Glazba INDIE BAND SUPERBRANDS

Tko želi koncert u vlastitom dnevnom boravku?

Hrvatski bend okrenuo se online servisu Pledgemusic, vodećoj svjetskoj platformi koja omogućava glazbenicima da sredstva za glazbene projekte prikupljaju od svojih fanova i prijatelja (tzv. crowdsourcing, fan-funding)

Bend Superbrands može se smjestiti u indie glazbu na tragu Editorsa ili Interpola, što ne iznenađuje jer  dijeli s njima neke zajedničke uzore, poput Smithsa i Joy Divisiona. Na neki je način nasljednik benda Thee Larche, a nakon višegodišnje pauze poslije njegovog raspada, pjevač Adnan Melkić i gitarist Hrvoje Smolić osnivaju Superbrands.

U nastojanju da približe svoju glazbu publici, posegnuli su za alternativnim mogućnostima koje se ne svode samo na obijanje pragova izdavačkih kuća.

'Ponosni smo što je Pledgemusic prihvatio naš projekt 'First EP (Is the Most Steepy)', kojim prikupljamo novac za snimanje svog prvog EP-ja (mini albuma s pet pjesama). Smisao ove platforme nije samo prikupljanje novca, nego i stvaranje nečeg posebnog te približavanje fanovima. Zato se tome okreću i neka velika imena, poput benda Gang of Four, a ista je misao vodila i naš bend', kaže Adnan Melkić te objašnjava kako su osmislili projekt.

'Pripremili smo posebne nagrade za fanove (CD-e, majice, zahvalu na omotu, spominjanje imena u pjesmi, gostovanje u spotu... pa sve do nazivanja albuma po osobi koja kupi najskuplju nagradu!), a na fanovima je da kupe onu nagradu koju žele. Ako bend u unaprijed određenom roku (u našem slučaju, 60 dana) ne uspije prikupiti željenu svotu, novac se vraća. Ako pak uspije, novac se isplaćuje u 'ratama' da bi se osiguralo da bend ispuni svoje obveze prema kupcima nagrada', zaključuje glazbenik.

Stoga svratite i provjerite kako izgleda projekt Pledgemusic i službena stranica benda.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
Horoskop
Horoskop Pročitaj više