JUBILEJ TV KUĆE

Eurosport obilježava 25 godina sportskih prijenosa UŽIVO

10.01.2014 u 13:51

Bionic
Reading

Slaveći 25. godišnjicu, sportski broadcaster Eurosport nastavlja sa svojom predanošću prijenosima uživo s kampanjom 'Živimo za uživo' u 2014.

Eurosport danas započinje svoju 25. godinu rada pokretanjem kampanje u eteru i izvan njega, kojom obilježava četvrt stoljeća emitiranja sportskog programa uživo.

Od prvog emitiranja 1989. kao dio satelitske TV industrije koja je tek počela širiti krila, Eurosport se danas ustoličio kao televizijska* i digitalna* platforma broj jedan u Europi svojim stalnim emitiranjem sportskih događaja svjetske klase uživo, čime nastavlja poticati svoj razvoj te učvršćivati svoje vodeće mjesto u međunarodnom okruženju sportskih medija.

Tijekom 2014. Kampanja 'Živimo za uživo' sastojat će se od B2B i B2C promotivnih aktivnosti koje obilježavaju trajnu strast grupe za prijenos sportskih događaja uživo. Nizom vanjskih i unutarnjih aktivnosti proslavit ćemo 25 godina stalnog rasta i postignuća ovog brenda kroz sportske TV produkcije uživo, komentare, analize stručnjaka, medijsku distribuciju i digitalnu tehnologiju. U to je uključeno:

· 25 godina brendiranja i grafike UŽIVO koje se koristi u eteru i na mjestima održavanja sportskih događaja.

· Integriranu kampanju marketinških komunikacija kroz reklamiranje, sadržaj, PR, društvene medje i aktivnosti usmjerene prema krajnjim korisnicima,na mjestima sportskih događanja plus angažiranje unutarnjeg kadra.

· Međunarodni natječaj za korisnike ponudit će nagradu 'Zlatnu ulaznicu' za prisustvovanje odabranim sportskim događajima diljem Europe tijekom ove slavljeničke godine.

Proizvodi i usluge nove digitalne tehnologije nastavit će se uvoditi tijekom 2014. kako bi utjelovili Eurosportovo znanje i razumijevanje za emitiranje sportskih događaja uživo te omogućili najbolji mogući prijenos i izbor današnjim obožavateljima.

Eurosport će također ilustrirati svoj jedinstven globalni položaj kroz istraživanje razvijeno po mjeri da pruži složen pogled na preference europskih ljubitelja sportskih prijenosa uživo, koje će biti objavljeno krajem siječnja 2014.

Jean-Thierry Augustin CEO Eurosport Grupe rekao je:

'Istražujući naših 25 godina na tako jakoj poziiji odraz je marljivog rada i strasti svih zaposlenika Eurosporta. Nećemo se osvrtati u 2014., već ćemo iskoristiti znanje koje imamo, a koje se razvijalo od 1989. da bismo nastavili gledati naprijed, da bismo bili inovativni te poboljšavali sadržaj sportskih prijenosa uživo koji donosimo javnosti kao doživljaje u koje se mogu unijeti i iz njih nešto saznati. Sagradili smo kulturu održivih postignuća te se ponosimo našim vodećim položajem. U srcu ovog uspjeha jasno je vjerovanje da je sport zvijezda te da ljubitelji sporta mogu u potpunosti doživjeti dramu, uzbuđenje i osjećaje sportskih dogažaja uživo na Eurosport mediji'.

Više od 5000 sati žive akcije emitira se tijekom godine, pokriva se više od 120 različitih sportskih disciplina i tu je najveća raznolikost sportske ponude u Europi.

Kao vodeći u ponudi sporta uživo na višestrukim medijskim platformama, grupa danas sadržava TV brendove Eurosport, Eurosport 2 te njihove HD inačice, EurosportNews, te lokalne kanale Eurosport France, British Eurosport te Eurosport Asia-Pacific. Jedinstveno je što je TV sadržaj uživo dostupan ljubiteljima sporta u više od 70 zemalja diljem svijeta, a komentar se simultano prenosi na 21 različitih jezika; više od 95% europske TV publike uživa u Eurosportu na svom materinjem jeziku.

Online, Eurosport.com je narastao u europsko sportsko odredište broj jedan s ukupno 23 milijuna pojedinačnih korisnika svakog mjeseca** na našim web stranicama, s najnovijim vijestima, analizama i podacima u stvarnom vremenu, a sve dostupno na 11 različitih jezika u kombinaciji s Eurosport.com’s sportskim novostima i aplikacijama za rezultate uživo, koje su downloadane više od 13 milijuna puta te pružaju besplatan pristup na mobitelima I tabletima u bilo koje vrijeme, bilo gdje. Ljubitelji sporta sada isto mogu gledati Eurosport u pokretu putem online simulcast usluge Eurosport Player, koja je dostupna u više od 40 zemalja za pretplatnike putem mobitela, tablet, PC-a I konektiranih televizora.

Logo Eurosporta za godišnjicu