NEMA DOSADE

Predstavljen bogat dodatni sadržaj INmusic festivala

25.05.2012 u 15:20

Bionic
Reading

Na danas održanoj konferenciji za novinare čelni ljudi INmusic festivala predstavili su velik broj dodatnog i vrlo raznolikog sadržaja, ali kao i prošle godine, ponovo izrazili svoje nezadovoljstvo stavom Zagrebačkog holdinga prema festivalu

Elementarni podaci o ovogodišnjem, sedmom izdanju INmusic festivala se znaju pa ih nitko nije spominjao. Dakle, održat će se od 28. do 30. lipnja na Otoku hrvatske mladeži na Jarunu uz nastupe preko 30 izvođača, među kojima su Franz Ferdinand, The Crnaberries, Gorillaz, Sound Sysstem, Plan B, Mando Diao, Gogol Bordelo itd. Zato je danas službeno predstavljen bogat dodatni sadržaj kojim organizatori žele obogatiti tri dana održavanja festivala, i to ponajprije za publiku koja dolazi izvan Zagreba.

Tako ove godine imaju kutak pod nazivom Tko pjeva zlo ne misli – retro party s pjevanjem, glazbeni program uz sastave Boom Pacha Boom, dElvisi, DJ program i karaoke show. Potom je direktor festivala Zoran Marić s ponosom izjavio da su nakon mukotrpnih pregovora uspjeli unajmiti kultni autobus firme Krstić iz legendarnog filma 'Ko to tamo peva' Slobodana Šijana, koji će ujedno biti glavna scenografija Balkan Partyja na kojem će nastupiti Pozdrav Azri, Zykopops te nekoliko DJ-a. Zahvaljujući sponzoru bit će postavljen i Nissan Jukebox, jedinstveni džuboks veličine prikolice s pravim bendom koji ispunjava vaše glazbene želje, odnosno svira vam jednu od ponuđenih 35 pjesama.


Organizatori su napokon ove godine odlučili iskoristiti i samo jezero pa su organizirali Tesla Boat Show na kojem će natjecatelji (publika) moći prikazati svoje vještine u upravljanju brodićima na daljinsko upravljanje, jednog od mnogobrojnih izuma Nikole Tesle. Tu su još Axe After Party, Silent party, Jack party, Night stage, Solarni cocktail bar i Nargila Chill Out Bar koji će, osim uživanja u nargilama, nuditi tursku crnu kavu itd. Posebno je istaknuto održavanje izložbe Multikulturalizam u glazbi kao pilot projekt realiziran u suradnji tri najveća regionalna festivala popularne glazbe – Taksirata (Skopje), INmusica (Zagreb) i Exita (Novi Sad). Cilj projekta je ukazati na važnost postojanja i očuvanja kulturoloških razlika, kao i stavljanje naglaska na često zanemaren ili nedovoljno prepoznat utjecaj koji kulturne raznolikosti imaju pri oblikovanju suvremene i popularne kulture.

Izdvojen je i ovogodišnji kamp na još boljoj lokaciji te sa svom potrebnom infrastrukturom kao što je topla voda i besplatan prijevoz do Otoka hrvatske mladeži, a ove godine nude i Face Painting i prodaju festivalskih memorabilija za humanitarnu akciju Palčić gore da bi skupili sredstva za kupnju inkubatora za Petrovu bolnicu u Zagrebu. Nažalost, kako je naglasio direktor festivala Zoran Marić, odnosi s čelnim ljudima Zagreba i dalje su na istom, ako ne još gorem nivou, jer su im već najavili da bi cijena zemljišta na kojem se održava festival mogla narasti za tri puta, no pregovori su u tijeku. Dakako, rekao je Marić, ti isti ljudi ni nakon sedam godina ne vide turistički potencijal koji nudi festival iako su zahvalili Turističkoj zajednici grada Zagreba zbog potpore.