ISTINA ILI 'ISTINA'

Tko može platiti reklamu za blog na derbiju?

21.03.2011 u 10:05

Bionic
Reading

Tijekom derbija Dinama i Hajduka na Maksimiru gledatelji na stadionu i pred TV ekranima mogli su vidjeti reklamu za blog Šokantna istina, pokrenut baš na dan odigravanja utakmice

'Šokantna istina o Zdravku Mamiću' i 'Šokantna istina o Borutu Šipsu', pisalo je na velikoj reklami uz maksimirski travnjak tijekom derbija Dinama i Hajduka, sasvim dovoljno da se puk zainteresira. Jasno, to je i bit reklame, privući poglede i interes korisnika ili konzumenata, no zanimljivo je da je vlasnik spomenutog bloga svoj prvi post napisao baš na dan utakmice.

Tematski, blog još uvijek nepoznatog autora sasvim jasno veliča lik i djelo Zdravka Mamića, dok novinara tportala Boruta Šipsa stavlja u kontekst jednog od ljudi koji su započeli nedavne nerede u Radićevoj ulici. S istim žarom bloger se obračunava i s inicijativom Zajedno za Dinamo te medijima koji, prema autoru, objavljuju laži.

Što god bio cilj blogera, a na to ima pravo dokle god ne vrijeđa ili ne ugrožava druge osobe, nadamo se da će privući pozornost, pa neka čitatelji sami prosude je li objavljena tematika po njihovom ukusu ili nije. Taj cilj je očito vrlo vrijedan s obzirom da cijena objave reklame na najboljem mjestu na stadionu, na najvećem hrvatskom nogometnom derbiju, sigurno nije mala. Koji si to bloger može priuštiti? Zapravo i nije važno.

Tko zna, na kraju možda spomenuti blog Šokantna istina postane hrvatski Wikileaks...