LABORATORIJ SLAVE

Naša Andrea druga u popularizaciji znanosti

10.06.2013 u 22:22

Andrea je mjesto u finalu osigurala na kvalifikacijskom natjecanju u konkurenciji najboljih iz 21 zemlje, a potom se izborila za drugo mjesto iza pobjednika Fergusa McAuliffea iz Irske. Ovo je u šest godina održavanja ovog natjecanja već četvrti put da je Hrvatska na pobjedničkom postolju. Marko Košiček je 2008. bio prvi, a potom su Maja Marasović (2009.), Ivana Stražić (2010.) i Andrea Gelemanović (2013) osvojile druga mjesta. Košiček je ove godine izabran za člana stručnog žirija.

Andrea je studentica druge godine diplomskog studija Molekularne biologije na zagrebačkom Prirodoslovno-matematičkom fakultetu. Za sebe kaže da je oduvijek voljela biologiju, a tijekom studija otkrila je da je najviše zanimaju mikrobiologija, antropologija, evolucija i forenzika.

Za tportal je nakon pobjede u Zagrebu izjavila da joj je uz znanost druga ljubav klasični balet. 'Plešem ga od malih nogu, već 19 godina. Osim toga, završila sam i srednju glazbenu školu kao glazbenik klavirist, a zadnje četiri radim kao voditelj glazbene radionice za synthesizer u sklopu Malog muzičkog ateljea u Samoboru', kaže svestrana znanstvenica.

Njezinu izvrsnu prezentaciju pogledajte dolje.

Laboratorij slave ili FameLab je natjecanje koje se organizira na inicijativu Festivala Cheltenham. Prvi put je održano 2005. godine u suradnji s NESTA-om (www.nesta.org.uk), a ubrzo je, u partnerstvu s British Councilom, postalo jedno od vodećih svjetskih natjecanja u popularizaciji znanosti, u kojem je ove godine sudjelovala 21 zemlja. U SAD-u se natjecanje provodi u partnerstvu s NASA-om. Za više informacija o Famelabu, posjetite stranice na ovim linkovima: http://www.britishcouncil.hr/hr/projects/projects-famelab i http://www.famelab.org