SPLIT I HVAR POD OPSADOM

Ultra Europe: Prodano već 30 tisuća ulaznica

18.04.2013 u 19:35

Bionic
Reading

Trodnevni festival elektronske glazbe Ultra Europe, koji se od 12. do 14. srpnja održava u Splitu i Hvaru, premašio je sva očekivanja: već je prodano više od 30 tisuća ulaznica, odnosno oko 60 posto ukupnih kapaciteta, a Dalmaciju će samo zbog ovog događanja pohoditi najmanje nekoliko desetaka tisuća stranih turista iz čak 75 zemalja

Na ljetnom spektaklu koji će se prva dva dana odvijati na tri stagea unutar stadiona Poljud i izvan njega, dok je za posljednji dan zakazana ekskluzivna završnica u Hvaru, nastupit će preko trideset imena: uz već poznate headlinere kao što su Afrojack, AVICII, Armin van Buuren i Hardwell u srijedu je najavljen i dolazak svjetski poznatog britanskog dua Chase & Status, švedskog dua CAZZETTE, turskog progressive house majstora Deniz Koyua, dok će se na izdvojenoj pozornici Carl Coxu priključiti britanski DJ Yousef i Šveđanin Adam Beyer. Na Hvar, pak, stiže i australski duo Nervo, a do srpnja ove godine novi izvođači objavit će se u još dvije faze.

Splitskom Poljudu za ovu priliku kapacitet će se povećati na 40 tisuća, bit će i oko tri tisuće mjesta u VIP prostoru, a organizatori - inače vlasnici ULTRA brenda koji već petnaest godina organiziraju uvjerljivo najbolje posjećene i najnagrađivanije festivale na svijetu - najavljuju da će Ultra Europe definitivno biti najveći međunarodni glazbeni događaj u Hrvatskoj


'Prijenos Ultra festivala iz Miamija organizirao se preko YouTubea i pratilo ga je preko deset milijuna ljudi, bio je najgledaniji glazbeni prijenos na internetu. Prenosit ćemo i Ultra Europe s preko dvadeset kamera i očekujemo ponovno obaranje rekorda', najavio je Joe Bašić, direktor tvrke Adria MM Produkcija i suorganizator tog festivala u Hrvatskoj.

Split i Hvar odabrani su nakon što su vlasnici licencije razmatrali 16 europskih zemalja, a najavljeno je da će se festival najvjerojatnije održavati na ovim lokacijama u idućih pet godina. Organizatori procjenjuju svoja ulaganja na 100 milijuna kuna, a izračunali su i da će samo dodatna potrošnja posjetitelja povećati potrošnju u Splitsko-dalmatinskoj županiji za oko 150 milijuna kuna. Zasad su vrlo zadovoljni suradnjom s lokalnim vlastima, kao i Hajdukom.