Film KORPORATIVNI UTJECAJ

Bond nema problema s marketingom

  • Autor: tportal.hr
  • 5.5.2011 8:43:57
  • 4.5.2011 14:36:07

Agent 007 lojalan je samo britanskoj kraljici: već pola stoljeća nijedan svjetski zlikovac, terorist ili komunistički diktator nije ga mogao kupiti; čini se da dvostruki agenti popuštaju pred luksuznim satovima i kineskom elektronikom

Kako piše Australian reports, producent filma MGM i distributer Sony rade na 45 milijuna dolara vrijednim ugovorima za
'product placement', oglašavanje u novom filmu o Jamesu Bondu. Ako uspiju, premašit će 20 milijuna dolara vrijedan rekord filma 'Minority Report'.

Sony, navodno, uoči snimanja filma kodnog imena Bond 23 šalje svoje brend ambasadore brojnim kompanijama, uključujući i kineska tehno carstva. Naravno, korporativni utjecaj u avanturama agenta 007 nije novost: jurio je godinama Bond u Aston Martinu, da bi ga, bez obzira na ponos Britanaca, zamijenio BMW-om. Bond je poznat po istančanu ukusu za luksuzne proizvode: Bondovi satovi, odjeća i asesoar uvijek su bili sponzorirani. Uostalom, postoji i cijela web stranica posvećena Bondovom životnom stilu iliti lifestyleu.

Kako savjetuje AskMen.com, ako je Tom Ford dovoljno dobar za Jamesa Bonda u filmu 'Zrno utjehe' (Quantum of Solace), dovoljno je dobar i za vas. Bond 23 očekuje u  se kinima tek u studenom sljedeće godine, kada ta najpoznatija svjetska filmska franšiza slavi 50. rođendan, a navodno će se snimati u Indiji.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još