, proizvedene dvije antene i to na području Chonqinga u Južnoj Kini. Par će biti testiran i pušten u funkciju prije kraja rujna, piše kineski izvor Science and Technology Daily.

Dovršeni sustav imat će više od 20 radarskih antena dijametra od 25 do 30 metara. Kineski mediji izvještavaju da će sustav biti najdalekosežniji radarski sistem na Zemlji, premda nisu objavili previše informacija o projektu - poput valnih duljina na kojima će sustav raditi.

nevjerojatne snimke

[FOTO] Pogledajte čudesa kozmosa pod povećalom teleskopa James Webb

Long Teng, predsjednik pekinškog instituta u objavi je za Global Times rekao da će projekt ispuniti kineske uvjete za obranu od opasnih objekata u blizini Zemlje, kao i izučavanju procesa nastajanja asteroida. Sustav će također, piše izvor, koristiti za praćenje satelita i otpada u Zemljinoj orbiti.