NEZANIMLJIVI 'MODRI'

'Ezel' i Big Brother gledaniji od Dinama

27.04.2011 u 17:04

Bionic
Reading

Svečana proslava 100. rođendana Dinama iz Hrvatskog narodnog kazališta nije privukla veliki broj gledatelja pred televizijske ekrane

Dinamo više nije zanimljiv proizvod. Navijači izbjegavaju utakmice hrvatskog prvaka, a i druge stvari vezane uz maksimirski klub nisu privlačne ljudima.

HTV je na drugom programu izravno prenosio Dinamovu proslavu koja je imala katastrofalnu gledanost. Kako piše Večernji list, svečanost iz HNK gledalo je 4,46 posto ljudi (185.807 Hrvata).

Od svih emisija koje su se preklapale s proslavom, manje je gledan bio samo dokumentarni film na Prvom programu 'Golf za početnike', (3,96 posto - 164.889 gledatelja). No, kad je na Prvom počela 'Misija: zajedno', gledanost je bila 5,68 posto (236.467 ljudi).

Nova TV bila je najgledanija. 'Najbolje godine' gledalo je 14,98 posto (623.309 ljudi), a potom utakmicu Schalkea i Manchester Uniteda 14,58 posto (606.586 gledatelja).

Na RTL televiziji 'Ezel' je od 20 do 21 sat gledalo 7,88 posto (327.766 ljudi), a nakon toga Big Brother 10,67 posto (444.056 ljudi).