BLAGDANSKI PLANOVI

Rozga i Snježana Mehun na Božić planiraju tulumariti

21.12.2011 u 12:00

Rijetko tko se ne veseli nadolazećim blagdanima i čaroliji koju donosi Božić, a tome nisu odoljeli niti naši celebovi. No, dok će neki radije uživati u obiteljskoj atmosferi, drugi će se ipak odlučiti za kakav dobar tulum, a ne manjka niti onih koji ne mogu dočekati slasnu blagdansku trpezu i mamine specijalitete

Jagoda Kumrić koja u seriji 'Larin izbor' utjelovljuje lik Nikol Zlatar, tinejdžerice koja želi biti odrasla žena iako je još uvijek djevojčica, jako se veseli božićnim praznicima koje će provesti u toplini obiteljskog doma. 'Veselim se odmoru, provest ću ga u Splitu sa svojima', kaže Jagoda za Extru. 'Obiteljski ručak kod nas uvijek traje četiri i pol sata. Taj dan svatko za svakim razgovara. Inače ne, ali na Božić – da! Svi si čestitaju i žele sve najbolje, i oni koji to zaista misle i oni koji ne. Znači, uobičajeno, kao i u svakoj obitelji.'

Jagodina prijateljica sa snimanja Ornela Vištica, koja tumači lik Karmen, Božić isto planira provesti s obitelji te će se tako uputiti u Hercegovinu te se ondje družiti s najdražima. Tridesetogodišnja Beograđanka Jana Milić, koja u istoimenoj seriji glumi Jemenku Leilu, također se veseli obiteljskom okruženju i ugodnoj atmosferi. 'Što sam starija, više volim kućnu atmosferu, dobre ljude, dobru hranu i dobru glazbu. I, da, ja kuham. Kažu da sam dobra kuharica. Međutim, ne volim domaću hranu, moj specijalitet su – tortilje i lazanje.'

Šarmantna TV voditeljica, novinarka i spisateljica Nevena Rendeli za Božić će supruga provesti na ručak kod svojih roditelja. 'Za Božić ne planiramo ništa posebno, bit ćemo doma u Zagrebu, klasika, obiteljsko okruženje, a na ručak ćemo do moje mame i tate', otkrila nam je Nevena.

Pjevačica Maja Šuput Badnjak planira provesti u Zagrebu, a navečer planira noćni izlazak s prijateljima. Sam Božić će pak provesti s obitelji i najbližim prijateljima. 'Za Božić ću biti u Opatiji i bit ću s obitelji i prijateljima, dan ćemo provesti u druženju uz klasiku s borom i poklonima', rekla nam je Maja.

Marko Grubnić ove godine će biti pravi domaćin te je za Božić u svoj dom pozvao roditelje. 'Ovaj put svi dolaze kod mene. Ne želim ponoviti godinu kada zbog kašnjenja i vremenskih nepogoda nisam stigao doma za Božić. Tako da ove godine mama, tata i moja dva psa dolaze kod mene i jako se veselim bogatoj trpezi i hrani koje se inače odričem, a sada ću si konačno dati malo oduška', rekao nam je Modni Mačak te napomenuo kako ipak neće on kuhati, no to ga neće omesti u namjeri da bude savršeni domaćin. 'Od mame i tate sam naručio razna jela, a nešto ću i naručiti iz restorana, možda nemam talent za kuhanje, no ja sam savršeni talent za naručivanje.'

Raspjevana seksi Splićanka Jelena Rozga jako se veseli Božiću, maminu hranu naprosto obožava, a poklonima se veseli kao dijete. 'Badnju večer provodim s prijateljima. Izađemo u neki klub i plešemo do dugo u noć. Idući dan sam obično neispavana jer ujutro cijela obitelj ide u crkvu, a zatim na božićni ručak k mami i tati. Okupi se cijela familija i onda se otvaraju darovi. I taj trenutak me isto vrati u djetinjstvo kad sam izgarala od znatiželje što se krije ispod šarenog papira te nestrpljivo čekala da dođe trenutak otvaranja darova. Tu se do danas ništa nije promijenilo. I danas uzmem dar i vrtim ga po ruci ne bih li otkrila što se u njemu krije. Danas sam još i gora,' kaže popularna pjevačica za 24sata.

Snježana Mehun
na Badnjak slavi rođendan tako da planira tulumariti. 'Pripremam veliku feštu za prijatelje u Poshu i sve će biti u stilu Moulin Rougea, a jedna cura će nam svirati violinu što će biti izmiješano sa house glazbom', pohvalila se. 'Nisam 'super woman' da usput još radim puricu i mlince tako da će se za to pobrinuti moja mama. Božić je rezerviran za odmor i za papicu kod nje', rekla je Snježana.

Vanja Mamić
Božić će provesti sa sestrom i njezinim sinom, a Iva Majoli s obitelji u toplini doma. Slične planove ima i Nataša Janjić koja napominje kako ništa nije stigla isplanirati s obzirom da trenutno snima film pa je u totalnoj gužvi. Tina Katanić također Božić čeka u obiteljskom krugu, a priznaje da fino kuha, ali kako ne voli meso, pripremati će bakalar i paštetu od tune. 'Dok moji jedu puricu, ja sam na ribi. Mama mi se smije kad mlince zalijem maslinovim uljem', rekla je simpatična Tina. Sličnu situaciju ima i avanturistica Dvina Meler koja će sa dečkom Darkom proslaviti Božić kod njezine majke na čijem će se blagdanskom stolu također naći riba s obzirom da Dvina ne jede meso od svoje četvrte godine.