ZA DLAKU SPORIJI OD R8

Audi TT RS se ne odvaja od pet cilindara, a donosi fenomenalnih 400KS

27.04.2016 u 09:12

Bionic
Reading

Audi R8 je jedna vrlo opaka zvijer, no novi TT RS modeli (Coupé i Roadster) su sporiji tek za dlaku (0,1 tj. 0,2 sekunde!), a koštaju upola manje. Da, iako je novi 2,5 litreni peterocilindraš smješten u TT RS modelima praktički upola manji od onoga u superautomobilu R8, do stotke su stvari vrlo, vrlo blizu

U odnosu na model na izmaku, novi TT RS je 17 posto snažniji (za 60-tak KS) i razvija punih 400KS, uz 480Nm okretnog momenta dostupnog između 1.700 i 5.850 okretaja. Coupé i Roadster tako do brzine od 100km/h redom stižu za 3,7 i 3,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi elektronički ograničenih 250km/h ili 280km/h (po posebnoj želji kupaca).

Kako bi rezultat u vožnji bio jednako impresivan u svakom segmentu, tu je intercooler koji radi na 80 posto učinkovitosti, kao i turbopunjač (1,35 bar). Za prijenos se brine S tronic automatski mjenjač uz sedam stupnjeva prijenosa, za koji Audi ističe da 'radi brzinom munje'. TT RS modeli nove generacije su za 10 milimetara spušteniji od običnog izdanja, a upravljanje volanom je mnogo izravnije. Za sigurnost su tu i 360-milimetarski diskovi sprijeda i 310mm diskovi straga.


Za nove modele Audi je itekako uložio značajne inženjerske resurse, no cjelokupna slika je jasna i bez navođenja gomile detalja. Međutim, nije sve samo u srcu vozila, ima nešto i u dizajnu - pa i zvuku kojeg pruža ovaj novi dvojac:

Matrix OLED rasvjetni sklopovi prvi put stižu u serijskoj proizvodnji kao opcija na novim TT RS modelima. Audi piše kako ova nova vrsta sklopova ne traži nikakve reflektore i ne stvara sjene pri radu, a njima je vrlo lako dobiti i 3D efekt. Ipak, standardna rasvjeta je izvedena u LED tehnologiji sprijeda i straga.


Standardna oprema uključuje i 12,3-inčni Virtual Cockpit, digitalni sustav prikaza informacija koji je potpuno zamijenio analogne instrumente u vozilu. Vozači mogu birati između tri prikaza, od kojih je novi RS prikaz. Na njemu su posebno istaknuti brojač okretaja te tehnički podaci o tlaku u gumama, okretnom momentu ali i prikaz G-ubrzanja.

Na tržištu će se ova dva opaka vozila naći na jesen. Očekivana cijena Coupé izdanja počinje od 66.400 eura, dok će Roadster koštati 69.200 eura.

Više o svemu moguće je pročitati ovdje