ELIANA ČANDRLIĆ:

'Radio dobiva veću vidljivost, a televizija dobre teme'

16.01.2014 u 12:53

Bionic
Reading

Prije nekoliko dana, gospodarske redakcije Hrvatske televizije i Hrvatskog radija spojile su se u jednu, o čemu smo porazgovarali s friškom zajedničkom urednicom Elianom Čandrlić

Eliana Čandrlić dosad je vršila dužnost urednice gospodarstva na Hrvatskom radiju, da bi spajanjem radijske i televizijske redakcije preuzela objedinjenu redakciju, zaduženu ujedno i za online novinarstvo. 'To objedinjavanje nije velika novina, ali je izazov', rekla nam je Čandrlić.

Zajednička urednica dolazi s radija, što je 'svojevrsno priznanje tom mediju koji je u sjeni televizije', objasnila je Čandrlić nastavivši kako su radijski novinari 'možda upravo zbog te 'pozicije u sjeni' mogli ozbiljnije pratiti gospodarstvo'.

Što se tiče dosadašnje suradnje radijskih i televizijskih novinara, ona je 'uvijek bila dobra, a sad bi trebala biti još bolja, jer će pokušati stvoriti dodatan impuls po onoj: više glava više misli'.

Spajanjem bi se također trebalo izbjeći propuste koji su se povremeno događali na relaciji radio - televizija. 'I dosad smo dobro surađivali, ali sada bi to trebalo biti sustavnije. Prije se znalo dogoditi da, na primjer, radio ima neku sjajnu priču koja promakne televiziji, čega sada više ne bi trebalo biti. Tim spajanjem bi tako radio trebao dobiti veću vidljivost, a televizija dodatne dobre teme', objasnila nam je nova urednica.

Kad smo kod 'vidljivosti', radio je dobio svoj vizualni sloj pokretanjem Četvrtog programa HTV-a, što je na početku uzrokovalo nezgodne situacije nekima od gošća. 'Ponekad bismo zaboravili napomenuti da će emisija biti snimana pa bi gošće dolazile nenašminkane, a potom bi se ljutile što ih nismo upozorile na prisutnost kamere', rekla nam je Čandrlić dodavši kako je, bez obzira na kamere, i dalje riječ o radijskim emisijama.

O dodatnim obvezama novinara vezanim uz internetsku stranicu i društvene mreže HRT-a, Čandrlić nam je rekla kako na HRT-u 'ne postoje novinari zaduženi samo za internet te i taj dio posla moraju preuzeti novinari'. No takav je medijski biznis danas u svijetu.