'100% S KARAKTEROM'

Kanal Universal dobit će nov, osvježen izgled

29.04.2013 u 10:27

Bionic
Reading

Universal Networks International (UNI) najavio je osvježenje izgleda svog vodećeg brenda, kanala Universal

U središtu pozornosti je zabava koju ostvaruju likovi, a kanal otkriva novo pozicioniranje, logotip, online izgled i slogan – '100% s karakterom'. Novi izgled Universal Channela u Hrvatskoj će biti predstavljen u nedjelju 5. svibnja.

'Vjerujemo da su dobri glumci kao magnet koji gledatelje iz tjedna u tjedan privlači da gledaju svoje omiljene serije', rekao je Lee Raftery, izvršni potpredsjednik marketinga NBC Universal International Televisiona. 'Novi logotip, izgled i slogan '100% s karakterom' Universal Channela jednostavni su i intuitivni, što nam omogućuje da se povežemo sa srcem i umom svoje publike te maksimiziramo potencijal ovog globalnog brenda zabave.'


Temeljni brend Universal Networks Internationala, Universal Channel, prikazuje se na 16 jezika u 103 zemlje diljem svijeta. Njegovo novo pozicioniranje – u čijem središtu zabave su živopisni likovi – u nadolazećim mjesecima zaživjet će u Aziji, Africi, srednjoj i istočnoj Europi, Rusiji, Latinskoj Americi, Brazilu, Velikoj Britaniji i Australiji.

'Osvježenje izgleda Universal Channela naglašava našu dugoročnu predanost brendu te njegovom rastu i razvoju u Hrvatskoj', izjavio je Tariq Syed, izvršni direktor Universal Networks Internationala za srednju Europu. 'Evolucija brenda, zajedno s njegovim programom, uključujući novu seriju, 'Dijagnoza zločina', omogućit će nam da povećamo svoju popularnost među domaćim gledateljima.'


Na dan predstavljanja novog izgleda, na Universal Channelu premijerno će se prikazati 'Dijagnoza zločina', napeta krimi serija u kojoj glume Eric McCormack i Rachel Leigh Cook. Povrh toga, gledatelji će i dalje moći uživati u svojim najdražim serijama uključujući 'Dobru ženu', 'Hawaii 5-0', 'Haven' i 'Plavci novaci'.

Redizajniranje Universal Channela razvijeno je u suradnji marketinškog tima NBC Universal International Televisiona, kreativnog odjela Red Bee Medije i vodećeg televizijskog stratega brendiranja u svijetu, Leeja Hunta