STICKY & SWEET

Madonnin ljubljanski koncert organiziraju Hrvati

02.02.2009 u 13:00

Bionic
Reading

Madonnin koncert 20. kolovoza u Ljubljani organizira hrvatska agencija Lupa promotion, što je naišlo na negodovanje slovenskih organizatora koncerata

'To će biti jedan od najvećih glazbenih događaja kod nas, a zbog financijske krize, i znatan financijski zalogaj za organizatore, ali je neobično to da su se oni odlučili za hrvatskog promotora', izjavio je za ljubljansko Delojedan od doajena slovenske koncertne scene i organizator gostovanja stranih glazbenika Igor Vidmar

Ljubljanski koncert koji će se održati 20. kolovoza u sklopu Madonnine velike svjetske turneje Sticky & Sweet, organizira hrvatski Lupa promotions koji je za agenciju Live Nationzadužen za područje bivše Jugoslavije, a Vidmar kaže da je to mimo uobičajene prakse u tom poslu.

'To što su se odlučili za hrvatskog, a ne slovenskog organizatora neobično je i nekorektno, možda je razlog u tome što Hrvatska ima drukčiji porezni sustav od Slovenije', kazao je Vidmar

Unatoč primjedbama domaćih organizatora koncerata, slovenski mediji najavljuju da će Madonnin ljubljanski koncert biti vjerojatno rasprodan iako će financijska kriza utjecati na prodaju karata koje se puštaju u prodaju sredinom ovog mjeseca.