NOVA AKVIZICIJA

Facebook želi zagospodariti i digitalnom televizijom

07.07.2014 u 17:49

Bionic
Reading

Facebook je za kakvih pola milijarde američkih dolara kupio LiveRail, kompaniju koja se bavi tehnologijama vezanim uz video oglašavanje, a prema pisanju Financial Timesa, riječ je o potezu kojim najpopularnija društvena mreža na svijetu želi ugrabiti veći dio kolača u tom segmentu

LiveRail tehnologije i sustavi automatski povezuju video oglase s filmovima/prijenosima koji se pojavljuju na mnogim internetskim odredištima poput Dailymotion, A&E Networks, ABC i dr.

U suštini je riječ o pružanju mogućnosti izdavačima da ciljano oglašavaju relevantnoj publici, što bi u slučaju uspješnog izvođenja povećalo prihode i njima – i Facebooku. Kompanija je već ranije počela pružati kratke (15 sekundi) video oglase na stranicama, no nisu ih mogli vidjeti svi.

Facebook zajednica je vrlo osjetljiva na nagle promjene prikaza sadržaja, a posebno na prikazane oglase te u kompaniji postupaju sa značajnom dozom opreza.


Analitičari smatraju kako je ovo vrlo pametan potez društvene mreže, jer će zahvaljujući vezama koje LiveRail već ima s izdavačima i marketinškim odjelima uvelike pomoći u daljem razvoju oglašivačke platforme.

'LiveRail, Facebook i vrhunski izdavači koje poslužuju imaju priliku napraviti video oglase boljima i relevantnijima za stotine milijuna korisnika koji konzumiraju digitalni video sadržaj svaki mjesec', rekao je Brian Boland, potpredsjednik marketinškog oglašavanja u Facebooku.

Više informacija je moguće pronaći na stranicama Financial Timesa