ZID POSLOVNOG USPJEHA

'HT-ov natječaj ohrabrit će poduzetnike početnike'

06.05.2014 u 15:03

Bionic
Reading

Hrvatski telekom predstavio je natječaj za najbolje aplikacije i startupove 'Zid poslovnog uspjeha', u kojem najbolje čeka ulaganje vrijedno 230 tisuća kuna, a one koji sudjeluju u glasanju Sonyjevi pametni telefoni i tablet

'Natječajem Zid poslovnog uspjeha Hrvatski Telekom potiče razvoj inovativnih ideja tako što omogućuje startupovima uporabu uredskog prostora, IT infrastrukture, pravne savjete, mentoriranje, korištenje resursa Deutsche Telekoma kao i financijsku podršku koja uključuje i buduće investicijske cikluse u slučaju uspjeha projekta', naglasila je tijekom predstavljanja Ivana Beli Oštarčević, rukovoditeljica Odsjeka HT-a za direktan nastup na ICT tržište.

Sven Marušić, direktor tvrtke InfoCumulus i jedan od ambasadora projekta, rekao je kako mu je drago što je HT usmjerio dio investicija i u startupove. 'Podržavam nastojanja HT-a da pomogne svim mladim tvrtkama koje su krenule u nesigurne vode poduzetništva, a pogotovo onima koji svojim proizvodima ciljaju visoko i daleko. U vremenima ekonomske depresije, ovo je dobra promocija nade u bolje perspektive', dodao je.

Tomislav Car, direktor tvrtke Infinum, također ambasador projekta, kaže kako se u projekt uključio jer smatra da je vrijedno podržati nove ideje i tvrtke koje mogu razvijati poslovne aplikacije.

'Upravo suradnja između startup tvrtki ili timova te velikih kompanija kao što je HT može rezultirati realizacijom ideja primjenjivih u manjim i srednjim tvrtkama', rekao je.

'Cloud natječaj bit će izuzetno koristan onima koji žele istaknuti svoja rješenja među budućim partnerima, ali i potencijalnim klijentima. Ovaj će natječaj brojnim početnicima u poslovanju dati poticaj da i sami nešto poduzmu i bace se u poduzetničke vode', rekao je Ivan Brezak Brkan, osnivač i glavni urednik portala Netokracija, također ambasador projekta.

Kako smo već pisali, Zid poslovnog uspjeha je natječaj za inovativne poslovne aplikacije za male i srednje tvrtke iz svih poslovnih grana. Namijenjen je IT tvrtkama i osnivačima startupa koji bi htjeli promovirati svoju aplikaciju i osigurati joj dostupnost širokoj publici. Zid poslovnog uspjeha istovremeno se provodi u Češkoj, Hrvatskoj, Mađarskoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Slovačkoj.

Kategorije i nagrade natječaja Zid poslovnog uspjeha su:

Najbolja aplikacija u Hrvatskoj
nagrada: marketinška kampanja vrijedna 230 tisuća kn i uvrštavanje na ICT Marketplace, online trgovinu poslovnih aplikacija Hrvatskog Telekoma.

Najbolja međunarodna aplikacija
nagrada: status Telekom International Cloud Partner – mogućnost plasmana u online trgovine svih šest zemalja sudionica natječaja s dosegom 1,3 milijuna malih i srednjih poslovnih korisnika. Također i posjet T-Labu Berlin uz razgled inovacija i moguću suradnju.

Najbolji startup
nagrada: investicija do 80 tisuća eura koju osigurava hub:raum, kao i poziv na Dugu noć start-upova, događaj u Berlinu, u organizaciji T-Labsa, uz vlastiti izložbeni prostor.

Najbolje aplikacije prijavljene u svakoj zemlji odabiru se glasanjem, nakon čega će stručni žiri odabrati: najbolju poslovnu aplikaciju u Hrvatskoj, najbolju međunarodnu poslovnu aplikaciju i najbolju početničku poslovnu aplikaciju.


Glasanjem za najbolju aplikaciju glasači ulaze i u nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti vrijedne nagradne. Svi glasači imaju mogućnost osvojiti: Sony Z2 Xperia Tablet, smartfon Sony Xperia Z2 i smartfon Sony Xperia Z1 Compact. Dobitnici se izvlače nasumičnim odabirom između svih registriranih glasača.

Prvih sto glasača, koji su ujedno i zaposlenici malih i srednjih tvrtki, imaju mogućnost osvojiti šest mjeseci korištenja usluge Cloud Exchange Mail. Glasati za najbolje aplikacije doslovno može svatko, sve što glasač treba napraviti je na službenim stranicama odabrati i kliknuti na aplikaciju koju smatra korisnom.

Aplikacije se mogu prijaviti do 22. svibnja dok će glasanje biti moguće od 12. svibnja do 30. lipnja 2014.