TRKA ZA INOVACIJAMA

Evo čime Microsoft želi pobijediti Facebook i Google

28.01.2016 u 14:32

Bionic
Reading

Microsoft je dovoljno golem da rekonstrukcija IT diva koju je započeo Ballmer a nastavio novi čelnik Satya Nadella - još uvijek traje. Za odjel Microsoft Research mnogi entuzijasti već znaju, a omiljena je i meta medija koji vole izvijestiti o tehnološkim novotarijama koje ugledaju svjetlo dana. No, dok je ranije većina inovacija završila bez 'rezultata' na tržištu, Nadella je odlučio promijeniti stvari - nabolje

U feature tekstu objavljenom na Bloombergu moguće je vidjeti plan diva iz Redmonda kojim žele pobijediti Google i Facebook na sljedećim tehnološkim postignućima. Neke od stvari su se već do sada mogle primijetiti kao drastično drugačije na Microsoft iz prošlih vremena. Satya Nadella je tako primjerice u veljači 2014. demonstrirao sustav prepoznavanja govora i prevođenja uživo i poželio ga integrirati s komunikacijskim softverom tvrtke - Skypeom.

Prošlo je neko vrijeme, a sustav je sada integriran u to popularno rješenje za online komunikaciju te se nadograđuje novim jezicima i mogućnostima, dodatno uklanjajući barijere među ljudima cijelog svijeta.


Bloomberg piše kako bi se bez Nadelle taj projekt iz Research odjela našao eventualno tek u akademskim krugovima i nekim znanstvenim prezentacijama - nikako u nečem poput Skypea. Dok su Google i Facebook mnogo bolje integrirali istraživačke odjele sa svojim proizvodima, Microsoft se našao u novom području.

Stoga je Microsoft odlučio razdvojiti Research odjel u dva krila. Jedan od njih će služiti upravo za otkrivanje koje se novotarije mogu integrirati u proizvode, dok će drugi dio postati dio nove grupe za istraživanja nazvane MSR NExT